Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempeflott mage, Cypress!

Du, hvordan har du fått til å bytte tittelen på dagboka ? :sjenert:

Skrevet (endret)

Kjempeflott mage, Cypress!

Du, hvordan har du fått til å bytte tittelen på dagboka ? :sjenert:

Gå til det aller første innlegget i boken og trykk på rediger, full editor (tror jeg knappen heter). Da får du opp muligheten til å endre tittelen! :jepp:

Endret av cypress
Gjest Neferet
Skrevet

Oj!! Jeg hadde helt glemt at det snart er Harry Potter-tid igjen! :hoppe:

Skrevet

Så koselig med ny tittel på dagboka. :jepp: Og nå har du jo kunnet krysse ut mye på lista! Nærmer seg virkelig dette her. :hoppe: Blir nok spennende med 3D-UL. Kanskje greit å ikke ha så høye forventninger, så blir man heller positivt overrasket hvis man får noen skikkelig fine bilder. :)

Skrevet

Oj!! Jeg hadde helt glemt at det snart er Harry Potter-tid igjen! :hoppe:

I :hjerte: Harry!!! Det blir gøy!!! :hoppe:

Så koselig med ny tittel på dagboka. :jepp: Og nå har du jo kunnet krysse ut mye på lista! Nærmer seg virkelig dette her. :hoppe: Blir nok spennende med 3D-UL. Kanskje greit å ikke ha så høye forventninger, så blir man heller positivt overrasket hvis man får noen skikkelig fine bilder. :)

Ja, det tenker jeg og. De skal gjøre en medisinsk undersøkelse også, så det får være det aller viktigste, deretter kommer dobbeltsjekk av kjønn, og deretter får eventuelle fine bilder komme som en bonus.

Skrevet

Å guuuud, ny episode av Sykehuset... Skjønner ikke hvorfor jeg ser på det, jeg tåler det jo ikke. :grine: Må le litt av meg selv da... Denne gang er det en prematur baby der, som er født 3 mnd for tidlig. Det vil si akkurat så langt på vei som jeg er nå. Babyen var så ørliten og tynn!!!! Jeg håper virkelig at min baby holder seg inne i magen i mange uker til!!!

Skrevet

Men på den annen side - tenk at den lille jenta i magen din faktisk er så ferdig! Hun skal jo tross alt bare vokse seg litt større, så er hun helt klar for å møte verden! :rødme:

Skrevet

Sitter med tårer i øynene jeg.. Så utrolig små og søte disse babyene er :rødme:

Skrevet

:rødme: Åååå, ja det er helt sant!!! Det er helt utrolig å tenke på!!!

Tidligere i dag trykket jeg litt på magen, og da kjente jeg en liten rund "ting" som flyttet på seg inni der. Jeg er ganske sikker på at det må ha vært en arm! :strix: Tidligere har jeg bare kjent større klumper, antagelig hode eller rumpe. Men det jeg kjente i dag var helt annerledes. Det var så gøy!! :hoppe: Bebissen min!! :yvonne:

Skrevet

Sitter med tårer i øynene jeg.. Så utrolig små og søte disse babyene er :rødme:

Ja, det er ganske fantastisk! Og etter reklamen skal de vise en fødsel! :strix: Her er det bare å finne frem lommetørkle! :ler:

Skrevet

Fødsel... :rødme:

Han godeste mente de burde sladda babyen også, og ikke bare underlivet til mora. :sjenert:

Skrevet

Han godeste mente de burde sladda babyen også, og ikke bare underlivet til mora. :sjenert:

:fnise: Tipper pipa får en annen lyd når det er hans eget barn som kommer ut helt blåhvit og slimete jeg!

Skrevet

Herregud, jeg ser nå at dette ser litt vel RÅÅÅÅSA ut... Har jo absolutt ikke noe romantisk syn på fødselen, akkurat! Smileyen ble brukt i et litt beveget øyeblikk, når ungen var ute... :flau:

:fnise: Tipper pipa får en annen lyd når det er hans eget barn som kommer ut helt blåhvit og slimete jeg!

Det gjenstår å se! Han er foreløpig hellig overbevist om at han kommer til å besvime lenge før vi kommer så langt! :ler:

Skrevet
:ler: Det er greit det Mazzi.. Det kan skje den beste! :fnise:
Annonse
Skrevet

Hva mener dere egentlig..? :klø: Er ikke fødsel :rødme: og rosa skyer og sukkerspinn?? Det har JEG hørt nemlig.. :sjenert:

Skrevet

Jeg signer også opp på en sukkerspinn fødsel :fnise:

Skrevet (endret)

Det er like totally råsa :Nikke:

Er hverken vondt eller slitsomt :)

Endret av dinedama
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...