Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med vognkjøp! :) Og jeg må jo si at valget var veldig bra da.. ;)

Deilig at den er i hus, det har ikke vi fått ordnet enda.. Men tror nok at jeg skal hente den ganske snart, for nå er det bare 7 uker til termin og han kan jo komme litt tidligere.. HippHurra for vogn!! :)

Annonse

Gratulerer med vognkjøp! :) Og jeg må jo si at valget var veldig bra da.. ;)

Deilig at den er i hus, det har ikke vi fått ordnet enda.. Men tror nok at jeg skal hente den ganske snart, for nå er det bare 7 uker til termin og han kan jo komme litt tidligere.. HippHurra for vogn!! :)

Bra valg ja.. :jepp::ler: Jeg innrømmer gjerne at jeg ble litt påvirket av din kyndige veiledning i jungelen!! Så tusen takk for det!! :klemmer:

Vår er strengt tatt ikke i hus enda heller, i hvert fall ikke i VÅRT hus. Den står hos mamma og pappa, inntil vi flytter om et par-tre uker.. Men den er jo veldig rask å hente dersom det skulle bli krise. De bor her i byen de og.

Å, hjelpes! Tenkte jeg skulle oppdatere meg ved å lese igjennom dagboka siden sist jeg skrev...:dåne:

Jeg nøyer meg met et: :vinke:

Ha en god dag, Cypress! :klem:

:ler: Sorry.. :sjenert: Da vet du i hvert fall hvordan jeg føler det hvis jeg ikke har vært innom din bok på noen dager! :gjeiper:

Så fin vogn :jepp: . Der vil nok boknavnet (?) kose seg :rødme: Utrolig deilig med alt som er ordna :strix:

Ja, jeg tror hun vil det!! :jepp: (Og det er fortsatt boknavnet som ligger øverst på listen over potensielle navn...)

:dåne:

Som dere skravler!!

*ikke oppdatert*

Fin vogn! :jepp: Og det er godt med alt som er gjort!!

Ha en super dag!

Blir litt skravling kanskje ja.. Men siden du har fått med deg vognkjøpet, har du i grunn fått med det alt av betydning som har skjedd i det siste. :)

Hei bolla! :fnise:

Hvordan går graviditeten? Ser dere har kjøpt vogn :jepp: Så da regner jeg med at ting begynner å bli på stell :nigo:

:klemmer:

Hei!!! Hyggelig å se deg her igjen! Graviditeten går bare bra! 25 % sykemelding fungerer veldig bra, da har jeg overskudd til både å jobbe og ha fri! :strix:

Gratulerer med flott vogn. Stilig :)

Takk!! Jeg er fornøyd selv og! :jepp:

Endret av cypress

Annonse

Hehe, man blir jo fort litt påvirket ja.. Jeg regner med dere blir fornøyde med vognen - jeg gleder meg hvertfall veldig til å få min i hus! :) (Og rent teknisk sett har dere den i hus ja, den er hvertfall lett tilgjengelig dersom dere skulle trenge den).

Å fysj ja - i går var det helt forferdelig med vind på kvelden! Er godt å sitte inne i dag også, og bare titte ut av vinduet med et pledd rundt seg og en kopp kaffe / te (det skal jeg snart lage meg hvertfall, mmm)

Håper du får en flott dag på jobb!! :klem:

I dag SKAL jeg være litt effektiv på jobb!!! :kjefte: Det har en tendens til å bli sånn at den første halvtimen (eller kanskje timen....) går med til div oppdateringer på nettet. Og så MÅ jeg bare innom litt før lunsj, og helst en tur etter lunsj også.. Og da går tiden fort altså!! Så i dag har jeg bestemt meg for å ikke komme inn her igjen før jeg kommer hjem i ettermiddag! (Jeg jobber jo bare til kl 14, så det burde ikke være såå vanskelig i grunn... :sjenert: )

Må bare fortelle først, at jeg er blitt en kjerring!! Eller nei, det er stygt å si, for det er sikkert mange som har holdt på sånn som meg i årevis allerede. Kanskje jeg er blitt voksen?? I alle fall et bedre husmoremne! :jepp:

Uansett - siden jeg ble delvis sykemeldt, har jeg hatt middagen klar hver dag når mannen har kommet hjem (og jeg har syns det har vært koselig å ordne det!!), pluss fått unna diverse huslige sysler. Jeg har bakt (Pupsilures muffins, mannen syns forresten også de var kjempegode! :jepp: ), og i går toppet det seg helt da jeg kjøpte meg Norsk Ukeblads julemagasin!!! :dåne: Det er litt bestemor å gjøre syns jeg... :fnise: (Og jeg syns det var kjempekoselig å lese det!! Masse tips til juledekorasjoner og kalender etc. Moro. :) )

Jeg merker en trang til å gjøre heimen mer koselig nå som vi skal ha en liten en, og siden jeg har absolutt NULL TALENT for innredning, må jeg ha hjelp. Seriøst altså, jeg er som en mann på det området. Jeg kan kopiere andres idéer, men jeg er sååå lite kreativ selv! Men jeg ønsker jo at det skal være fint hos oss!! Så nå skal jeg begynne å lese mer interiørblogger og blader, og se om jeg klarer å lokke ut en kreativ liten spire.

Alternativt må jeg leie inn en eller annen til å komme å fortelle meg hva som er fint altså. Det burde jo være mange som syns det er gøy, å få beskjed om "her har du x antall kroner, gjør hva du vil!" :ler: Finnes det folk som har det som jobb?? :klø:

:fnise: Norsk Ukeblad! Du er ikke alene, jeg har en venninne som kjøper både det og Allers - Hun påstår selv at det er for kryssordenes del (og broderingsoppskriftene), men jeg er ikke like sikker gitt :gjeiper:

Det er ikke værst at du har fått over deg husmor syslene allerede :jepp: fortsetter det slik så vil det nok ikke være noe problem å være husmor på fulltid når den lille kommer :)

:hug:

Annonse

Synes ikke det høres kjerring ut i det hele tatt, det er sånn jeg har holdt på en stund allerede... :fnise: Har ikke kjøpt meg Norsk Ukeblad enda, men dog.. Jeg har middagen klar hver dag og jeg baker jeg også.. Og baking er noe jeg omtrent aldri gjør.. Og så vasker jeg klær, rydder og holder på her hjemme.. hehe Men det er noe med det at man har lyst å gjøre det mer hjemmekoselig nå som vi skal bli mammaer tror jeg. Jeg har veldig lyst at folk som kommer på besøk skal føle seg velkomne og at det er hjemmekoselig - for da har man lyst å komme tilbake senere. Men jeg er ikke så utrolig god på interiør jeg heller, men plukker opp litt her og der. Mannen har også gode ideer, så stort sett er det faktisk han som finner ut hvor ting skal, mens jeg velger ut tingene. Tror dere kommer til å få det kjempe flott hjemme hos dere - det er utrolig hvor mye stearinlys og en kopp varm kaffe/te gjør altså.. ;)

For en flott vogn! :jepp:

Godt å lese at du har mer overskudd for tiden :) Til matlaging, rydding osv ;)

Og det er da absolutt ikke kjerringting!

Er litt sånn selv, kan lage middag, bake, liker å rydde og vaske-om jeg gjør det frivillig da, og jeg er slettes ikke noe kjerring :fnise:

Ja, det er jo ikke så ille at jeg har fått disse nye "voksne" vanene, for mannen digger det visst! :nigo: Han kommenterte det senerst her i går, at han syns det var så koselig at jeg ordner hjemme (og kjøper Norsk Ukeblad...) og baker og sånt. Og når jeg liker å holde på med det selv og, så er jo alt topp! :)

Han nevnte forresten også at han syns det virker som jeg er mye mer opplagt og i bedre humør etter at jeg begynte å jobbe redusert. Før det gikk jeg jo rett og la meg da jeg kom hjem, mens det slipper jeg nå. Så det er bra!! Jeg er helt enig med han, det fungerer veldig bra syns jeg!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...