Gå til innhold

Jeg har blitt en kikker

Fremhevede innlegg

Gjest Bigeye
Skrevet

Jeg har nok vært av dem som har fnyst foraktelig de gangene jeg har lest om kikkere i avisene, og tenkt at dette er det bare sleske, enslige menn som driver med. I vår har jeg imidlertid oppdaget at jeg faktisk ikke er så mye bedre selv. Det startet tidligere da jeg så en naken flott fyr i leiligheten tvers over bakgården - en etasje lavere enn vår. Har skjønt at han kler av seg på badet, og tusler litt rundt om kvelden før han går til køys (alene?). Noen kvelder har den i hvert fall ikke vært helt slapp.

En kveld gikk jeg forbi en bil der en mann ble sugd etter alle kunstens regler. Ikke så lett å se i skumringen, så jeg gikk for "sikkerhets skyld" forbi flere ganger. Ingen tvil. Til slutt sto jeg kanskje et minutt eller så og tittet på for jeg forlot dem.

Må erkjenne at jeg absolutt ikke har noe imot å spionere på at andre har sex. De siste ukene har det skjedd to ganger til. Én gang ifbm en konferanse jeg deltok på. Det skjedde i kjellertrappa. Og en gang så jeg min kjære svoger(!) ta sin kjære kone bakfra da vi var på overnattingsbesøk hos svigers.

Hva er det som går av meg? Jeg er en kvinen på 33 år som lever i et stabilt parforhold og har et normalt godt sexliv. Ikke løper jeg rundt med øynene på stilker for å spionere heller. Det bare skjer foran meg hele tiden. Men jeg antar at jeg har blitt mer oppmerksom på situasjoner og steder der det kan være noe på gang. Har ikke fortalt dette til noen. Det blir min egen hemmelighet. Men tror ikke gubben har noe imot det. Blir ganske lysten etter å ha sett andre, ja....

Er jeg unormal, eller er det flere som liker å spionere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er jeg unormal, eller er det flere som liker å spionere?

Nei, du er helt normal.... ta imot med en stor takk og et stort smil det som livet tilbyr deg.... De som er litt "uforsiktig" og har sex eller viser seg naken når andre kan se, ønsker mest sannsynlig å bli sett på også... eller har hvertfall en aldri så liten tanke om det.... Kos deg med å titte på andre.. jeg deler din interesse.. :)(mann 34 her) Endret av Stor&Sterk
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, du er helt normal.... ta imot med en stor takk og et stort smil det som livet tilbyr deg.... De som er litt "uforsiktig" og har sex eller viser seg naken når andre kan se, ønsker mest sannsynlig å bli sett på også... eller har hvertfall en aldri så liten tanke om det.... Kos deg med å titte på andre.. jeg deler din interesse.. :)(mann 34 her)

Jeg lurer litt på hvilket grunnlag du har for å tro at de som er nakne har et ønske om å bli sett? Jeg synes det er behagelig å være naken når det er varmt dessuten er det bra for huden min. Jeg går derfor gjerne naken inne og også gjerne når jeg bader. Jeg har også vært noen ganger på naturiststrender og har ikke noe problem med at folk ser meg naken der. Men selv om jeg ikke føler behov for å skjule meg så har det aldri vært et ønske for meg å bli sett. Det er mitt inntrykk at dette gjelder de fleste. Det er da virkelig ikke merkelig at noen rett og slett ønsker å være naken fordi det er behagelig og ikke fordi de vil vise seg frem? Hvis naboen tydlig går inn for å kikke på meg ville jeg opplevd naboen som litt smågrisete og med noe manglede respekt for andre.

Skrevet

Jeg lurer litt på hvilket grunnlag du har for å tro at de som er nakne har et ønske om å bli sett?

Jeg skrev: "De som er litt "uforsiktig" og har sex eller viser seg naken når andre kan se, ønsker mest sannsynlig å bli sett på også... eller har hvertfall en aldri så liten tanke om det.... "

Det er vel ganske opplagt at dersom man har seg i en bil er vel sjansen ganske stor for at en eller annen vil kunne se.. det samme gjelder vel i bygårder og borettslag når det er innsyn... man vet jo at folk kan se inn, og går man naken så går man naken....

Men jeg sa ikke at de som er nakne har et ønske om å bli sett ?

Diskusjonen her handler ikke om naturisme/nudisme eller hva man gjør i sitt eget hjem, naken eller ikke. Men har du innsyn og du VET at folk kan greit titte inn, så legger man litt opp til det selv om man viser seg fram. Det er klart at ikke alle mennesker liker å bli tittet på når de er nakne eller har sex. Ingen skal bli tittet på dersom de ikke vil det selv. Når jeg går naken hjemme, eller er naken på terrassen , vet jeg at naboene ikke kan se inn. Trekker jeg fra gardinene og stiller meg i vinduet vet jeg vel at sjansen er stor for å bli sett, selv om jeg og syns det er befriende å gå naken til tider.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skrev: "De som er litt "uforsiktig" og har sex eller viser seg naken når andre kan se, ønsker mest sannsynlig å bli sett på også... eller har hvertfall en aldri så liten tanke om det.... "

Men jeg sa ikke at de som er nakne har et ønske om å bli sett ?

Jo det var akkurat det du skrev.

Skrevet

Enig med Stor&Sterk. Vil man ikke bli sett så har man ikke sex i biler eller andre steder utendørs. Man trekker for gardina om man vil være naken i fred hjemme. Samtidig er det en uting med kikking om man tilfeldigvis har glemt å trekke for gardina en gang. Å glo inn i andres stuer er vel uansett ganske dårlig folkeskikk, er det ikke?

Skrevet

Jo det var akkurat det du skrev.

Tror du er litt pirkete her :P Se på svaret som helhet - han har forklart det en gang.

Og jeg sier meg enig, har du sex i offentlighet eller veldig godt synelig, i første etasje i en blokk med gardinene åpne rett ned til gata.. da har du sikkert ikke noe imot om noen ser på :P

Skrevet

Jepp, nakehet er en fin og befriende ting...både når den praktiseres hjemme og på nudiststrand.. da bør folk få lov å være i fred og ikke bli glodd på.... på nudiststrand bør man vel oppføre seg som på andre strender.... man titter vel på flotte og tiltrekkende mennesker, men man glor ikke og gjør folk ille til mote...nudister er som andre folk også når det gjelder å se.... og ja, det er dårlig folkeskikk å titte gjennom nøkkelhull og gliper i gardiner som man uheldigvis har glemt å trekker helt igjen.... Men har man sex hvor folk ferdes, eller spaserer naken rundt i sin egen leilighet og bor slik til at det er lett å se inn, driter i gardiner og persienner, ja da ønsker mann å bli sett.....

Altså som jeg skrev: er man litt "uforsiktig" med vilje, så vil man vel bli sett på....

Det er forskjell på privat nakehet og "privat" nakenhet hvor man legger tilrette for innsyn.

Gjest Gjest
Skrevet

Det ser ut som om Het potet og CupCake er enig med stor Stor&Sterk i at de som er nakne og ikke trekker for sannsynligvis ønsker å bli sett. ("sannsynligvis" tolker jeg til å bety mer en halvparten). Nå blir jeg litt nysgjerrig på hvorfor dere tror det? Er det basert på egne følelser/praksis eller er det kun en forestilling om andre?

Det er forskjell på privat nakehet og "privat" nakenhet hvor man legger tilrette for innsyn.

Hvis man trekker fra gardinen for at andre skal se så er jeg enig. Hvis gardinen er fratrekket og man ikke trekker for så er jeg ikke enig. Jeg har gått naken i mitt eget hjem uansett hvor jeg har bodd. Jeg har heller aldri trukket hverken fra eller for gardiner på grunn av min nakenhet. Jeg har ikke noe behov for å eksponere meg eller å kikke. Jeg oppfatter det uansett omstendigheter som særdeles frekt å se inn i andres hus og unngår selvfølgelig dette selv også. Jeg forventer at andre respekterer mitt privatliv på samme måte som jeg respekterer deres. Jeg går naken kun fordi det er behagelig og sunt. Det har ikke noe med andre mennesker å gjøre og angår ingen andre.

Skrevet

Det ser ut som om Het potet og CupCake er enig med stor Stor&Sterk i at de som er nakne og ikke trekker for sannsynligvis ønsker å bli sett. ("sannsynligvis" tolker jeg til å bety mer en halvparten). Nå blir jeg litt nysgjerrig på hvorfor dere tror det? Er det basert på egne følelser/praksis eller er det kun en forestilling om andre?

Hvis man trekker fra gardinen for at andre skal se så er jeg enig. Hvis gardinen er fratrekket og man ikke trekker for så er jeg ikke enig. Jeg har gått naken i mitt eget hjem uansett hvor jeg har bodd. Jeg har heller aldri trukket hverken fra eller for gardiner på grunn av min nakenhet. Jeg har ikke noe behov for å eksponere meg eller å kikke. Jeg oppfatter det uansett omstendigheter som særdeles frekt å se inn i andres hus og unngår selvfølgelig dette selv også. Jeg forventer at andre respekterer mitt privatliv på samme måte som jeg respekterer deres. Jeg går naken tusle rundt naken da. kun fordi det er behagelig og sunt. Det har ikke noe med andre mennesker å gjøre og angår ingen andre.

Som jeg skrev så oppfatter ogås jeg det som frekt å se inn i andres hus. Samtidig er det mitt ansvar å trekke for gardinene om jeg skal gå rundt naken. Jeg sover naken, men står ofte opp om nettene og tusler litt rundt i leiligheten. Derfor trekker jeg også for gardinene før jeg legger meg. Det har hendt at jeg har glemt det og jeg håper ingen så meg da. Jeg synes ikke det er greit å kikke inn hos andre selv om de ikke har trukket for gardinene, men om de tilfeldigvis ser meg naken så er det min egen skyld hvis jeg ikke har trukket for gardinene.

Jeg opplevde en gang at jeg tilfeldigvis sto og så ut av vinduet mitt. Uten at jeg kikket for å kikke så så jeg naboen stå naken i sitt vindu. Da kunne naboen ha anklaget meg for å være en kikker, men det var hans ansvar å trekke for gardinene eller kle på seg før han stilte seg foran vinduet.

Skrevet

Som jeg skrev så oppfatter ogås jeg det som frekt å se inn i andres hus. Samtidig er det mitt ansvar å trekke for gardinene om jeg skal gå rundt naken. Jeg sover naken, men står ofte opp om nettene og tusler litt rundt i leiligheten. Derfor trekker jeg også for gardinene før jeg legger meg. Det har hendt at jeg har glemt det og jeg håper ingen så meg da. Jeg synes ikke det er greit å kikke inn hos andre selv om de ikke har trukket for gardinene, men om de tilfeldigvis ser meg naken så er det min egen skyld hvis jeg ikke har trukket for gardinene.

Jeg opplevde en gang at jeg tilfeldigvis sto og så ut av vinduet mitt. Uten at jeg kikket for å kikke så så jeg naboen stå naken i sitt vindu. Da kunne naboen ha anklaget meg for å være en kikker, men det var hans ansvar å trekke for gardinene eller kle på seg før han stilte seg foran vinduet.

Må si meg 100% enig !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...