Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Jeg synes disse bildene av den danske kunsteren Gitte Brandter fine, men samtidig er jeg litt redd for at de vil oppfattes som rasistiske i vår tid hvor Torbjørn Egner-sanger fjernes fra sangbøker og barneplater... Noen meninger?
Amys Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Jeg forsto ikke de franske undertekstene, så kan ikke uttale meg om de, men nei, jeg synes ikke de var rasistiske i det hele tatt. Men nå synes jeg hverken ordet "neger" eller bildet av en afrikansk dame på mokkabønne-esken er rasistisk heller da
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #3 Skrevet 5. juni 2010 Rart kunstneren ikke er anmeldt. Kanskje du spør på feil forum? Jeg hører også til dem som mener ordet "neger" ikke er verdens styggeste ord. Legg spørsmålet under "Aktuelt" så kanskje får du litt mer debatt.
*Annie* Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Ser at bildene til Gitte Brandt er svært populære for tiden, men skjønner at du stiller spørsmålet. Selv liker jeg kanskje de andre bildene hennes bedre. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå