Capricorn Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Så er det dagsformen alle snakker om. I dag har den ødelagt helt for meg. Hadde masse planer deriblandt trene siden jeg ikke har gjort det siden fredag. I dag har jeg vært tung i kroppen. Hvert skritt er et ork. Har spist omtrent det samme som jeg pleier. Næringsrik mat og vitaminer. Orker rett og slett ikke å trene! Hva kommer dette av? Andre dager er jeg i toppform og kan vaske hus, trene osv. Hva gjør dere andre når dagsformen ødelegger?
<CupCake> Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Jeg blir sliten og tung i kroppen om jeg har sovet dårlig.. trenger ikke være at jeg har vondt eller noe, men hatt urolig søvn eller om jeg har lett søvn som jeg våkner mye av.. Tror vel det er mye av grunden.. ihvertfall hos meg, regner med at jeg ikke er så veldig spesiel..
Capricorn Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2010 Jeg blir sliten og tung i kroppen om jeg har sovet dårlig.. trenger ikke være at jeg har vondt eller noe, men hatt urolig søvn eller om jeg har lett søvn som jeg våkner mye av.. Tror vel det er mye av grunden.. ihvertfall hos meg, regner med at jeg ikke er så veldig spesiel.. Det kan nok være endel av grunnen hos meg også. Hvertfall i dag. Er trøtt i dag også. Det er bare så irriterende å måtte droppe treningsplanene. Var så godt i gang. Føler at jeg kommer ut av det. Får håpe energien er tilbake i morgen
Chanel.No5 Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Alle har vi slike dager der ingenting fungerer og alt virker tungt, men får jeg anbefale deg en ting - Neste gang en slik dag kommer; tren, tro meg, du vil få en bedre følelse etter en trening enn du noen gang har følt. Treningen vil også gjøre at du får energi og ork til andre ting i løpet av dagen. Hjelper ihvertfall meg masse både psykisk og fysisk!
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Kjenner meg også godt igjen i det du sier. Hadde det sånn i går og har det sånn idag også! Er trøtt, ukonsentrert og giddaløs. Igår presset jeg meg ut på joggetur som planlagt, skulle jogge i dag også, men det er utsatt foreløpig. Vet jeg føler meg mer opplagt og bedre etterpå, mendet er utrolig tungt å komme seg ut og komme igang når man har sånne dager.
Capricorn Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2010 Merkelig det der. Jeg kan nesten springe opp trappene på jobb den ene dagen og neste dag er trappa tung fra første skritt. Energien kan svinge utrolig mye syns jeg. Spesiellt ettermiddagene er verst. Da gjelder det å ikke finne sofaen
Xtra_lilje Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Alle har de dagene der, og det som funker for meg er å komme seg i ut og i bevegelse, men tilpasser aktiviteten etter dagsform. Jeg løper ikke motbakkeløp de dagene alt er tungt og et skikkelig ork, men jeg får på meg turklærne og tar en tur i skog og mark. det er alltid like deilig, føler meg bestandig mye bedre da
¤flicka¤ Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Enig med de som sier at det er bedre å gjøre noe enn ingenting. Det er kanskje ikke nødvendig å legge den hardeste økta til en daff dag, men litt går det an å få til. Og så føler man seg så mye bedre etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå