KanTine_JA! Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Hei, jeg lurte på hva dere som dere synes er irriterende med kjæresten/partneren din, og hva med han/hun som du gleder deg over? Jeg har vært i et forhold i litt over ett og ett halvt år nå og merker at ting som jeg ikke la merke til før irriterer meg litt. Jeg vet dette er naturlig, men det er jo forhåpentligvis vanlig da. Men det er fortsatt masse som jeg gleder meg masse over ved ham også da. Han er veldig flink til å si at han er gla i meg, han er omtenksom, søt, morsom og jeg synes det er gøy å se på ham når han ser på fotball og roper til dommeren. Og så har vi de irriterende sidene hvor han kan være et skikkelig rotehue, men samtidig så er han helt nazi på å ikke gå med sko og lue inne. Synes ikke det henger helt på greip. Men jeg er glad i ham da Hva tenker dere?
Gjest Airi Chikako Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Det irriterer meg at han spiller så mye PC-spill *grr* Og at han ikke tar med tallerknene tilbake til kjøkkenet fra rommet når han har spist. Ellers... er det vel ikke så mye.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Det kommer vel an på dagsformen min. I starten av et forhold ser man jo sjelden feil hos den andre. Jeg har en samboer som er utrolig snill, omtenktsom, kjærlig og god. Han er flink til å overaske meg. Kan skrive fine meld,mail eller brev helt ut av i det blå. Kommer med blomster eller andre gaver. Pleier meg når jeg er syk, forstålig og tolmodig. Han gjør alt for at jeg skal ha det best til en hver tid. Han tar ansvar, fikser og ordner det meste. Han jobber som leder og det viser tydelig igjen i den personen han er. Han tar opp ting om det er noe som plager han. Rett og slett fantastisk. De tingene som jeg irriterer meg over er bagateller som at han ikke er så ryddig og ofte litt for sta og skal ha ofte rett.
annemette Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Elsker han fordi han er tvers igjennom snill. Han er smart, omsorgsfull og ansvarsbevisst. Irriterer meg over at han alltid skal gjøre ting i siste liten, muligens en dose "oversosial" (har masse jentevenner og guttevenner som han ønsker å bruke tid på), at han ikke liker å snakke i telefon og at han hele tiden skal gjøre alle fornøyd!
-milla j- Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 lsker kjæresten fordi han er snill og god og gjør alt han kan for meg Men han er lat, treg, ikke så flink økonomisk og kan til tider være litt for tilbaketrukket. De sidene ved ham som jeg ikke digger mest blir liksom bare ting jeg vet om ham og vet er der, for de positive tingene er så mange flere og så mye viktigere. En av de beste sidene ved ham er at han ikke er redd for å gjøre det som trengs selv om det er ukjent grunn.
KanTine_JA! Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2010 (endret) Jeg tror da jeg var yngre, og vokste opp med disney-prinsesser og riddere i skinnende rustning, at jeg skulle finne en fyr som var feilfri og alltid sier og gjør de riktige tingene. Men så smertelig feil man kunne ta Det er langt mer krangling om støvsuging og svette treningsboksere på badet enn jeg hadde trodd og typen min er langt fra perfekt. For han har noen egenskaper som irriterer meg grønn, som f.eks at ikke vasker vasken på badet etter at han har barbert seg, men så har jeg funnet ut at jeg ikke er så perfekt jeg heller og tror at jeg er så glad i ham på grunn av hans "feil" og ikke på tross av dem. Jeg ville ikke hatt noen andre. Endret 1. juni 2010 av KanTine_JA!
Mir Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 haha, etter 3 år har jeg ikke mye negativt om han. Det eneste må være 1- Han dikter opp sanger mens han lager middag (ikke de flotteste sangene) 2- Han er så jordnær at det er litt vanskelig å være spontan med ham!
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Synes mannen min kan være litt vel hissig, ikke at han blir lett sint, men at han er litt "utagerende" (IKKE voldelig på noen måte) når han blir sint, og det irriterer meg. Det som irriterer meg mest er at aaaaaaalt skal utsettes. Vet det ikke er sånn, men jeg er veldig sånn at alt skal gjøres med én gang, så akkurat der er vi veldig forskjellige. Men det går greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå