Gjest DollyDo Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Naboen sin tomt ligger over oss, slik at naboen skråning går akkurat til grenseskillet på vår tomt. Han har hekk rundt sin tomt, det vil si at han ikke ser så mye til denne skråningen, og bryr seg ikke om den så den er full av ugress. Skråningen er rett ved vår uteplass, slik at vi ser rett mot den. (ca 20 meter lang) Vi har spurt naboen om vi får lov til å lage en støttemur, og plante i skråningen slik at det blir penere der. Naboen har gitt oss frie tøyler, han bryr seg ikke om skråningen sier han så vi får gjøre som vi vil. Nå er vi i full gang med dette, men tanken har slått meg om dette er "risikabelt" med tanke på hvor mye penger vi bruker på dette- det er jo til syvende og sist han som eier grunnen vi ordner og planter på... Har ikke den minste bekymring med nåværende eier, men jeg tenker på hva om huset blir solgt en gang...? Hva tenker dere andre om dette?
Amys Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Hvis huset blir solgt vil vel den neste eieren enten ville plante i sin egen skråning, eller ikke bry seg. Hvis sistnevnte er tilfelle vil jeg tro det er stor sannsynlighet for at dere får fortsette å vedlikeholde skråningen, og hvis han vil plante selv så bør jo ikke det bli noe problem for dere (skråningen blir pen uansett). Jeg ville iallfall ha plantet ivei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå