Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert
Skrevet

Hva tenker dere om dette?

Har vært slutt i 1 år..vi har fått kontakt igjen og begynt å rote i fylla/helgene...han sier noen ganger at vi ikke blir sammen igjen..og noen ganger sier han at han ikke vet...(da spør jeg han rett ut)...

Når jeg slutter å ta kontakt,så tar han kontakt...

Hvis man på død og liv ikke vil noe mer..hvorfor tar han da kontakt?...

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha et enkelt ligg? husker det var tingen med eksen min

Skrevet

men vi møtes en del ganger uten at vi roter sammen også..og jeg tviler på at han er så råtten...Vi kan henge sammen og se fil,lage mat..uten at han prøver seg på noe..

Gjest fireflies
Skrevet

Han savner deg helt sikkert litt, ellers hadde han vel ikke vært såpass pågående. Men samtidig trenger ikke det å bety at han vil ha deg tilbake, med tanke på hvor usikker og vinglete han er. Jeg tror han har deg som en slags reserveløsning. Hadde det dukket opp ei jente han hadde fått skikkelig sansen for, så hadde han helt sikkert prøvd å satset på det. Dukker det ikke opp ei slik jente, så har han i hvertfall deg. Sånn tror jeg at han tenker.

Gjest Gjest
Skrevet

men vi møtes en del ganger uten at vi roter sammen også..og jeg tviler på at han er så råtten...Vi kan henge sammen og se fil,lage mat..uten at han prøver seg på noe..

Han savner den biten, men vil ikke forplikte seg. Ihvertfall ikke med deg. Og/eller han vil ikke gi avkall på friheten til å gjøre andre ting han vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...