Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen tvil om at de gleder seg til å bli besteforeldre. ;):hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, nå går det unna fremover!! Syns ukene bare raser av gårde jeg!!

Det er noen besteforeldre som gleder seg ja!! :ler:

Bais, jeg må til tannlegen i morgen.. Heldigvis ikke noe alvorlig, bare min gamle streng etter reguleringen som har løsnet litt i limet og må festes. Men det er så stress å ordne sånt. Føler det begynne å bli litt vel mange ting jeg må ha fri fra jobben for nå; lege, kiropraktor, jordmor neste uke, og nå dette.. jaja, jeg har det heldigvis ikke så travelt på jobben, så det går ikke utover noen klienter. Så pytt pytt.. :sjenert:

Endret av cypress
Skrevet (endret)

Etter tannlegen i dag "måtte" jeg innom H&M og kikke litt i barneavdelingen. Jeg endte opp med å kjøpe et sett med t-skjorte, bukse, body, lue og noe mer, samt en veldig søt dress i brunt kosete pusestoff med ører på. Denne!!Bolla kommer til å se ut som en bjørn med den på. Søøøøøt!! :rødme:

Snart skal jeg på jentekveld med noen gamle studievenninner. Jeg er litt sliten, men det blir sikkert hyggelig.

Endret av cypress
Skrevet

Så søt. :rødme:

Håper du koser deg på jentekveld. :)

Skrevet

Å, den har jeg og kikket på! :rødme: Den er knallsøt. :jepp: Har fått litt påpakning om å ikke kjøpe alt jeg "må" ha så etter at ulldress på Nøstebarn "måtte" kjøpes tror jeg jeg må la vær... Men det er jo ingen som skal nektes å gi den til oss i gave! :lur: Mulig jeg må tipse noen ... :fnise:

Hurra for 23 uker!! :hoppe: Det går kjempefort skal jeg si deg! Og det med jobben. Det er litt sånn.. Man må plutselig på div legebesøk, noe man kanskje så og si aldri gjorde før. Men det er nå bare noe man må av og til nå.

Håper du hadde det hyggelig på venninnekveld. :):klem:

Skrevet

Sånne dresser er så søøøøte :rødme:

Har lyst på en selv, så førte jeg skal gjøre når jeg får foreldrepengene mine for denne måneden er å dra på Cubus, fant en kjempe fin en der :)

Skrevet

For en søt dress! :happy:

Håper du har en flott kveld :klem:

Skrevet

Det har blitt litt lite tid til å være her i det siste, har vært litt bissi på jobb og ettermiddagene. I går var jeg på besøk hos en venninne som er på overtid, og bare går og venter på å føde. Hun så så flott ut, magen var det eneste som hadde blitt større på henne. Håper jeg og blir sånn... :sjenert: Det blir MASSE babyprat og fødselsprat, men merkelig nok syns jeg nå det er interessant, i motsetning til hva jeg gjorde for f.eks ett år siden.

Jeg begynner å syns det er slitsomt å sitte så lenge som jeg gjør på jobb... Sånn i 14-tiden hver dag de siste dagene har jeg fått vondt i ryggen, og også litt i ribbena foran, fordi magen presser på dem. Det eneste som hjelper er å ikke sitte, og det er litt vanskelig å få til i min jobb.. Jeg har heve-senke-pult, men jeg syns ikke det fungerer så godt, for når jeg står ender jeg med å lene meg litt på pulten, som da treffer meg midt i bolla. Og det er ganske ubehagelig... Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg syns jo det er pinglete å sykemelde seg også, selv om det hadde holdt med 20 %, så jeg kunne gått hjem litt tidligere hver dag. Jeg tror ikke jeg har lyst til det enda. Så jeg skal i alle fall se det an. Jeg skal til jordmor på mandag, kanskje hun har noen gode råd.

Ellers har jeg begynt å glede meg litt til jul jeg!!! Er det unormalt?? :sjenert:

Skrevet

Nei, det er normalt for jeg gjør det også (ikke at det gjør det mer normalt eller unormalt av den grunn) :strix:

Skrevet

Nå har jeg meldt meg på gravideyoga! :strix:

Jeg begynner neste onsdag, 8 uker fremover på kursnivå 1. Deretter skal jeg melde meg på nivå 2, som er mer et fødselsforberedende kurs. Siste gangen da er men "fødseslhjelper", altså Mannen, der han skal få lære litt om hva han kan gjøre for å hjelpe til, og ikke bare løpe rundt som en hodeløs høne. Det tror jeg er bra! Det er mulig min termin blir for tett på den siste kursdagen, men da kunne jeg visst komme på "partnerkveld" tidligere, for ikke å gå glipp av det. Det hørtes veldig ålreit ut, så jeg gleder meg masse!! :hoppe:

Ellers er jeg rimelig klar for helg nå kjenner jeg!!!!! I kveld skal vi bare slappe av. Kanskje ta en fredagscola etter jobb (fredagspils utgår jo... :fnise: ), men tipper vi er hjemme til gullrekka. I morgen skal vi på bursdagsfest til noen jeg ikke kjenner, og det er så langt unna at vi skal overnatte, så det er jeg litt skeptisk til... :glare: Men det går sikkert greit når jeg først er der.

God helg til dere alle!! :klemmer:

Skrevet

Hvor skal du begynne på yoga? Jeg må kjøpe meg en dvd siden jeg fikk så utrolig lite ut av yogaen jeg gikk på.. :( Håper du blir mer fornøyd! Eller, det er jeg sikker på at du blir siden det virker som du skal på et ordentlig sted som rangerer etter hvor man er i svangerskapet! :jepp: har vært i kontakt med et som virket veldig bra, og som er delt opp sånn, men det er dessverre for sent for min del.. Har i det minste lært at jeg ikke må holde pusten.. ;)

Klar for fredag her og! :nigo:

Ha en kanonfin fredag! Og ikke ta for mange cola nå.. :fnise:

Skrevet

Jeg skal gå på Mama yoga, www.mamayoga.no, de holder til på Tullinløkka. Jeg fikk stedet anbefalt av kiropraktoren jeg går til, så jeg håper det er bra! :)

Det ble eplemost i stedet for cola, det er vel litt sunnere eller...?

Skrevet

Det var faktisk dem jeg snakket med! Damn at jeg ikke viste det jeg vet nå da jeg meldte meg på på Elixia.. Men men, jeg skal se om jeg ikke skal bli med på barselyoga der så snart jeg vet om lillegutt er keen på sånt! :jepp:

Jeg liker å tro at eplemost er litt sunnere.. Men det er nok ganske mye sukker der og dessverre :roll:

Men jeg skal ikke si noe! Nå har jeg proppet meg selv og lille ninja STORE mengder sukker på kino! :dåne: Det var mer action i magen enn på skjermen! :ler: Tror jeg holder på å lage en sukkerunge.. har jo helt godtedilla om dagen.. :klaske:

Skrevet

Trikken jeg tar etter kurset jeg er på i Oslo, stopper på Tullinløkka mener jeg :fnise:

Er noe sånn navn, så tenker jeg alltid tullingløkka :lol:

Har aldri drevet med yoga eller har så peiling på det, men det virker som om det er kjekt når man er gravid :)

God helg! :klem:

Skrevet

Trikken jeg tar etter kurset jeg er på i Oslo, stopper på Tullinløkka mener jeg :fnise:

Er noe sånn navn, så tenker jeg alltid tullingløkka :lol:

Har aldri drevet med yoga eller har så peiling på det, men det virker som om det er kjekt når man er gravid :)

God helg! :klem:

:ler: Det tenker jeg ofte på også!

Skrevet

Har du hatt en fin helg? :kose:

:jepp: Veldig fin! Vi var på bursdagfest på lørdag, og igjen fikk jeg skryt for at jeg hold ut så lenge. :nigo: Jeg tror ikke vi dro derfra før i 3-tiden på natten. Det går altså an å ha det gøy selv om man er edru!! :tommelopp: Hun som hadde bursdag så med litt misunnelse på meg og kommenterte at jeg bare har lagt på meg på magen.. og så fortalte hun at hun selv hadde gått opp fra 70 til 140 kg under sin graviditet. Det var riktignok tvillinger, og prøverør med alle mulige hormoner som hadde fucket opp systemet hennes, men :hakeslepp: DET VAR MYE!!! Dobbel vekt liksom!! Drøyt! Det er synd på henne da, hun er en veldig søt dame, og hun har heldigvis tatt av seg mye igjen etterpå, men jeg lurer på hvordan hun så ut på sitt største.

Ellers fikk en av mine beste venninner baby i går! :strix: Det hadde visst vært en veldig grei fødsel, så jeg får komme på besøk allerede i ettermiddag. Så det gleeeder jeg meg til!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...