cypress Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #1363 Skrevet 15. oktober 2010 Nå har jeg bestilt time til 3D ultralyd! Det blir neste fredag. Det blir moro håper jeg!! Jeg syns egentlig mange av de bildene jeg har sett fra tilsvarende ultralyder er veldig rare, ofte er bildet litt sånn dratt hvis dere skjønner. Så jeg har ikke så enorme forventninger egentlig. Må innrømme litt at et av hovedmotivene er å få bekreftet kjønnet... Jeg har litt følelsen av at det vi fikk beskjed om på ordinær ultralyd er feil nemlig.. Men jeg håper følelsen er feil, for nå har vi MYE rosa!!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. oktober 2010 #1364 Skrevet 15. oktober 2010 Måtte nesten ta turen innom deg Har lest litt frem og tilbake her hos deg nå.. så koselig at dere venter en liten pike. Også så flott mage :rødme: Blir spennende med 3D UL. Vi håper på å få se kjønnet på den lille i magen på torsdagen vi da Jeg følger gjerne med videre.
siebaeo Skrevet 15. oktober 2010 #1365 Skrevet 15. oktober 2010 Oh, spennende med 3D-ul! Vi var i uke 28 men da sov han.. Og i uke 29 gjemte han ansiktet i hendene veldig mye. Det var i følge legen ganske vanlig for det tidspunktet.. Håper dere har en litt mindre genert baby Eller genert og genert.. Var ikke så genert når det gjalt å vise tuten.. Drikk noe kaldt, og gjerne søtt, rett før timen! Og da mener jeg RETT FØR. Samtidig.. jeg styrta nesten en cola uten at det hjalp så voldsomt mye.. Hvorfor tror du det er feil..? Var det veldig uklart på UL sist? Tenk om det er en gutt i stede da!:dåne:
cypress Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #1366 Skrevet 15. oktober 2010 Nei, jordmor sa "og her ser dere omrisset av kjønnsleppene, så dette er en liten jente". Så hun virket overhodet ikke uklar. Men jeg er bare tullete tror jeg, fordi jeg trodde det var en gutt før UL, så har jeg ikke klart å slippe tanken...
siebaeo Skrevet 15. oktober 2010 #1367 Skrevet 15. oktober 2010 Vi var DØNN sikker på at det skulle bli jente. Men det ble veldig vanskelig å nekte for at det var en litt gutt som lå der inne.. Pappaen ble veldig stolt. Det er sikkert unødvendig å si..
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. oktober 2010 #1368 Skrevet 15. oktober 2010 Nei, jordmor sa "og her ser dere omrisset av kjønnsleppene, så dette er en liten jente". Ja da er det ikke noe å lure på
Mazilla Skrevet 15. oktober 2010 #1369 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg tipper det fortsatt er jente! Ha en finfin helg
Mokkon83 Skrevet 15. oktober 2010 #1370 Skrevet 15. oktober 2010 der så jeg magebildet! så utrolig fin!! det er så fascinerende dette underet som skjer
cypress Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1372 Skrevet 16. oktober 2010 Jada, det er nok en jente altså... Mannen syns jeg er litt sullete som fortsatt er usikker, for han er overbevist om at dersom det hadde vært en gutt, ville vi sett det på UL! I alle fall siden det er HANS barn! Høye tanker om seg selv og sitt utstryr ja... hehe...
cypress Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1373 Skrevet 16. oktober 2010 Oi, nå har tickeren hoppet over på neste bilde!! Bare tre ruter igjen!!! :dåne:
Gjest Iril Skrevet 16. oktober 2010 #1374 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg er litt redd for at kjønnet skal være feil jeg også, selv om jeg hadde en ekstremt sterk magefølelse på jente. Men har løst det ved at de dyre tingene er kjøpt litt nøytralt, f.eks. brun i stedet for rosa Voksi-pose. Mens klærne har jeg kjøpt en del rosa, men der har jo faren utjevnet ved å kjøpe blått og grønt..
cypress Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1375 Skrevet 16. oktober 2010 Her har ikke far kjøpt noe som helst (i alle fall ikke alene), så at han uffer seg litt over at det nå er mye rosa, det får være hans problem..
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. oktober 2010 #1376 Skrevet 16. oktober 2010 Rosa hører jo med når det er en liten jente :rødme:
Dine Skrevet 16. oktober 2010 #1380 Skrevet 16. oktober 2010 Kjempekoselig å kjøpe litt jenteting når det er jente.. Og jeg vet det er mange som syns det er for stereotype med blått til gutt og rosa til jente, men jeg synes det er veldig koselig jeg da.. Særlig i starten, med en baby, og så kan de selvfølgelig få være med og velge mer senere. Når det er sagt, så er det jo veldig lurt å ha nøytrale farger på store ting, som feks brun Voksipose. For da kan du fint bruke den på nytt til en eventuell gutt senere eller selge den.
Fremhevede innlegg