Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg og kjæresten min har vært sammen i 4 mnd. Jeg har storsett alltid lyst til å være sammen med han, spesielt når ingen av oss har noen planer allikevel. Som f.eks i dag. Ingen av oss hadde noe planer etter jobb, men allikevel ble vi/han (jeg sa "jeg bør vel kanskje reise hjem i morgen", hint-hint, spørr meg om vi kan være sammen da!) enige om å være hver for oss i kveld. Han sitter hjemme å ser TV. Jeg sitter hjemme å ser TV. Så hva er grunnen til at han ikke spørr om jeg har lyst til å være sammen med han?? Han har større leilighet enn meg, samt bor mye mer sentralt, så det er ikke så aktuelt å være sammen hos meg.

Storsett er vi sammen 4-5 ganger i uken, litt avhengig av jeg barna barna den uka osv. Men sånn som denne uka har jeg jo "barnefri" og da hadde det vært naturlig for meg å være sammen med han. Samtidig vil jeg ikke mase, mtp at forholdet er relativt nytt.

Åh.. mannfolk assa. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg og kjæresten min har vært sammen i 4 mnd. Jeg har storsett alltid lyst til å være sammen med han, spesielt når ingen av oss har noen planer allikevel. Som f.eks i dag. Ingen av oss hadde noe planer etter jobb, men allikevel ble vi/han (jeg sa "jeg bør vel kanskje reise hjem i morgen", hint-hint, spørr meg om vi kan være sammen da!) enige om å være hver for oss i kveld. Han sitter hjemme å ser TV. Jeg sitter hjemme å ser TV. Så hva er grunnen til at han ikke spørr om jeg har lyst til å være sammen med han?? Han har større leilighet enn meg, samt bor mye mer sentralt, så det er ikke så aktuelt å være sammen hos meg.

Storsett er vi sammen 4-5 ganger i uken, litt avhengig av jeg barna barna den uka osv. Men sånn som denne uka har jeg jo "barnefri" og da hadde det vært naturlig for meg å være sammen med han. Samtidig vil jeg ikke mase, mtp at forholdet er relativt nytt.

Men du sa jo "Jeg bør vel reise hjem i morgen" . Er det ikke dumt å si det dersom du egentlig ville være sammen med han?

Skrevet

Jeg vil tro det er fordi han rett og slett har lyst å være alene litt innimellom. Sånn var det med meg og kjæresten før vi flyttet sammen også. Jeg ble nesten "kastet" ut noen ganger fordi han ville slappe av litt alene en kveld :gjeiper: Jeg ble ikke fornærmet av dette, for neste gang var det kanskje jeg som ville være alene :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men du sa jo "Jeg bør vel reise hjem i morgen" . Er det ikke dumt å si det dersom du egentlig ville være sammen med han?

Jo jeg vet! Men jeg skulle liksom bare høre hva han sa til det... om det var "ja ok" eller "nei, vær sammen med meg".

Dessverre ble det "ja ok" .... :kjefte: hehe.

Gjest Gjest
Skrevet

1. Det er ikke bra å "være oppi hverandre" hele tiden, så noen pauser fra hverandre er bare fint, eller hva?

2. Hvis du ville være sammen med ham i kveld, hvorfor spurte du ikke? Du kan jo ta initiativ like godt som ham, og det er ikke sikkert at det holder å hinte om dette.

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Hvorfor må han spør då? Du klarer vel for søren å spørre sjøl...

Kvinnfolk assa :roll:

Gjest hogwash
Skrevet

Jo jeg vet! Men jeg skulle liksom bare høre hva han sa til det... om det var "ja ok" eller "nei, vær sammen med meg".

Da kanskje du har lært at det er en tåpelig måte å formulere seg på?

Forsåvidt, hinting og mannfolk funker dårlig sammen, ihvertfall tidlig i forhold.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen.

Litt av grunnen til jeg sa det slik er fordi han har sagt at han er "usikker" på om han er klar for familielivet (han var alene da jeg møtte han, jeg har 2 barn på 2 og 4 år). Derfor tenkte jeg at han muligens ville ha litt alenetid/tenketid...og det ville han tydeligvis.... æsj.

Skrevet

Altså, basert på de mannfolkene jeg har vært borti fungerer ikke en slik taktikk veldig bra :) Vil du noe så si det rett ut, hinting fungerer dårlig.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Teite spørsmål får teite svar.

Skrevet

hvorfor må enkelte damer hinte så fælt, og så blir de irritert når det ikek ble som de ville?

Han trodde vel at du ville hjem, for selv jeg hadde sagt ok da, om du ahdde kommet med noe slikt. Du sier jo at du må hjem, så hvorfor forventer du at han skal trygle deg om å bli? Hadde ikek du sagt det, kunne dere kanskje tilbringt kvelden sammen. beklager, men den der får du ta helt og holdent på deg selv siden du sa det du gjorde.

Vil du noe, så får du si at du vil ha det si og så, ikke si noe for så å mene noe helt annet. Samme som enkelte damer som sier til mannen at jada bare reis på guttetur du, men som mener noe helt annet, og som forventet at mannen skulle forstå det ut i fra tonefallet man sa det i, og som da blir sur når mannen gjør stikk motsatt av hva man forventer seg.

Du kommer mye lengre med å si rett ut hva du vil, for han skal vel ikke være den eneste som gjør det. Eller?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen.

Hehe, jeg får nok bare takke meg sjæl for at jeg sitter hjemme aleine i kveld å kjeder meg.

Neste gang får jeg si hva jeg mener, uten alt for mye hinting. Takk for tilbakemeldingene folkens!

Skrevet

Dersom kjæresten min hadde sagt at han burde reise hjem, så tenker jeg at han mener det.. Så neste gang bør du rett og slett være ærlig og konkret :) Så er det jo litt ok å ha alenetid også. Det har jeg et behov for i ny og ned hvertfall.

Skrevet

Forhåpentligvis skal kjærester være sammen i mange år fremover, så hva gjør vel da en kveld fra hverandre? :)

Gjest jo-onna
Skrevet

Det der nytter ikke med mannfolk. De hører det de hører og går ut fra det. Det har jeg og kjæresten snakket om mange ganger, jeg sier det jeg vil så svarer han ut fra hva han tror jeg vil høre. Så er det opp til meg å stille det spørsmålet jeg egentlig vil ha svar på.

"Jeg har lyst til å være her med deg. Vil du at jeg skal være her?" ville vel vært det beste å si :)

Gjest jomfrua
Skrevet

Ts igjen.

Hehe, jeg får nok bare takke meg sjæl for at jeg sitter hjemme aleine i kveld å kjeder meg.

Neste gang får jeg si hva jeg mener, uten alt for mye hinting. Takk for tilbakemeldingene folkens!

Og neste gang så gjør du noe - du sitter ikke hjemme og kjeder deg :) Dumt å være så opphengt i en mann at en ikke gjør noe i sine barnefri perioder pga at han vil være hjemme alene. Du står jo fri til å finne på noe :) så kjeder du deg ikke.

Skrevet

Hvis du vil møte han og finne på noe sammen, er det vel enklest å bare spørre selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...