Gå til innhold

Forelsket i mannen eller forelsket i forelskelsen...

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er vel i grunn drømmemannen. Han har noen mindre positive sider, men det har jo alle!

Problemet er meg. Jeg vet faktisk ikke 100% om jeg er forelsket i mannen eller om jeg er forelsket i selve forelskelsen. Jeg savner han når vi ikke er sammen, men er det mulig at jeg savner "noen" - ikke han? hvordan vet man forskjell?

Vanskelig dette her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten bare ta tiden til hjelp her tror jeg.. Ikke bekymre deg så mye og nyt forelskelsen:) Den er jo uansett deilig;)

Om du finner svaret tror jeg du har materiale til å gi ut bok.. Er nok mange som gjerne skulle vite svaret. Jeg derimot skulle gjerne vite hvordan jeg slipper å bekymre meg så mye over nettopp det samme som deg.. Blir lett til at man holder igjen og tenker for mye da.

Skrevet

What she said :)

Finner du svaret så send det videre til meg!!!

Kjæresten og jeg har vært sammen over et halvt år og jeg får fremdeles herlige frysninger når han tar på meg og jeg vil bare sitte inntil ham og kose hele tiden. Jeg har ikke hatt det sånn med noen av de andre jeg har vært sammen med så jeg holder en knapp på at jeg rett og slett bare har vært heldig og funnet Mannen :jepp:

Skrevet

Jeg hadde det akkurat slik som TS. Jeg skjønte jeg var forelsket i HAN, den gangen jeg stod og prøvde å forestille meg å kysse noen andre enn han. Jeg ble fysisk kvalm og fikk grøsninger.

Også kjente jeg på følelsen av å ville stå på toppen av et fjell og rope ut til hele verdenen at han er miiiiiiin!

DA skjønte jeg at jeg elsker han over alt i verden! :rødme: :danse:

Skrevet

Ikke tenk for mye,. Bare vær forelska og nyt det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...