cypress Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1841 Skrevet 19. november 2010 Jeg har ikke gått opp mer enn én cup altså, men når utgangspunktet er en A, så blir man glad for det man får!!
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2010 #1842 Skrevet 19. november 2010 Jeg har ikke gått opp mer enn én cup altså, men når utgangspunktet er en A, så blir man glad for det man får!! I hear you! Da vi var i bryllup i sommer hadde jeg juksepupper så jeg fylte en 80B for første gang i mitt liv. Veldig merkelig å se hvordan "vanlige folk" har det! Kjære ble helt satt ut Nå skal det sies at jeg ble lei ganske fort, for hadde halterneck, så det ble litt slitsomt i lengden!
O'hara Skrevet 19. november 2010 #1843 Skrevet 19. november 2010 Godt å ikke legge på seg for mye, men plutselig kan kiloer renne på for, som de sier på jobb, "alle" får vann i kroppen Kan forøvrig si at jeg ikke har fått noe vann... Det hjelper å drikke mye, sier de. Ha en super fredag!!
cypress Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1844 Skrevet 19. november 2010 (endret) Neferet: Måtte du ta den "Hei, øynene mine er HER OPPE!!" Jeg har bare sett den på film, men du så stas det hadde vært å kunne si det selv en gang. Men jeg tipper nok man blir rimelig fort lei ja... Endret 19. november 2010 av cypress
cypress Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1845 Skrevet 19. november 2010 Godt å ikke legge på seg for mye, men plutselig kan kiloer renne på for, som de sier på jobb, "alle" får vann i kroppen Kan forøvrig si at jeg ikke har fått noe vann... Det hjelper å drikke mye, sier de. Ha en super fredag!! Ja, det er sant, vann kan jo komme fort. Men vann-kiloer er jeg ikke så redd for, for de forsvinner jo like fort igjen. Men jeg håper å slippe dem og, for det er så mange selskapeligheter de siste ukene før min termin (jul og nyttår bl.a., så det hadde vært deilig å slippe å måtte ha på crocs-sko til finkjolen fordi ingen andre sko passer! Ha en flott dag du og!
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2010 #1846 Skrevet 19. november 2010 Neferet: Måtte du ta den "Hei, øynene mine er HER OPPE!!" Jeg har bare sett den på film, men du så stas det hadde vært å kunne si det selv en gang. Men jeg tipper nok man blir rimelig fort lei ja... Ja, måtte faktisk det! Men jeg synes jo også det så helt bisarrt ut, så skjønner godt at hun stirra!
Mazilla Skrevet 19. november 2010 #1847 Skrevet 19. november 2010 det hadde vært deilig å slippe å måtte ha på crocs-sko til finkjolen fordi ingen andre sko passer!
Mokkon83 Skrevet 19. november 2010 #1848 Skrevet 19. november 2010 du får finne sorte crogs som du pynter med glitter og stas men det finnes jo mange typer finsko, andre mer tøyelige enn andre!
Dine Skrevet 19. november 2010 #1849 Skrevet 19. november 2010 Her har bortimot alt vokst Måtte kjøpe en amme bh i str 90C og jeg bruker vanligvis 75B... Så er spent på hvordan puppene blir når det kommer melk i og ikke minst ETTER jeg er ferdig med å amme.. Har ikke lyst på slappe sokker som bare henger der altså... Og så har jeg begynt å få vann i kroppen også Du er heldig som ikke har gått opp andre steder enn pupper og mage.. Det er ikke dødskult å se seg i speilet og se rumpe og lår ese ut som aldri før.. Men nå er det ikke lenge igjen for oss begge.. Ha en flott helg Cypress Ps. Tok forresten influensavaksinen i dag - men kjenner det bare klør litt der stikket er. Håper det holder oss vekk fra influensaen i år
cypress Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1850 Skrevet 19. november 2010 Jeg er også VELDIG spent på hvordan puppestellet blir etter amming... Mamma sa at hun faktisk fikk permanent større pupper etter ammingen, så jeg håper jeg følger i hennes fotspor også på dette. Så langt har våre svangerskap vært veldig like, og vi er veldig like i kroppstype generelt. Fader, i dag har jeg vondt i ribbena altså.. Har kjent det helt siden kl 10. Nå prøver jeg å stå og jobbe, og det er litt bedre. Men jeg kjenner at jeg bare gleder meg til klokka blir 14 og jeg kan gå! Tror det har noe med at jeg satt veldig mye i går kveld, og at området derfor fortsatt var irritert etter det. Først var jeg på språkkurset vi går på, og deretter gikk en gjeng derfra ut for å feire at det var siste gang for i høst. Det var veldig hyggelig det altså, men det medførte at jeg satt rett opp og ned mer eller mindre kontinuerlig fra kl 19 til kl 23. Det orker egentlig ikke ribbena mine! Så da lærte jeg det...
cypress Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1851 Skrevet 19. november 2010 du får finne sorte crogs som du pynter med glitter og stas men det finnes jo mange typer finsko, andre mer tøyelige enn andre! Joda, det finnes jo masse som er littegrann bedre enn crocks.. Men jeg skulle gjerne sluppet unna allikevel jeg da..
