Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Jeg har alltid hatt ganske kraftige øyenbryn. Napper dem ganske ofte får å få dem i en nogenlunde fin fasong. Dem vokser kraftig ut igjen, så ingen fare ang napping hos meg. Men det jeg lurer på er om det finnes en god gele eller noe annet jeg kan ha på, så de ligger pent hele dagen? Har prøvd med hårspray, men det funker ikke. Noen gode råd?
Gjest Iah Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Det finnes øyenbrynsgele, men jeg har aldri prøvd det selv så jeg vet dessverre ikke hvor man får kjøpt det. En annen mulighet er å klippe hårene litt. Hun som former øyenbrynene mine gjøre det. Grer de oppover og klipper forsiktig de lengste hårene med en liten saks. Har ikke forsøkt meg på det selv enda da.
lenepia90 Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 som personen over sier: øyebrynsgele.. den får du kjøpt i alle butikker som selger kosmetikk vil jeg tro.. men kvaliteten kommer vel an på. det er bare til å spørre de som jobber i salongen/butikken du er i om hva de anbefaler ..etc.. eller lese litt på nett før du kjøper (produkttester osv). lykke til:) mvh hudpleier
Frua Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Vaselin fungerer greit på mine! Tar litt på en øyehårsbørste og grer det på.
Sølvdugg Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Jeg kjøpte min øyebrynsgele på h&m. Bruker en slags "mascara-børste" for påføring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå