Gjest Gutt18 Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Hei.. Jeg er en gutt på 18. I det siste så har ei jente begynt å sende meldinger til meg, siden vi opplevde noe traumatisk i helga da en venn av oss havnet i en bilulykke og holdt på å dø. Hun sa hun bare ville prate med meg og vennen som var i bilulykka, siden hun syntes det var rart å snakke med en sykolog/ambulansepersonell som ikke visste noe om vedkommede osv, eller noen av de andre vennene.. Så hun sendte meldinger og fortalte at jeg var den eneste som var snill med henne og forsto henne. Vi hadde en lang samtale på tlf den natta det skjedde.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det.. Vi har ikke hatt så mye kontakt før, men vi vet hvem hverandre er kan du si.. Hun er 16. Jeg liker henne liksom, men er så usikker på om hun bare liker meg som en venn eller noe mer. Og kan bli katastrofalt om jeg spør liksom "liker du meg bare som en venn eller?".. For jeg vet hun har en god del guttevenner. Hva tror dere? Er hun bare i sjokktilstand og trenger noen å støtte seg til, eller kan det bety noe at hun prater veldig mye med meg på sms i denne vanskelige tiden?
Siiw Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Kan være både og :-) - spørr henne rett ut..! er jo eneste måten og finne det ut på
Gjest Tipo Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Fortsett å være vennen hennes for nå, det kan godt være hun bare trenger en venn, det kan likegodt være at hun også har lyst til å søke kontakt for noe mer. Vi kan ikke fortelle deg hva som skjer inni hodet hennes, og om hun har opplevd noe traumatisk er det mulig hun ikke er helt sikker på hva hun tenker selv. Jeg anbefaler deg å være tilstede for henne så lenge hun trenger en venn, når hun ikke lenger er i ubalangse kan du spørre om noe mer. Det tenker ihvertfall jeg. Håper det går bra med vennen deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå