cypress Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #1581 Del Skrevet 28. oktober 2010 Fordømte drittribben!!!! (bedre å skylde på dem enn ungen som presser på dem syns jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. oktober 2010 #1582 Del Skrevet 28. oktober 2010 *blåsepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #1583 Del Skrevet 28. oktober 2010 *blåsepå* Takk! Gleder meg til legetimen på onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. oktober 2010 #1584 Del Skrevet 28. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. oktober 2010 #1585 Del Skrevet 28. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. oktober 2010 #1586 Del Skrevet 28. oktober 2010 Æsj, ja, neste gang jeg blir gravid skal jeg skjære ut ribbeina først. I hvert fall det nederste. Håper det hjelper med litt sykemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 28. oktober 2010 #1587 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er nok lurt å kutte litt ned nå . Nå kan du da godt vare på deg selv. Gjøre yoga, slappe av og spise god mat Noe nytt ang vannlekkasjen? Regner med de dekker opp skaden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. oktober 2010 #1588 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ble det litt mye kake? Håper du og kroppen har det litt bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. oktober 2010 #1589 Del Skrevet 29. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. oktober 2010 #1590 Del Skrevet 29. oktober 2010 Æsj, ja, neste gang jeg blir gravid skal jeg skjære ut ribbeina først. I hvert fall det nederste. Enig med Iril her, de nederste ribbena burde ikke vært der egentlig, de er jo bare i veien og verker når Lilletassen driver på oppi der... Men ja, lettere å skylde på ribbena enn babyen selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1591 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er nok lurt å kutte litt ned nå . Nå kan du da godt vare på deg selv. Gjøre yoga, slappe av og spise god mat Noe nytt ang vannlekkasjen? Regner med de dekker opp skaden? Nei, ikke noe nytt. Jeg tror kanskje de klarte å stoppe det før det ble noe ordentlig skade. Veggen blir heldigvis ikke automatisk ødelagt av at det renner vann på den i et par timer, så jeg får håpe at de tullingene klarte å tette det så det ikke renner på baksiden av veggen... Hvis det er blitt en skade der, er det DEFINITIVT noe de skal dekke ja!!!! Ble det litt mye kake? Håper du og kroppen har det litt bedre nå Ja littegrann... Marsipan er ikke min sterke side egentlig, jeg blir alltid litt småkvalm av det.. Enig med Iril her, de nederste ribbena burde ikke vært der egentlig, de er jo bare i veien og verker når Lilletassen driver på oppi der... Men ja, lettere å skylde på ribbena enn babyen selvfølgelig... Er det ikke noen sånne fjonge Hollywooddamer som faktisk har operert bort de nederste ribbena da? Pamela Anderson eller noe? Da tror jeg målet mer var å få en smalere midje når man IKKE er gravid, men jeg ser positive bieffekter her altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. oktober 2010 #1592 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg ser hva du mener Cypress.. Og jeg mener også at Pamela Anderson har operert bort de nederste ribbena for å få smalere midje.. Nå er det litt for sent for oss kanskje Men det hadde ikke vært dumt nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1593 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er det smålig av meg å bli litt snurt for at jobben planlegger en sosial tur enten helgen før eller etter min termin, i stedet for julebord? Dette er ikke noe de har som tradisjon, men noe nytt de har funnet på nå. Vi er ikke akkurat mange som jobber her heller, kun 10 stk, så å tilpasse det littegrann så alle får vært med burde ikke vært så vanskelig.. Bli litt lei meg jeg nå. Føler meg ikke så veldig inkludert akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. oktober 2010 #1594 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det skjønner jeg kjempe godt at du reagerer på.. For de vet jo at du ikke får vært med og siden arbeidsplassen er såpass liten, så ville jeg trodd de hadde tilpasset litt mer sånn at alle kunne fått vært med.. Tenker de å reise langt eller er det sånn at du kunne hatt muligheten å bli med og dra hjem dersom du ikke ønsket å bli / ikke kan bli? Du får uttrykke det du føler, uten å være for bitter og si at det er synd du ikke får vært med siden det er såpass oppi terminen og de reiser avgårde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1595 Del Skrevet 29. oktober 2010 Tja, det er ca en times kjøring unna. Så det er jo ikke så langt. Mange som har så lang vei til sykehuset uansett. Men jeg tror ikke jeg tør ta sjansen på å bli med, med mindre det er meningen at vi skal ha med partner på det, for da kunne jo eventuelt mannen min vært edru og kjørt tilbake dersom fødsel plutselig skulle satt i gang. Å kjøre hjem selv, er vel helt umulig i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 29. oktober 2010 #1596 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei! Synes ikke det er noe rart at du reagerer.. Jeg ville gjort som Dine sier, si at du synes det er litt synd siden det totalt utelukker deg. Det kan jo hende de ikke har tenkt helt igjennom det.. Spesielt om det er en mann som har kommet på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. oktober 2010 #1597 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja, det kan være det siebaeo sier -at de rett og slett ikke har tenkt på at du ikke får vært med. Skjønner godt du ikke kan kjøre 1 time selv, får i såfall håpe det er at samboere/ektefeller får være med eller at de justerer datoen slik at du har mulighet å være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1598 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja, det er selvfølgelig en mann som har kommet på idéen.. Så sjansen for at de rett og slett ikke har tenkt på det, er jo til stede!! Æsj, dette syns jeg var kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 29. oktober 2010 #1599 Del Skrevet 29. oktober 2010 Bare si fra så får de mulighet til å gjøre noe med det! Så få som dere er har de nok lyst til at alle skal kunne være med. Jeg ville bare forklart helt enkelt hvordan det er og diskutere om det er andre løsninger. Akkurat som en mann ville gjort dersom han hadde bestilt feire akkurat da! Ikke noe rart i det. Ikke i det hele tatt. Det er jo et forslag og de forventer nok at folk sier fra om det ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 29. oktober 2010 #1600 Del Skrevet 29. oktober 2010 Think like a man.. Og kom raskt tilbake igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg