Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Da den kom i år var vi litt i økonomisk knipe, og fikk ikke betalt den. Så kom purringen, og denne trodde jeg mannen min hadde lagt inn i nettbanken til forfall, mens han trodde jeg hadde gjort det. Nå finner vi den ikke igjen, er midt oppi flytting og styr, så den er vel sannsynligvis sendt med flyttelasset som er sendt til andre enden av landet. Lurer på hva som skjer nå? Får vi flere purringer eller blir bilen vår avskiltet nå? Vi pleier vanligvis ALDRI være for sen med regninger, men i det siste har det vært så mye med flytting og sykdom og diverse familiedrama, at det dessverre har "sklidd ut" med akkurat denne ene regning.
Gjest Iah Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Ta kontakt med tollvesenet med en gang å få en ny regning. Du trenger jo ikke sitte å vente på flere purringer eller enda verre at bilen avskiltes.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Visste ikke at det er tollvesenet som sender ut regningen, men det var et godt forslag.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Fant jo ut at de har en nettside der man kan "lage" regning. Så praktisk, tusen takk for tips om tollvesenet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Vi var en gang usikker på om vi hadde betalt... så sendte en mail. Fikk svar etter to dager med betalings info... greit og raskt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå