cypress Skrevet 18. november 2010 Forfatter #1821 Del Skrevet 18. november 2010 Vi har fått et problem... I går kom vi på et nytt navn som vi kanskje liker enda bedre... Vanskelig dette her.... Dette navnet fra faktisk også vært å finne på som tittel på en rekke bøker, men denne gang av en norsk, kvinnelig barnebokforfatter. Er det nok hint for dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. november 2010 #1822 Del Skrevet 18. november 2010 Knerten! (Har et annet forslag også, men det skriver jeg ikke her! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2010 Forfatter #1823 Del Skrevet 18. november 2010 Du er i hvert fall på riktig jorde, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. november 2010 #1824 Del Skrevet 18. november 2010 tiden flyr her inne ser jeg...ikke lenge igjen til høygravid magnesium tablettene hjalp meg ihvertfall men enig at ståltråden skjønner jeg ikke hvordan funker .... navnvalg var driiitvanskelig synes jeg, men er kjempefornøyd med valget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. november 2010 #1825 Del Skrevet 18. november 2010 Det er ikke hint nok for meg, men jeg har nesten ikke lest noen norske barnebøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. november 2010 #1826 Del Skrevet 18. november 2010 Åh, hvis det er det jeg tror det er (og det tror jeg det er) så er det jo kjempekjempefint!!! Jeg danser sammen med ei som heter det samme (hvis det er det), og synes det er så fint!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2010 Forfatter #1827 Del Skrevet 18. november 2010 Iril og Neferet: Sendte dere en PM jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. november 2010 #1828 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg er også veldig spent på navnet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. november 2010 #1829 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg tror jeg vet det Og er det det jeg tenker på så skal min fremtidige datter hete dette også bare med Sophia foran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. november 2010 #1830 Del Skrevet 18. november 2010 Nei, jeg tok den ikke :klø: Angående dette med store/små mager, i går fikk jeg min første "å, er du sikker på at det ikke er to inni der?". Jeg hadde faktisk ikke trodd jeg skulle bli irritert, men det ble jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2010 Forfatter #1831 Del Skrevet 18. november 2010 Nei, jeg tok den ikke :klø: Angående dette med store/små mager, i går fikk jeg min første "å, er du sikker på at det ikke er to inni der?". Jeg hadde faktisk ikke trodd jeg skulle bli irritert, men det ble jeg Det er en så merkelig kommentar!! Jeg har fått den et par ganger jeg og, forsåvidt uten at jeg tror det har vært på grunn av magestørrelsen. Men jeg blir litt oppgitt.. Selvfølgelig vet jeg at det bare er én! Jeg har vært på 4 ultralyder!! De overser ikke et foster på ultralyden vel!??! Sender deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. november 2010 #1832 Del Skrevet 18. november 2010 Spent på navneforslag nummer to jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. november 2010 #1833 Del Skrevet 18. november 2010 Har fått spm. om det er to jeg også, enda jeg har hatt sf-mål på den nedre delen av skalaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. november 2010 #1834 Del Skrevet 18. november 2010 Har fått spm. om det er to jeg også, enda jeg har hatt sf-mål på den nedre delen av skalaen. Det er så plagsomt, egentlig Nå ligger jeg riktignok på øvre del av skalaen, men alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. november 2010 #1835 Del Skrevet 18. november 2010 Det er en så merkelig kommentar!! Jeg har fått den et par ganger jeg og, forsåvidt uten at jeg tror det har vært på grunn av magestørrelsen. Men jeg blir litt oppgitt.. Selvfølgelig vet jeg at det bare er én! Jeg har vært på 4 ultralyder!! De overser ikke et foster på ultralyden vel!??! Sender deg en PM Kan jeg også få pm, for å se om jeg har gjetta riktig? Jordmora jeg hadde på ultralyden på mandag åpna med å si at det bare var en der.. Jeg kunne ikke dy meg, så jeg svarte at det hadde jo vært litt rart om den skulle ha formert seg siden sist ultralyd. Tror hun ble litt fornærma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2010 #1836 Del Skrevet 19. november 2010 Fantastisk godt svart Mazilla!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1837 Del Skrevet 19. november 2010 I dag er det nøyaktig 2 måneder til termin! Tenk på det a!!! Jeg vet jeg sier det hele tiden, men tiden går så utrolig fort!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2010 #1838 Del Skrevet 19. november 2010 Plutselig er hun her! Begynner du å bli tung og lei, eller går det fint enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1839 Del Skrevet 19. november 2010 Det går helt fint foreløpig! Men jeg er nok veldig heldig, for jeg har ikke lagt på meg et gram ellers på kroppen så vidt jeg kan se. Bare magen og puppene ( ) som er blitt større. Jeg skal til jordmor igjen på mandag og er spent på veiingen da. Lurer veldig på om jeg har gått opp noe/hvor mye jeg har gått opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2010 #1840 Del Skrevet 19. november 2010 Veldig morsomt å være så overstrømmende på puppestørrelsen! Men når det er sagt, skjønner jeg det veldig godt også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg