Devilina Skrevet 8. september 2010 #1121 Skrevet 8. september 2010 Men barnematen kan være grei å hamstre... de har halvert prisen og hver 2. barnemat er gratis... og det er laaaang holdbarhet
cypress Skrevet 9. september 2010 Forfatter #1122 Skrevet 9. september 2010 Jeg ser på TVen at du ikke trenger å hamstre bleier på kiwi, for de har visstnok permanent priskutt (ta 2, betal for 1) på rema. Aha, nei da så! Da kommer sikkert Kiwi til å fortsette med det og, tipper jeg!!
cypress Skrevet 9. september 2010 Forfatter #1123 Skrevet 9. september 2010 Men barnematen kan være grei å hamstre... de har halvert prisen og hver 2. barnemat er gratis... og det er laaaang holdbarhet Ja, kanskje det ja!! Det er vel forskjellig smaker på dem så vidt jeg har skjønt (ja, jeg er fersk på dette...). Er det noen sjans for at babyen ikke liker noen av dem? :klø: Eller er det sånne smaker som "alle" liker (=søtt)??
cypress Skrevet 9. september 2010 Forfatter #1124 Skrevet 9. september 2010 Huff, i natt har jeg sovet skikkelig dårlig. Jeg våknet av at jeg hadde så vondt i ryggen, og det hjalp ikke uansett hvilken stilling jeg la meg i. Jeg ble liggende og vri meg og halvdøse i noe som for meg fremstod som lang tid (men jeg så ikke på klokka, så jeg vet ikke). Det sitter liksom mellom skulderbladene, og strekker seg faktisk litt frem på brystkassa også, slik at hvis jeg krummer ryggen bakover, så stikker det mellom ribbena sånn omtrent mellom puppene. Jeg lurer på hva det kommer av, og - ikke minst - om det er noe å gjøre med det?? Hadde det enda vært fordi puppene var blitt gedigne, så hadde det liksom ikke gjort såå mye.. Men jeg får fortsatt skviset dem inn i en A-cup (selv om det resulterer i dobbel-pupp), så jeg tviler på det er på grunn av den vektbelastningen...
Tusle Skrevet 9. september 2010 #1125 Skrevet 9. september 2010 Kjedelig med vonde netter, natt til i går var sånn for meg, jeg trodde bekkenet mitt skulle skru seg ut, det føltes hvertfall sånn Hmmm, sånn har jeg ikke hatt, men dersom det vedvarer hadde det kanskje vært en ide og forhøre seg med lege eller jordmor? Navn ja, å, vi har jo ikke lik smak i det hele tatt, mannen og jeg, han liker de litt moderne, populære navnene, jeg er mer begeistret for de litt trauste navnene, men, vi har kommet til enighet, ikke verst egentlig, så tidlig i svangerskapet
siebaeo Skrevet 9. september 2010 #1126 Skrevet 9. september 2010 Høres ut som du kan ha en låsning i ryggen/ribbein kanskje.. :klø: Gå til en fysioterapeut eller manuellterapeut! Jeg har hørt om det der før og vet at det ikke er så uvanlig.. Men husker ikke hva det var
Mazilla Skrevet 9. september 2010 #1127 Skrevet 9. september 2010 Vi var enige om guttenavn, men så valgte venninna mi som har termin om ei uke akkurat det navnet.. Jeg har et favorittjentenavn, men han godeste er ikke helt overbevist (enda ). Ikke lett med navn altså!
Neytiri Skrevet 9. september 2010 #1128 Skrevet 9. september 2010 hei Den "låsningen" du beskriver er akkurat noe jeg har opplevd før og etter jeg ble gravid. Jeg fikk det av statisk ståing i yrket mitt da....MEN når jeg fant manual terapauten var det som å komme til himmelen. Han knekte og vridde og etter 4-5 behandlinger ble jeg så bra at jeg har ikke trengt behandling på over et halvt år.....nå kjenner jeg at jeg burde tatt meg en tur igjen Ikke la det gå for lenge...blir bare verre!
cypress Skrevet 9. september 2010 Forfatter #1129 Skrevet 9. september 2010 Jeg tenkte at en behandling kan umulig skade, selv om dette jeg har akkurat nå skulle gå over. Så jeg ringte til et sted Pupsilure nevnte hun hadde vært hos, Bekken og Barn, og fikk time hos en kiropraktor der på mandag. Det skal nok bli bra! Visste ikke at stedet fantes en gang jeg, men det ligger genialt til i forhold til jobben (10 minutter med trikken) - og ikke minst den nye leiligheten vår, så hvis jeg er fornøyd skal jeg fortsette å gå der når jeg trenger det!
Devilina Skrevet 9. september 2010 #1131 Skrevet 9. september 2010 Ja, kanskje det ja!! Det er vel forskjellig smaker på dem så vidt jeg har skjønt (ja, jeg er fersk på dette...). Er det noen sjans for at babyen ikke liker noen av dem? :klø: Eller er det sånne smaker som "alle" liker (=søtt)?? Det er jo middager, så barn er som voksne... har sine ting de liker... så vanskelig å vite hva som faller i smak. Man må bare prøve seg fram
DDuck Skrevet 9. september 2010 #1132 Skrevet 9. september 2010 de er ikke søte nei, men de er ikke tilsatt noe salt heller Jeg syns de er veldig gode jeg.. Tipper vi må lage to middagsglass hver gang.. et til mammaen og et til D
Tusle Skrevet 10. september 2010 #1133 Skrevet 10. september 2010 Så bra! Håper det hjelper Må nok bestille time et eller annet sted jeg også, dette er uutholdelig... Go' fredag
cypress Skrevet 10. september 2010 Forfatter #1134 Skrevet 10. september 2010 Våknet med vondt i ryggen/brystet i dag og, men det gir seg liksom litt utover dagen, når jeg får bevegd meg litt.. Men det kan umulig skade å knekke opp litt uansett. Nå gleder jeg meg så SINNSYKT til helg!!!!!!!!!!!!!!
Småkjekset Skrevet 10. september 2010 #1135 Skrevet 10. september 2010 Håper du får en kjempe flott helg
Gjest Neferet Skrevet 10. september 2010 #1136 Skrevet 10. september 2010 Kos deg masse med helg!! (litt av hvert å velge i...)
Muffin! Skrevet 10. september 2010 #1137 Skrevet 10. september 2010 (endret) God helg! Tipper at den inneholder sjokoladekake? Endret 10. september 2010 av Muffin!
cypress Skrevet 10. september 2010 Forfatter #1140 Skrevet 10. september 2010 (endret) God helg! Tipper at den inneholder sjokoladekake? Haha, jeg er avslørt skjønner jeg... Jeg rakk aldri å gå ut og kjøpe kake i løpet av arbeidsdagen i dag, så i stedet handlet jeg inn ingredienser til å lage en langpanne hjemme. Har ikke lagd den enda, men det vil skje!!! Jeg måtte ta til takke med Maryland coocies på jobben, den dekket det mest akutte sjokoladebehovet, men det var ikke akkurat helt topp.... Må bare skryte av at jeg i tillegg handlet inn til å lage - og har nå lagd - hjemmelaget fiskegrateng. For de av dere som kanskje husker tilbake til den gangen jeg klarte å lage mislykket pasta, så er dette litt av en bragd for meg!!!! *megastolt* Og den ble vellykket og god!!! Endret 10. september 2010 av cypress
Fremhevede innlegg