Disco Biscuit Skrevet 23. november 2010 #1881 Skrevet 23. november 2010 Godt og lese at Yogaen og Jordmor timen gikk bra ingenting er bedre enn ingen beymringer Navn? Jeg er veldig nysgjerrig altså... PM kanskje?
TuttaV Skrevet 25. november 2010 #1884 Skrevet 25. november 2010 Oioi, det var lenge siden!! Så hyggelig å se deg her igjen!! Verpesyk ja? Har du dagbok om dagen egentlig?? :klø: Takk for tipset om å tøye leggene. Det høres jo logisk ut i grunn, at det bør hjelpe. Og veldig gøy å høre fra en proff om sammenhengen (eller mangelen på sådan) mellom kramper og magnesium! Håper alt er bra med deg!! Jeg er innom støtt og stadig i dagbøkene deres, men har liksom ikke hatt tid til å kommentere så veldig dette året, så det har mest blitt til at jeg har kost meg med å følge mine "medbruder" Nå har jeg derimot planer om å lage meg en dagbok snart, for det skal skje litt av hvert neste år Bare koslig hvis du vil følge med når den kommer Muligheter for å sende pm med nytt navn forresten? Forsåvidt et luksusproblem ja, men mine er så livlige at jeg våkner av dem midt på natten! Natt til søndag våknet jeg til og med to ganger! Og da var ikke mannen hjemme en gang, så han fikk ingen glede av det.. Jeg får heldigvis sove igjen altså, men det hadde ikke gjort noe om jeg kunne sovet en natt igjennom heller.. Når vi snakker om sexdrømmer.. Jeg hadde den sykeste drømmen/opplevelsen her for noen uker siden... Drømte at jeg med mannen, og det hele var så virkelighetsnært og opphissende at jeg er helt sikker på at jeg fikk en da jeg våknet. Mannen var svært fornøyd over å kunne tilfredsstille selv i drømmeland
Gjest Azalea Skrevet 25. november 2010 #1885 Skrevet 25. november 2010 Hei du Sniker meg innom for å legge igjen en til deg. Så bra det gikk fint både hos jordmor og med yoga Leste jeg noe om navn??
cypress Skrevet 28. november 2010 Forfatter #1886 Skrevet 28. november 2010 (endret) Nå hadde boken havnet på side 2 gitt... Blir litt forsømt om dagen. Det skyldes kortere arbeidsdager uten mindre å gjøre, samt at hjemme-pcen har takket for seg. Mannens iPhone fungerer forsåvidt, men jeg bruker så lang tid på å skrive på den!!! Og så skal vi jo flytte til uka da.. det tar også litt tid. I dag har mine foreldre vært her og hjulpet oss med å pakke ned det aller meste i esker, slik at det bare er for flyttefolka å bære det ut. Utrolig snilt av dem å hjelpe til altså!! I tillegg skal mamma komme på fredag og hjelpe til å pakke ut i den nye leiligheten også. Jeg tar meg fri den dagen, så da får vi sikkert gjort masse. Det skal bli såååå deilig å komme i stand i den nye leiligheten!! Gleder meg til å pynte til jul i den og innrede barnerom!! Endret 28. november 2010 av cypress
Gjest Iril Skrevet 28. november 2010 #1887 Skrevet 28. november 2010 Lykke til med flytting! Dere har vel planer om å kjøpe ny pc, håper jeg....?
Lilywhite Skrevet 28. november 2010 #1889 Skrevet 28. november 2010 Skjønner at du er travel om dagen, midt i flytting og alt! Blir sikkert kjempekoselig å komme i stand der ja Tutta V: Så koselig å høre et lite pip fra deg igjen også, ting har tapt seg siden bryllupsplanleggingsfasen når det gjelder dagbokskriving for meg også... Men synes jeg leste et sted at dere blir prøvere i april... Det blir vi også! Så da blir det kjekt å følge med, og regner med jeg blir litt mer aktiv i dagbøkene da jeg også (med noen få unntak har jeg stort sett lest det siste året og ikke vært så flink å kommentere jeg heller, dessverre...)
Dine Skrevet 29. november 2010 #1891 Skrevet 29. november 2010 Skjønner veldig godt det blir mye for deg og dere, men vi føler stadig med og gleder oss til oppdatering på både svangerskap og innflyttning og alt sammen
Tusle Skrevet 29. november 2010 #1892 Skrevet 29. november 2010 Jeg er bittelitt misunnelig på dere som skal innrede barnerom, vi har ikke plass vi Spennende med flytting
Dine Skrevet 29. november 2010 #1893 Skrevet 29. november 2010 Jeg er bittelitt misunnelig på dere som skal innrede barnerom, vi har ikke plass vi Spennende med flytting Enig med Tusle her.. Vi har heller ikke et ekstra rom, så dere er heldige Blir sikkert ekstra virkelig når dere innreder kan jeg tenke meg - et eget babyrom.... Ååååå :rødme:
Mazilla Skrevet 29. november 2010 #1894 Skrevet 29. november 2010 Tipper alle dere har bedre plass enn oss med våre 30 kvadrat likevel! Lykke til med flytting og alt annet som skjer for tida, cypress! Godt dere har familie rundt dere som kan hjelpe til. Og selv om det er slitsomt å flytte når man er gravid er det sikkert litt praktisk også, siden du ikke bør løfte så tungt!
O'hara Skrevet 29. november 2010 #1895 Skrevet 29. november 2010 Lykke til med flytting!! Det må jo være så deilig å komme i orden før jul i nytt hus!
Neytiri Skrevet 29. november 2010 #1896 Skrevet 29. november 2010 Innom og titter ååå deilig å få flytte og kunne pynte babyrommet :rødme: lykke til
cypress Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1897 Skrevet 29. november 2010 Vi bor på 2 rom i dag, så det er i grunn derfor vi flytter, for å få plass til babyen. Gleder meg bare mer og mer jeg nå!! Og en gla'nyhet til: bilsetet og basen vi lenge har somlet med å kjøpe, er nå på salg på Barnas Hus! Det er satt ned 1000 kr, så da lønner det seg å kjøpe der i stedet for å bestille det fra utlandet. Så dit skal jeg etter jobb og handle!
Dine Skrevet 29. november 2010 #1898 Skrevet 29. november 2010 Så bra med salg!!! Ingenting som er deiligere enn det Hva ender dere opp med?
cypress Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1899 Skrevet 29. november 2010 Det blir Maxi Cosi cabriofix med base på oss. Satt ned nå til 2499, det er ikke gæærnt!
Dine Skrevet 29. november 2010 #1900 Skrevet 29. november 2010 Det høres jo kjempebra ut Vanlig pris for Cabriofix og isofixbase (det var det dere skulle ha sant?) er jo 1799kr og 1699kr - så løp og kjøp :gjeiper:
Anbefalte innlegg