Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt Maxi Cosi Cabriofix med Easyfix-base. Pebble har den fordelen at basen kan brukes på sete nummer 2 også, men siden det er forovervendt så utgår det med skyhøye kneløft her. Når det gjelder vogn, så er jeg mer usikker, men hvor mange er det kjøpt av den Cobravognen her til lands?

Haha, når det gjelder slike ting er jeg glad jeg ikke har profil på FB altså :hoho: Men å huske navn og sånn, jeg har fortrengt navn jeg :fnise: Og jeg har ikke rare antallet heller :fnise:

Gratulerer med 5 år som kjærester :strix:

Annonse

Gjest Neferet

:hjerte: Gratulerer med 5-års dagen!! :hjerte:

Håper dere skal gjøre noe koselig i ettermiddag/kveld!! :jepp:

...og i forhold til navn og antall på tidligere partnere det er vel kanskje ikke nå jeg skal si at jeg fortsatt er sammen med min første og eneste....? :sjenert:

Ang babydingsjungelen skal jeg bare føye til at Besafe IziSleep bilsete er tungt som djevelen selv... vi har det, men angrer... neste gang tror jeg det blir acta graco (?)....

Laus i trusestrikken :hoho: Bra å høre at man kanskje ikke er alene om å ha vært det... jeg har litt trøbbel med å huske alle som dro meg i trusestrikken... :sjenert:

Haha, nå høres det plutselig ut som jeg har DEN merittlisten... SÅ mange er det heller ikke altså! :ler: Men noen fler enn han jeg er gift med i dag, ja det innrømmer jeg at det er! :nigo: At jeg faktisk har TO "faste lesere" som har giftet seg med/snart skal gifte seg med (hvis alt går som planlagt om et par uker... :lur: ) sin eneste ene er jeg faktisk litt overrasket over!! Det er ikke så mange av dere tror jeg! Og man kan vel si det sånn, at jeg tror ikke dere har gått glipp av så himla mye akkurat... :sjenert: Flaks for dere å treffe deres livs kjærlighet så tidlig!! Jeg trodde også jeg gjorde det da jeg var 17, men det vakke det gitt!! Og så trodde jeg det igjen da jeg var 20, og igjen da jeg var 23... :ler: Hvordan skulle jeg ane at det først var da jeg var 25 at det faktisk stemte!?!? ;)

Hehe, det er i stunder som dette at jeg også er glad jeg ikke har facebook profil :fnise:

Har du funnet ut av det enda?

Which reminds me.. Jeg satt på banen for flere år siden og småtittet på en kjekkas som stod der. Jeg la merke til at han også tittet en del på meg og så smilte jeg. Da kom han bort, helt forfjamset og sa: "Beklager at jeg ikke sa noe tidligere, men jeg så ikke helt at det var deg!" Og jeg er 100 % sikker på at jeg aldri har sett karen før, så at han skulle gjenkjenne meg igjen fra noe var snodig.. Så jeg spilte bare med og latet som, for jeg forstod raskt at dette var en han tydeligvis hadde hatt seg med, men aldri ringt tilbake.. Haha, han så så nervøs ut der han stod og unnskyldte seg for at han aldri ringte, og så var det til feil person :legrine:

Det var en morsom historie å fortelle videre etterpå, selv om han helt sikkert er overbevist om at han dodga den kula... :biggrin:

Annonse

Klarte ikke å styre nysgjerrigheten min, så jeg måtte akseptere. Da fikk jeg tilgang til en haug flere bilder, og er nå rimelig sikker på at han er den jeg tror han er. Lurer på hvordan han har kommet over min profil.. Vi har riktignok to felles venner, så kanskje det er sånn. Ellers er det veldig snodig, for hvis han husket etternavnet mitt etter såå mange år og har søkt det opp, så er han sørenmeg autist på høyt nivå!

Annonse

Hei, jeg sniker meg inn....

Gratulerer med kjærestedag da :yvonne: !!

Jeg må bare innrømme at jeg ikke har lest 80 sider av boken din, men ja samtidig med denne deilige sjokolademuffinsen heg har trykkt i trynet, har je altså lest endnel sider!! :gjeiper:

Vel, angående denne facebook requesten... Det er bedre å dø av spenning , enn å krepere av kjedsomhet :fnise: Kan jo bare fjerne han, hvis hann skulle begynne å kladde kjedelige ting på veggen, eller ta opp :sengekos: for noen år tilbake...ti hiiii..

Bilsete...vi har kjøpt Emmalkjunga duo vogn, og britax bilsete, ble kjøpt i london, koster bare 900 kr der, det er et behagelig lett sete, det var viktig for meg og. Men sikkerhet først selfølgelig. Til dette setet å man ha en litt spesiell adapter da..koster 400 kr fant jeg ut..siden det er britax sete, og emmaljunga vogn :sukk:

Men ja, edr jo mange så mener man bør ha isofix base, men ja, jeg snakket med ei annsatt så har 5 unger, og hun sa, at hu har aldri brukt sånnen base mente det ikke var nødvendig. Vi har også valgt ikke ha det, men det er jo så opp til deg selv da.)!

Sånn!!Skrivestop.

Er jo helt ny her!! :rødme:

At jeg faktisk har TO "faste lesere" som har giftet seg med/snart skal gifte seg med (hvis alt går som planlagt om et par uker... :lur: ) sin eneste ene er jeg faktisk litt overrasket over!! Det er ikke så mange av dere tror jeg!

:lur:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...