O'hara Skrevet 19. november 2010 #1852 Skrevet 19. november 2010 Mine pupper har nesten ikke vokst, har vel gått opp en cupstørrelse, men regner med det blir litt annerledes når man får melk?
Sequax Skrevet 19. november 2010 #1853 Skrevet 19. november 2010 Jeg har gått opp én størrelse, ca...men jeg kan fint bruke mine gamle bh'er...jeg bare presser jentene inn! Tror det blir annerledes når vi produserer melk, ja...
DDuck Skrevet 19. november 2010 #1854 Skrevet 19. november 2010 Jeg har sokkepupper.. Men jeg gikk opp fra 80C til 80FF over natta da... Men skinnet har trekt seg littegrann sammen nå, så det er ikke så ille som det var ei stund
Tusle Skrevet 19. november 2010 #1855 Skrevet 19. november 2010 Og vi vet jo alle hvor langt ned i alfabetet jeg er
Mazilla Skrevet 19. november 2010 #1856 Skrevet 19. november 2010 Jeg holder meg fremdeles til den første bokstaven jeg.. Synes godt det kunne vært litt jevnere fordelt blant folket her!
Lilywhite Skrevet 19. november 2010 #1857 Skrevet 19. november 2010 Altfor lenge siden jeg har vært innom her nå! Men pc-en min har tatt kvelden, og har hatt det så sykt travelt med jobb, studier og diverse, så har ikke giddet å logge på kjære sin PC før nå. Jeg er veldig spent på navnene dere vurderer, hvis det går an å få en PM Jeg passet en 3 mnd gammel jente sammen med en venninne i går, halvsøsteren hennes. Herregud så skjønn Hun fikk litt skriketokter pga luft og litt begynnende tenner, men jeg ble ikke avskrekket heller Hun lo og lagde masse rare grimaser når hun var i godt humør da, sånne små kan smelte en stein! Tenker du gleder deg til tullen deres er her om ikke så lenge!
siebaeo Skrevet 20. november 2010 #1858 Skrevet 20. november 2010 Jeg har litt pupp å dele ut om noen trenger! H for herrrlige hoompaloompapupper. Nå har jeg ammet litt skeivt tror jeg for den ene er på vei opp i en annen størrelse mens den andre ikke er det.. Jeg gikk forresten opp en eller to str når melka kom. Anbefaler elastiske bh'er.. det er MYE mer behagelig! (og litt angst for brystbetennelse og spiler) VELDIG spent på om jeg må sy bikini av store bukselommer til sommeren. Fra C til H og ned til ... P for pannekaker..? :dåne: Dine, tror du det er riktig at du skal ha 90 i omkrets..? :klø: Jeg har ca 10 kilo mer enn normalt i øyeblikket men bruker fortsatt samme omkrets. Pass på at du har riktig bhstr! Om du ikke øker cupen tilstrekkelig kan du komme i fare for å ha noe av puppen utenfor spilen. Og det er ikke så bra..
siebaeo Skrevet 20. november 2010 #1859 Skrevet 20. november 2010 Jeg har forresten tenkt å veie puppene! For å om mulig å forsvare vekta litt om dagen.. Idiostisk, i know, men da kan jeg i det minste legg på litt på "trivselsvekta" så den ikke blir så laaangt unna. Leste et sted at man skulle fylle en breddfull bøtte med vann, veie den og så stikke puppen oppi så like mye vann som pupp rant over. Så skulle man veie bøtta igjen etterpå og få vekta på puppen. Sett i gang jenter, dette kan bli interressant!
Gjest Iril Skrevet 20. november 2010 #1860 Skrevet 20. november 2010 Dine, tror du det er riktig at du skal ha 90 i omkrets..? :klø: Det samme tenkte jeg. Ikke engang jeg har hatt 90 i omkrets og jeg var jo ganske stor før jeg ble gravid. Men så er det vel sånn at omtrent alle kvinner velger for stor omkrets og for liten cup. Er det ikke enklere å bare sette vekta på et bord og sette deg forran og legge puppene oppå, siebaeo? Det blir jo ikke riktig måte det med vannbøtta, for når du dytter puppene oppi bøtta er det volumet som måles, ikke vekta, og volumet-x av pupper og vann vil ikke være tilsvarende i kg.
Anbefalte innlegg