Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Anbefalte innlegg

Så bra at det ser ut til å hjelpe å jobbe litt kortere dager :jepp:

Kjerring-tendensene har kommet her også det siste året, og jeg venter ikke spire en gang :fnise: Det slo meg plutselig en dag jeg gikk på senteret i nærheten her, at jeg gikk rett forbi stæsj-butikker og hippe klesbutikker, og i stedet inn på en garnbutikk for å kjøpe garn til en lue jeg skulle hekle, samt innom en kjøkkenbutikk for å kikke på tallerkner :dåne: Følte meg SÅ gammel :ler: Jeg som alltid trodde jeg skulle bli en ungdommelig og hipp mor, og så er jeg som en gammel bestemor allerede :dåne:

Så poenget mitt er altså at Norsk Ukeblad ikke er så ille, sammenlignet med mine kjerring-tendenser :ler:

Fortsetter under...

Så bra at mannen din merker forskjell på deg og at det virkelig hjelper med 25% sykmelding! Det er jo ingenting som er bedre, for da fungerer du både på jobb og hjemme etterpå. Det er godt å høre :)

Håper dagen ble produktiv i går og at du fikk gjort litt ;)

Ikke meningen å fornærme noen med å antyde at Norsk Ukeblad er kjerring altså!! I så fall driter jeg i eget reir, for å si det sånn!!

Nå skal jeg trene!! Har oppdaget ellipsemaskinen på Sats. Tidligere har jeg ikke skjønt greia med den, men nå liker jeg den plutselig godt. Har vel noe med at tredemølla, som er min favoritt normalt, ikke behandler hoftene mine noe pent om dagen. Jeg prøvde å løpe til trikken i dag (50 meter), og det gorde vondt, så løping er nok ikke noe for meg nå!

Annonse

Jeg synes ellipsemaskinen er genial jeg! Kan tenke meg at den er mer skånsom mot knær og hofter når magen blir større også. :Nikke: Så flink du er som har overskudd til å trene, forresten. Håper jeg også har det når jeg er like langt på vei :)

Dine: Så bra at du bestilte kjolen!! Da blir du sikkert kjempefin!! :sexy:;)

Mazilla: Det er takket være redusert arbeidstid at jeg orker det! Jeg hadde ikke overskudd til det før, bortsett fra yoga en gang i uka, men nå er det mye lettere!! Så :tommelopp: for å jobbe mindre!!

Annonse

Annonse

I natt våknet jeg av at jeg fikk skikkelig krampe i leggen!! AU!! :tristbla: Og på søndag la jeg merke til at jeg hadde en merkelig leamus i den ene hånden ganske lenge.. Kanskje jeg trenger å ta magnesiumtilskudd?? :klø: Leamus syns jeg forsåvidt er litt festlig, men krampe er jeg ikke fullt så interessert i å bli plaget med fremover!! Jeg ropte ut og vekket mannen og alt i natt. Han ble jo helt stressa og trodde vel omtrent fødselen var i gang. :ler: Stakkars..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...