Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at min lille mørke hemmelighet er at jeg er veldig glad i The Hills.. Jeg pleier egentlig å se det på MTV, men plutselig sluttet de å vise siste sesong (sesong 6) uten at det var en veldig "finale ending".

Kan man laste ned episoder via Limewire f.eks eller vet noen om det kommer til å gå på MTV i nærmeste fremtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sesong 6 går enda den.

Skrevet (endret)

.

Endret av Pepe
Skrevet

Når går den??

Hver gang jeg prøver å se så er det repriser.. Og MTV klarer selvfølgelig ikke å skrive hvilken sesong det er under programforklaringen.

Skrevet

Sesong 6 vises bare på mtv.com enda.

Skrevet

Hvilket klokkeslett og dag går det? :)

Skrevet

Det legges ut nye episoder hver onsdag. Du kan se de når som helst. Om du ikke får sett de der(har vært litt problemer med det i det siste) så legges alle episodene ut på bloggen som er nevnt over her.

Skrevet

Nå har jeg vært på både bloggen som er nevnt ovenfor her og mtv.com og jeg får ikke sett episodene noen sted.. MTV sperrer regionen for å se episodene (fikk se de første to minuttene av første episode) og på bloggen finner jeg ingen episoder.

På MTV Uk siden finner jeg bare et par minutter av episode 1 og 2. Sååå irriterende!!!!!! Prøvd Youtube også, men finner bare linker til andre steder man kan melde seg inn og se eller minuttvis av episodene...

Noen andre som vet hvor jeg kan se episodene fra sesong 6 i sin helhet????

Gjest AnonymBruker
Skrevet

surfthechannel.com :)

Skrevet

takk takk :)

man trenger ikke være medlem eller noe der?

da skal jeg prøve det nå hvertfall..

Skrevet

Det funket ikke det heller...

Har ikke lyst å signe opp på masse rart. Så da får jeg prøve noe annet..

Noen som vet om det kommer til å bli sendt på mtv (tv) snart?

Skrevet

Det fungerer da helt uproblematisk på surfthechannel?

Skrevet

Jeg får det ikke til.. Mulig jeg gjør noe galt, for jeg har aldri brukt det tidligere.

Søker på serien, får opp den episoden jeg ønsker å se og velger watch movie.

Da kommer det opp alle slags sider jeg må innom og registrere meg og alt sånn. Gjør jeg det feil da eller?

Skrevet

Vet i hvert fall at http://veronicashverdag.blogg.no/ legger ut episode hver onsdag(?). Når man trykker på play så kommer det opp en reklame i ny fane/vindu, lukk den nye fanen/vinduet og trykk på play på nytt så får du sett :)

Skrevet

Tusen takk dere :) Da prøver jeg disse to sidene, og krysser fingrene for at det funker.

Funker det så taaaaaakk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...