Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå fikk jeg faktisk en telefon fra en venninne som også har fått med seg at jeg leter etter jakke, med beskjed om at de på HM har fått inn ullkåper til bollemager som faktisk ikke var så ille. Så jeg får gå dit og se! Selv om ullkåpe ikke er sååå varmt da, men det vil jo holde deler av vinteren i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa jeg jo for lenge siden, at de har kåper der. Jeg synes de var helt ok i hvert fall, men litt små i størrelsen, siden jeg plutselig måtte hatt XL om jeg skulle hatt en. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Hører rykter fra flere holdt om at det er kommet inn masse varmt tøy for mammamager på H&M... kanskje jeg må ta meg en tur. Skal jo gå gravid når den værste sprengkulden er i januar og februar, og så frysepinn som jeg er blitt er varme klær helt essensielt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa jeg jo for lenge siden, at de har kåper der. Jeg synes de var helt ok i hvert fall, men litt små i størrelsen, siden jeg plutselig måtte hatt XL om jeg skulle hatt en. :fnise:

Ja, der ser du... Inn det ene øret og ut det andre... :flau: Sorry! Men nå har jeg fått det med meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører rykter fra flere holdt om at det er kommet inn masse varmt tøy for mammamager på H&M... kanskje jeg må ta meg en tur. Skal jo gå gravid når den værste sprengkulden er i januar og februar, og så frysepinn som jeg er blitt er varme klær helt essensielt :)

Jeg og er en skikkelig frysepinn, så noe MÅ jeg fikse! Boblekåpen jeg bruker nå får jeg bare akkurat igjen, så det er bare et spørsmål om tid før den må byttes ut... Og det kan jo strengt tatt bli februar før bolla mi er ute, og det er litt for lenge uten ordentlige klær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad jeg er ferdig før den verste kulda setter inn. Sånn sett var dette perfekt timet! :fnise:

Nå får jeg akkurat igjen en vinterjakke, men har ikke sjans på kåpene mine og slikt....

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna::sur::kjempesinna::nei::fy_fy:

Vi har fått vannlekkasje!! :dåne:

Jeg blir gaaaal!!!! AKKURAT ferdig med å pusse opp, så renner det faen meg vann inn utenfra!!! Ifølge styreformann må veggen rives opp for å tørke det skikkelig, og det passer jo JÆVLIG bra, med tanke på at vi skal selge kåken så snart som mulig!!

Forbanna drittarbeidere som ikke kan gjøre jobben sin skikkelig og tekke det helvetes taket!!!!!! :sinna: :sinna: :sinna: :sinna: :sinna:

Beklager språkbruken, men sånn er det nå en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i din fulle rett til å bli både sinna, frustrert, irritert, stressa, sur og lei deg! Maks dårlig timing da.. :roll::kjefte:

Håper du slipper å styre for mye, når bare den verste irritasjonen har gitt seg, for det er jo tross alt ikke stort du kan gjøre til eller fra, og det er jo ikke bra med for mye stress... :klemmer::troest::klem:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh no!! Vannlekkasje!! :kjefte: Og på et SÅ kjipt tidspunkt!! Håper dere har fått folk i arbeid så fort som mulig..? Tørkingen kan ta litt tid.. :( Jeg synes det er så mye dårlig arbeid som blir gjort om dagen! hva er det med folk, kan de ikke jobben sin?? Er det store skader?

Fikk vannlekkasje vi og.. men det var vår egen feil da.. Når min kjære skulle være handyman på badet. Og det kurset finnes vel ikke i utdannelsen for å si det sånn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er spent på hva som har skjedd der når jeg kommer hjem fra jobb, for å si det sånn!! De fikk nøkkel så de kunne låse seg inn selv, så de BØR ha vært der! Selve tettingen må skje utenfra da, for det er taket ute som er åpnet. De idiotene har bare ikke klart å dekke til med presenning nå som det regner så fælt. Jeg håper VIRKELIG ikke det blir nødvendig å åpne veggen, for det blir jo utrolig mye jobb. En av gutta på jobben mente at det ikke sikkert det var nødvendig, siden lekkasjen har foregått i så kort tid (siden det begynte å regne i natt). Jeg håper han har rett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no!! Vannlekkasje!! :kjefte: Og på et SÅ kjipt tidspunkt!! Håper dere har fått folk i arbeid så fort som mulig..? Tørkingen kan ta litt tid.. :( Jeg synes det er så mye dårlig arbeid som blir gjort om dagen! hva er det med folk, kan de ikke jobben sin?? Er det store skader?

Fikk vannlekkasje vi og.. men det var vår egen feil da.. Når min kjære skulle være handyman på badet. Og det kurset finnes vel ikke i utdannelsen for å si det sånn. ;)

Jeg vet ikke hvor store skader det er enda, fra innsiden ser det ikke så ille ut (bortsett fra at det drypper fra taket...). Men vi snakker ikke råte etc enda i hvert fall. Det verste er at sist det regnet så skjedde akkurat det samme med naboen, så de tullingene har jo fått beskjed om dette før, uten at de lærte særlig mye av det tydeligvis!!

Handymankurset i den utdannelsen er meeeget kort ja.. :ler: Går vel mest ut på å plassere skyld i ettertid i grunn, ikke rent faktisk å fikse noe som helst! Mannnen min har samme utdannelse han og, men er heldigvis velsignet med en god porsjon praktiske ferdigheter i tillegg, samt evne til å innse sine begrensninger.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...