cypress Skrevet 27. september 2010 Forfatter #1221 Del Skrevet 27. september 2010 I dag har jeg vært hos jordmor for første gang. Alt var bra, både urin, blodtrykk, symfysemål og hjerteslag. Så det er i det hele tatt lite spennende å fortelle fra det besøket. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. september 2010 #1222 Del Skrevet 27. september 2010 Så herlig med bestevenninne baby :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. september 2010 #1223 Del Skrevet 27. september 2010 70-140? Håper jeg slipper å doble vekta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. september 2010 Forfatter #1224 Del Skrevet 27. september 2010 Så herlig med bestevenninne baby :rødme: Ja, jeg gleder meg veldig til å se han!! Og til å høre om fødselen! Jordmoren mente det var lurt, å høre fortellinger om drømmefødsler, for hun mente det var best å forberede seg på at det kom til å gå helt fint! Siden det er sånn det blir for de fleste, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. september 2010 Forfatter #1225 Del Skrevet 27. september 2010 70-140? Håper jeg slipper å doble vekta... Jeg og!!! Det ser ikke akkurat sånn ut for min del nå heldigvis. Jeg har gått opp ca 5 kg, det kommenterte ikke jordmor en gang, så det regner jeg med er normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. september 2010 #1226 Del Skrevet 27. september 2010 Oi, det var litt av en vektøkning! Får håpe en slipper å gå opp så mye ja! Så koselig med besteveninne baby! Kos deg på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. september 2010 #1227 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg og!!! Det ser ikke akkurat sånn ut for min del nå heldigvis. Jeg har gått opp ca 5 kg, det kommenterte ikke jordmor en gang, så det regner jeg med er normalt. Det høres ut som en veldig fin vektøkning Meg har de vist slutte å veie.. Muligens fordi de er redd jeg skal sprenge vekta.. Neida!! Men jeg tror det er fordi de ser SF-målet stiger som det skal og at jeg verken ser for tykk eller tynn ut. Med tanke på ødemer vil det jo vises på ansiktet dersom det skjer noe dramatisk. (jeg har forresten fått større lepper.. Store pupper og store lepper. Hadde det ikke vært for den store magen hadde jeg vært en Superbimbo nå med mitt lyse hår! ) Sug til deg alle de fine fødselshistoriene du kan!! Jordmoren min sa også at det var veldig bra å komme til fødsel med en god innstilling, selv om man kanskje er litt lykkelig uvitende om vondtene (siste var min ord). Det BLIR jo vondt, det skjønner man jo, men ingen grunn til å gå og grue seg og forvente det verste, det er jo selvpining. Jeg satser på at det skal gå fint jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. september 2010 Forfatter #1228 Del Skrevet 27. september 2010 Større lepper og pupper høres jo riktig så flott ut!! Tar gjerne litt ekstra pupp jeg og! Ja, jeg har heldigvis ingen illusjoner om at det ikke kommer til å gjøre vondt. Men det er heldigvis en smerte som ikke signaliserer at noe er galt, så jeg håper det skal bli litt lettere å takle det sånn sett.. Jeg har tenkt litt på i det siste at jeg har litt lyst til å prøve uten epidural. Men jeg får se om jeg er tøff nok når det kommer til stykket. Da kunne jeg jo like godt ha søkt om fødeplass på ABC... hmm... tror ikke jeg tør det altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. september 2010 Forfatter #1229 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg la forresten akkurat merke til at tickeren min nå er på 6. bildet. Har den vært det lenge?? :klø: Jeg har ikke tenkt så mye på det.. Men nå er jeg i hvert fall 24 uker på vei! litt for det da. Det går jammen fort altså!!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. september 2010 #1230 Del Skrevet 27. september 2010 for gravidyoga og alt vel hos jordmor og bestevenninnebaby og 24 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. september 2010 #1231 Del Skrevet 28. september 2010 Søskenbarnet mitt la på seg ca 40 kilo i sitt første svangerskap. Det er ille nok. Og jeg tror alt bare var vann, for hun ble tynn som en strek igjen etterpå :dåne: Stakkar jenta var så hoven og stor at hun gikk opp 2-3 skostørrelser. Og hun kastet alle klærne sine, for hun var sikker på at hun aldri kom til å få dem på seg igjen. Hehe. Så feil kan man ta. Utrolig hvor forskjellig et svangerskap kan arte seg, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. september 2010 #1232 Del Skrevet 28. september 2010 Ohhh! Større lepper etc (også nese), da sies det at man er fødeklar.. man hra fødeansikt med andre ord. Så skjer vel noe for Siebeao snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. september 2010 Forfatter #1233 Del Skrevet 28. september 2010 Dette er litt flaut, men jeg har begynt å få ganske mange drømmer av litt, tja, hva skal man si, eksplisitt karakter... Mannen syns dette er en VELDIG fin bivirkning av graviditeten. Jeg regner i hvert fall med at det er dét som er årsaken, for det er jo ikke noe annet nytt i livet mitt.. I natt våknet jeg av det, og måtte vekke mannen og lure han med på en runde. Det var ikke vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. september 2010 #1234 Del Skrevet 28. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. september 2010 Forfatter #1235 Del Skrevet 28. september 2010 Hehe, tross alt mye bedre enn de damene som skrur helt av lysten i hele svangerskapet. Jeg kjenner en sånn. Jeg kan tenke meg mannen hennes var rimelig frustrert etter hvert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. september 2010 #1236 Del Skrevet 28. september 2010 Tror det har med økt blodgjennomstrømning i underlivet å gjøre. Jeg har hatt masse "rare" drømmer hele veien, og til og med orgasme i søvne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. september 2010 #1237 Del Skrevet 28. september 2010 tror ikke mannen din var lei å be nei :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. september 2010 Forfatter #1238 Del Skrevet 28. september 2010 Tror det har med økt blodgjennomstrømning i underlivet å gjøre. Jeg har hatt masse "rare" drømmer hele veien, og til og med orgasme i søvne.. Ja, kanskje det er derfor! Godt å høre jeg ikke er alene om å ha sånne drømmer i hvert fall!! Orgasme i søvne har jeg ikke opplevd, men jeg våkner jo av drømmene, så da kan jeg jo alltids ordne det etterpå... tror ikke mannen din var lei å be nei :gjeiper: Ikke akkurat!! Da jeg kom hjem fra jobb i dag ble jeg møtt med kommentarern "Hello, you horny pregnant lady!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. september 2010 #1239 Del Skrevet 28. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. september 2010 #1240 Del Skrevet 28. september 2010 Ohhh! Større lepper etc (også nese), da sies det at man er fødeklar.. man hra fødeansikt med andre ord. Så skjer vel noe for Siebeao snart :dåne: Jeg som syntes nesen min har blitt stor og!! Kjærsten sa "neeeeida, tror ikke det.." men ikke helt overbevisende synes jeg.. Jeg er vel en av de heldige som får ha fødetryne i ukesvis.. Han må vente til freddan i alle fall så jeg blir ferdig på jobb OG bikker 37 uker! Ang drømmer og amorøse vibber, hatt dem her og!! Horny preggis over lengre perioder Ganske fornøyd kjærste! Nå er jeg litt redd for å sette i gang fødsel.. Så han får også vente til freddan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg