Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fine navn! :jepp: Jeg personlig liker bedre det første enn det andre alternativet. Jeg har aldri hørt om noen i Norge som heter det første navnet med a-endelse, og det minner meg veldig om en viss boktittel (som jeg nettopp skulle til å nevne.. :klaske: ), men jeg likte det veldig godt likevel! :jepp: Like fint med E og A, i grunnen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser ikke før jeg skriver :flau:

Men det første navnet med a på slutten syns jeg er kjempe fint :)

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det første navnet med -a på slutten er kjempe flott, men jeg likte også svært godt det siste navnet :jepp:

Det er jammen meg ikke enkelt med navn, men den lille tulla deres kommer nok til å få et fantastisk flott navn som passer henne helt fantastisk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Så utrolig stas å se 3D-bilde av den lille snuppa! :rødme: Jeg liker også første navnet med a veldig godt, særlig hvis det skal være lett på engelsk, men det andre navnet er også fint! :jepp: Kan tenke meg at det ikke er lett å velge!

Ha en fin helg cypress! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå fant jeg nettopp ut hva min neste unge skal hete. Boktittelnavnet! :rødme:

Har ikke tenkt på det engang i løpet av graviditeten, men det er jo såååå fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg liker best nr to, med E, siden poppelen heter det ;)

Så nydelig lillejenta er :rødme:

:klemmer:

Å, gjør hun?? Det har jeg ikke fått med meg.. Eller, jeg har sikkert sett det på facebook, men man kan jo ikke huske på alt.. :ler: Ja, det er veldig fint!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gøy å se bilde! Fantastisk skjønn :rødme:

Jeg liker best første alternativ, synes det er nydelig navn med både a og e ;)

Vi har laaange lister med navneforslag for begge kjønn, en favoritt blant guttenavnene, men ingen på jentenavnene. Vanskelig synes vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte begge navnene veldig godt! :jepp: Vi vurderte Melina eller Miriam før vi fant ut at han var gutt, og at vi ville ha et norrønt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...