Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper du har en fin og behagelig fredagskveld. :)

Skrevet (endret)

Og jeg håper lørdagen blir supernais! :klem:

Endret av siebaeo
Skrevet

Ligger bra an til en nais lørdag ja! Hittil har jeg har en kuli morgen, spist god frokost og lest et par timer. Og nå skal jeg ut og flotte meg med lunsj på Bølgen og Moi! :nigo:

:goodbye:

Skrevet

Mmm, flotting på Bølgen & Moi er å anbefale! :spise: Blir mye lunsjing om dagen har og! Neste uke er første permuke og jeg har intet mindre enn fire lunjsavtaler og en middag på lista. :ler: Bissi life å være preggis!

Håper du koser deg i dag og! Du er midt i dronningeperioden hvis du ikke viste det. 2 tri med passe stor mage, mer energi og vakker glød. Sies det da.. :fnise:

Nyt helgen! (og hvil ribbeina..) :klem:

Skrevet

Hvordan tilbringes høstsøndagen? :regn:

Skrevet

:vinke:

På tide å oppdatere meg litt rundt omkring! Føles som om jeg har vært borte herifra et års tid, men så er dere jo gravide enda da, så da er det vel ikke så ille :fnise:

Slitsomt med jobb-vondter, men det er sikkert lurt å variere arbeidsstillingen ofte, som du sier. Håper det går seg til. Skjønner godt følelsen av at du vil jobbe. For meg tror jeg nesten det ville føltes som et lite nederlag å bli sykmeldt før det virkelig nærmet seg termin :sjenert: Jeg tenker jo ikke slik om andre som sykmelder seg, men jeg har vel større krav til meg selv kanskje :vetikke:

Håper du har hatt en flott søndag i høst-været! Synes det er litt koselig med slikt vær og jeg da, så lenge man er kledd for det vel å merke :fnise:

Skrevet (endret)

Mmm, flotting på Bølgen & Moi er å anbefale! :spise: Blir mye lunsjing om dagen har og! Neste uke er første permuke og jeg har intet mindre enn fire lunjsavtaler og en middag på lista. :ler: Bissi life å være preggis!

Håper du koser deg i dag og! Du er midt i dronningeperioden hvis du ikke viste det. 2 tri med passe stor mage, mer energi og vakker glød. Sies det da.. :fnise:

Nyt helgen! (og hvil ribbeina..) :klem:

Jeg skjønner i grunn godt at denne perioden av svangerskapet betegnes som den beste! Jeg er ikke kvalm lenger, og heller ikke for tung. I grunn lite vondter (selv om jeg akker og bærer meg her hver gang det er antydning til noe... :sjenert: )

Ribbena har fått seg en velfortjent pause i helgen! :jepp: Og de var dessuten mye mer fornøyde på fredag, da jeg var flinkere enn vanlig til å heve pulten min opp og ned i løpet av dagen! :tommelopp:

Hvordan tilbringes høstsøndagen? :regn:

Med å sove lenge, dra til noen venner og spise lunsj, for deretter å reise hjem og lage fårikål og momse det til det nesten tøyt ut av øra! :spise: Nå spiller mannen playstation og jeg nerder på nett. HERLIG DAG!! :nigo:

:klemmer:

:kyss:

:vinke:

På tide å oppdatere meg litt rundt omkring! Føles som om jeg har vært borte herifra et års tid, men så er dere jo gravide enda da, så da er det vel ikke så ille :fnise:

Slitsomt med jobb-vondter, men det er sikkert lurt å variere arbeidsstillingen ofte, som du sier. Håper det går seg til. Skjønner godt følelsen av at du vil jobbe. For meg tror jeg nesten det ville føltes som et lite nederlag å bli sykmeldt før det virkelig nærmet seg termin :sjenert: Jeg tenker jo ikke slik om andre som sykmelder seg, men jeg har vel større krav til meg selv kanskje :vetikke:

Håper du har hatt en flott søndag i høst-været! Synes det er litt koselig med slikt vær og jeg da, så lenge man er kledd for det vel å merke :fnise:

Hei!!!! Der var du tilbake ja!! :hoppe: Så koselig!!

Ja, det er sånn jeg tenker og ang sykmelding. Det vil si, hadde jeg virkelig blitt SYK, hadde jeg ikke vært i tvil, men når det bare er sånne med diffuse vondter, så føler jeg at jeg må holde ut.

Regnvær kan være koselig det ja. I hvert fall når man er inne! :ler:

Endret av cypress
Gjest Neferet
Skrevet

Høres ut som du hadde en like behagelig søndag som meg! :nigo:

Håper mandagen blir bra også, til tross for at vi begge måtte ut i :regn: igjen... :sukk:

:klemmer:

Skrevet

Ja, fy søren som det regnet i natt!!!! Jeg våknet et par ganger av at det bråkte så fælt! Heldigvis hadde det gitt seg til jeg skulle gå på jobb, men det er fortsatt grått og nitrist da... Jeg tror jeg må lage meg en kakao for å veie opp for det kjipe været.. :lur:

Skrevet

Kakao er et must i sånt vær :jepp: Tror det er nødvendig her og.. :lur:

Skrevet

Elsker regnvær og høsten, vel og merke hvis man er innendørs. ;) Storkoser meg med fyr i ovn, god bok eller godt TV, ullpledd og masse tente stearinlys. :rødme:

Kakao vil nok lyse opp en gråværsdag. :)

Skrevet
:opplyser: Jeg har gått opp 5 kg! Utrolig uvandt å se det at det første tallet på vekta er ett høyere enn det "alltid" har vært. Men alle sier til meg (og jeg ser det forsåvidt selv)at alt har lagt seg på magen, så det gjør absolutt ingenting. Jeg føler meg i grunn ganske fiiin!! :nigo:
Annonse
Skrevet

Dette var ordentilg koselig å lese cypress. Hygglig at magen vokser og at du føler deg fin!

Jeg føler meg litt mindre fin om dagen, det skyldes at magen virkelig begynner å synes, men ikke nødvendigvis nok til at folk automatisk tenker at jeg er gravid. Det hjelper ikke så mye at de fleste buksene mine er blitt for trange og vonde heller, mens mammabuksa fremdeles er litt for stor... :sukk:

Men jeg sitter nå her i den for store mammabuksa, den er tross alt mest behagelig! Gleder meg til magen spretter mer frem jeg, og folk tør spørre om jeg er gravid (og ikke bare tenker at "hun har vel spist noen boller for mye i det siste") :ler:

Skrevet

:ler:

Ser ikke frem til den tiden hvor man ikke er tydelig gravid, men bare ser litt små-tjukk ut :fnise: Håper jeg blir som deg Cypress, og får alt ekstra på magen. Kanskje det synes fortere da også :ler:

Skrevet

Dette var ordentilg koselig å lese cypress. Hygglig at magen vokser og at du føler deg fin!

Jeg føler meg litt mindre fin om dagen, det skyldes at magen virkelig begynner å synes, men ikke nødvendigvis nok til at folk automatisk tenker at jeg er gravid. Det hjelper ikke så mye at de fleste buksene mine er blitt for trange og vonde heller, mens mammabuksa fremdeles er litt for stor... :sukk:

Men jeg sitter nå her i den for store mammabuksa, den er tross alt mest behagelig! Gleder meg til magen spretter mer frem jeg, og folk tør spørre om jeg er gravid (og ikke bare tenker at "hun har vel spist noen boller for mye i det siste") :ler:

Den perioden er litt kjip, der man klart kjenner på buksene at man er større enn før, men man føler seg for liten til å gå i mamma-avdelingen og handle. Nå begynner det å bli et par uker siden første gangen vilt fremmede (typ klienter på jobb) kommenterte magen min. Og det ble ikke formulert som spørsmål. Mer sånn "jeg har vært hos tannlegen i dag. Ja, du må vel også passe på tennene nå! Du vet hva de sier, ett barn en tann!" :ler:

Skrevet

:ler:

Ser ikke frem til den tiden hvor man ikke er tydelig gravid, men bare ser litt små-tjukk ut :fnise: Håper jeg blir som deg Cypress, og får alt ekstra på magen. Kanskje det synes fortere da også :ler:

Jeg syns heldigvis min småtjukk-periode gikk fort! Og den var ganske lett å skjule med løse topper. :tommelopp: I hvert fall lett å skjule for mannfolk som absolutt ikke følger med da.... Spørs om det hadde gått så lett dersom det hadde jobbet flere damer her! :fnise:

Skrevet

Mannfolk er jo så sløve. Til tider er det like greit;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...