Pupsilure Skrevet 27. oktober 2010 #1561 Del Skrevet 27. oktober 2010 Håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #1562 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nå har jeg kastet inn håndkledet og bestilt time hos legen for å høre om muligheten for å jobbe litt redusert... Skal dit neste onsdag. Jeg sliter med ribbena fortsatt, og en del med ryggen/skulder/arm også. Jeg klarer ikke sitte behagelig når magen butter i mot pulten. Så jeg får antydning til senebetennelse i armen også, noe jeg får men ÉN gang jeg sitter feil. Kanskje det er noe som kunne vært gjort for å tilrettelegge, men jeg må innrømme at jeg føler jeg har prøvd så godt jeg kan i over en måned nå, og jeg syns ikke jeg finner noen løsning som er god nok. Jeg orker ikke ha så masse vondt! Ikke har jeg et så voldsomt arbeidspress heller, at det er noe problem. Egentlig tenker jeg at min arb.giver vil syns det er helt ok, for jeg kan antagelig få gjort like mye som nå, på kortere tid, så slipper de å betale for min uproduktive tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. oktober 2010 #1563 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det høres veldig fornuftig ut Syns du har vært kjempeflink som faktisk har holdt ut helt til nå i full jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. oktober 2010 #1564 Del Skrevet 27. oktober 2010 samt evne til å innse sine begrensninger.. Det er vel HER problemet som oftest ligger Håper de får fikset lekkasjen innvendig uten for mye fuzz. Maling blir det vel uansett, men er det bare det er det jo fort gjort! Herlighet.. idioter altså. Det der skjer ganske ofte tror jeg.. Det må da koste dem utrolig mye penger å slurve sånn.. Bra du tar tak ang arbeidstiden! Jeg tror det er kjempelurt jeg. Og helt klart den beste løsningen både for deg og arbeidsgiver. Jeg syntes nesten det mentale stresset rundt det å ikke klare å fokusere pga smertene var det verste.. Det blir dobbelt opp på mange måter. Man kan være superwoman på deltid også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. oktober 2010 #1565 Del Skrevet 27. oktober 2010 for vannlekkasje! Og som siebaeo sier, på et riktig ugunstig tidspunkt! Har de fått gjort noe der i dag? Ekstra irriterende er det jo at de har fått tilsnakk om dette tidligere uten å ha rettet opp uvanen sin (tydeligvis).. Synes du gjør det veldig rett i å få redusert arbeidstiden litt.. Er ikke godt å kjenne babyen oppi ribbena eller å ha vondt i skuldre/rygg og resten av kroppen. Kjenner godt til det selv.. På et tidspunkt må man bare innse at man faktisk er en ekstra person og må ta hensyn til en til, ikke bare deg selv. Selv måtte det til en nyresten for min del for at jeg skjønte alvoret i å ikke ta det med ro og lytte til kroppen, så well done! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. oktober 2010 #1566 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ånei, så kjedelig med vannlekkasje! Hvordan går det? Syns, som de andre her, at det er bra du tar hensyn til deg selv og reduserer arbeidstiden din. Likte det Siebaeo sa om at man kan være superwoman på deltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #1567 Del Skrevet 27. oktober 2010 Superwoman på deltid er et bra motto ja! Det ser ut som vi fikk stoppet vannlekkasjen i tide heldigvis!!!! Nå ser det ut som før på kjøkkenet vårt, ingen vannskade kan synes nå lenger. Men hvordan det ser ut på baksiden av veggen vet jeg ikke... Håper virkelig ikke veggen trengs å åpnes, men at de kan tørke det fra utsiden på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #1568 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nå har jeg kjøpt meg vinterjakke!! To faktisk når jeg først var i gang! Fant dem på Vero Moda, og kjøpte i str L. Da ble det plass til både mor og Bolle vettu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. oktober 2010 #1569 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så bra med jakker som passer både mage og bolla når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. oktober 2010 #1570 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så bra at det ikke ble så ille! Får håpe de ikke trenger å åpne veggen! Gratulerer med nye jakker! Nå begynner det å bli kaldt ute, så godt å ha noe ordentlig nå kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 28. oktober 2010 #1571 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ånei, vannlekkasje! har heldigvis aldri opplevd det selv, men det kan ikke være mye kjekt. Får håpe de talentløse imbesillene klarer å ordne opp i problemene de har skapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. oktober 2010 #1572 Del Skrevet 28. oktober 2010 Gikk du fra å ikke ville bruke penger på vinterjakke med plass til bolla, til å kjøpe to? Bra du fant noen som passet ihvertfall da, ikke noe særlig å gå rundt å fryse! Håper det ordner seg med tørking av vegg uten at den må åpnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #1573 Del Skrevet 28. oktober 2010 Gikk du fra å ikke ville bruke penger på vinterjakke med plass til bolla, til å kjøpe to? Bra du fant noen som passet ihvertfall da, ikke noe særlig å gå rundt å fryse! Håper det ordner seg med tørking av vegg uten at den må åpnes! Eh.. ja, jeg gjorde i grunn det... Men den ene var så billig, den kostet bare 300, så da mente damen i butikken at jeg nesten fikk to for prisen av én! Og jeg lot meg villig lure! Men jeg lurer faktisk på om jeg skal gå tilbake med den billigste, for mannen mente at jeg hadde undervurdert hvor stor magen kommer til å bli, sånn at den uansett kommer til å bli for liten før det hele er over. Og da er jo poenget litt borte... Kanskje jeg heller skal se om jeg finner den fra Name It som ble tipset om over her.. Den er jo lagd spesielt for bollemager, og kostet jo ikke noe mer enn den jeg kjøpte i går... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. oktober 2010 #1574 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så bra du fikk kjøpt jakke! Det er deilig når det er i hus. Jeg har brukt min noen ganger og når man kommer over at den er litt stor og at trolig ingen ser at du er gravid under, så er det helt greit å ha den på Hvertfall når du kjenner at du ikke fryser og du er god og varm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #1575 Del Skrevet 28. oktober 2010 Men plutselig var det ikke så kaldt lenger, så nå er jeg tilbake på gamle-kåpa som jeg får kneppet igjen øverste knappen på! Jaja, kulda kommer vel tilbake tenker jeg!! Jeg er sååå godtesjuk!!! Og sitter bare og tenker på at butikken i 1. etasje har salg på smågodt til 7,90 eller noe sånt... VANSKELIG å ikke gå ned!!!!! Men jeg får kake til lunsj, for en kollega har rund bursdag! Så både smågodt OG kake blir kanskje litt mye av det gode?? (Kanskje bare en kakao?? Og en Pepita-kjeks?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. oktober 2010 #1576 Del Skrevet 28. oktober 2010 KJenner det var en pluss side å gå gravid mot sommeren.....trengte ikke jakke Et vel godt å ha en du kan vokse litt i da, man blir plutselig større mot slutten(har jeg hørt ) mmmm kake, her er det brownies i dag som jeg skal bake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. oktober 2010 #1577 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg gjør som jeg IKKE hadde tenkt å gjøre om dagen.. Nemlig bruke min kjæres jakker! :dåne: men det er bare på kveldstid når det er mørkt og jeg har lagt forbud mot å gå der det er mye folk. Gravide mager trenger BÅDE kake og godteri for å få riktig søte barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. oktober 2010 #1578 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg gjør som jeg IKKE hadde tenkt å gjøre om dagen.. Nemlig bruke min kjæres jakker! :dåne: men det er bare på kveldstid når det er mørkt og jeg har lagt forbud mot å gå der det er mye folk. Gravide mager trenger BÅDE kake og godteri for å få riktig søte barn! Hah! Den likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2010 #1579 Del Skrevet 28. oktober 2010 Da ligger Mazzilusken an til å bli kjempesøt... Ble det bare kake, eller fant du deg noe annet også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #1580 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg fant meg et par Maryland coocies før lunsj, og nå har jeg spist marsipankake så det nesten tøt ut av ørene mine, så nå trenger jeg ikke gå på butikken i hvert fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg