Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt å farge håret mørkt rødlig, og har ikke erfaring med noen av de forskjellige merkene.

Så jeg lurte på om dere kunne anbefale en permanent hårfarge som holder lenge og sliter minst mulig på håret?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig ingen her som farger håret og kan si om de er fornøyde med merket de bruker?

Gjest Nuppa_
Skrevet

Hjelper deg å dytte denne opp jeg. Har aldri farget håret selv så kan ikke svare. Men syns det er litt rart at ingen gidder å svare.

Skrevet

veldig rart ingen svarer her, så mange som farger håret!!

jeg har bare brukt to typer fra L'oreal, Couleur Experte og Exellance Creme. Har brukt den første i 2 år, og den andre i 2 år etter det. Begge hadde fargetonen jeg ville ha, og den første har jo striper i tillegg. However, syns selve hårfargen i den doble ble litt mindre glansfull egentlig...

når det gjelder at fargen skal holde lenge er pleie alfa og omega! har siden min andre hårfarging brukt shampo og balsam for farget hår, og det har seriøst alt å si, ihvertfall for mitt hår!

men hvis vi snakker at det skal skade minst mulig kan det være en ide å vurdere å bruke mer penger på farging, og ta en tur til frisøren. den fargen de bruker der skader faktisk en god del mindre... men for noen av oss er det jo litt for dyrt!

uansett, jeg vil anbefale exellance, har vært fornøyd med den :) med mindre du som meg bryr deg om dyretesting....

vet noen forresten om et bra dyrevennlig alternativ til farge fra L'oreal? Har tidenes ettervekst nå fordi jeg ikke vil støtte dem, har ikke farget håret siden november:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...