Minttu Skrevet 6. september 2010 #1061 Skrevet 6. september 2010 Jeg har akkurat vært hjemme og fått igjen nøkkelen til leiligheten og sjekket arbeidet til maleren. Det var ingenting å utsette på det, så han fortjente pengene sine ja! Så bra! Og for en drøm du hadde
cypress Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1062 Skrevet 6. september 2010 VI trenger også en bra maler! Var han dyr..? Tips til alle; ikke puss opp 2 mnd før termin.. Det er litt slitsomt Komisk drøm du hadde Jeg har noen helt ville drømmer om dagen jeg og. Og handler mye om babyer.. Ikke så rart kanskje. Og her for litt siden finn jeg mail fra Babyverden eller hva det nå heter. Der stod det; "Drømmer du mye for tiden?" Nææææida! Dyr nei?!? 1000 kr for en hel dags jobb, pluss maling (som han kjøpte med sin 40 % rabatt på Flügger)!! Og det ble kjempebra! Vi har funnet ut at han skal få ta soverommmet vårt og. Det er sååå verdt det!!! Siden jeg er så fornøyd kan jeg jo forsåvidt legge ut navnet hans her? Er det lov? Vi la ut annonse på mittanbud, og han var den første som ringte oss, alle som ringte etterpå ble bare dyrere og dyrere, helt opp i 7000 kr gikk det!!
Minttu Skrevet 6. september 2010 #1063 Skrevet 6. september 2010 Vet ikke hvordan det er å legge ut navn her, men du kan jo sende det på PM til de som er interessert?
siebaeo Skrevet 6. september 2010 #1064 Skrevet 6. september 2010 Jeg vil veldig gjerne ha PM med navn og nr!
Gjest Iril Skrevet 6. september 2010 #1065 Skrevet 6. september 2010 Du kan jo spørre ham om det er greit at du legger ut navn, eller anbefaler ham videre. Jeg synes han var veldig billig, så det er godt dere er fornøyde. Jeg tror vel jeg hadde regnet med å betale opp mot 10.000..
cypress Skrevet 7. september 2010 Forfatter #1066 Skrevet 7. september 2010 Ååå, så deilig det var å komme hjem til en ferdig malt stue i går!! :dåne: Vi brukte kvelden på å rive av teip og vaske gulvet og flytte alle møblene på plass. Jeg fikk litt vondt i den ene hoften (bekken??)på slutten, så jeg tror jeg anstrengte meg litt for mye. Men vi fikk alt klart, og nå ser det sååå mye bedre ut! Mannen har vært forkjølet de siste par dagene, og jeg håpte i det lengste å slippe unna. Men i dag våknet jeg med sår hals, så den gang ei.. Føler meg fin nå da, så jeg håper ikke det blir ille. Det hadde vært upraktisk å bli skikkelig dårlig nå, siden bruken av medisiner helst skal være minimal. Men blir jeg tett i nesa, så kommer jeg til å gi litt f.. og ta nesespray i hvert fall altså. Men jeg satser på at jeg ikke trenger det. Jeg skal være glad for helsa mi egentlig, jeg har så langt i svangerskapet ikke vært dårlig en eneste dag (bortsett fra da, men det er jo symptomer, ikke sykdom). Så jeg har ikke trengt å lide meg gjennom noe fordi jeg ikke har kunnet ta medisiner enda i hvert fall.
cypress Skrevet 7. september 2010 Forfatter #1067 Skrevet 7. september 2010 Jeg vil veldig gjerne ha PM med navn og nr! Skal bli!
Pupsilure Skrevet 7. september 2010 #1068 Skrevet 7. september 2010 Så gøy at dere fikk det så billig, og at det ble fint Jeg har vært avhengig av nesespray i svangerskapet. I kanskje 4 mnd. Fikk ikke sove uten. Men første natten uten baby i magen var jeg fin igjen. Man har visst lett for å bli tett i nesen pga slimhinner som hovner opp når man er gravid.
DDuck Skrevet 7. september 2010 #1069 Skrevet 7. september 2010 Jeg var plaget i første trimester med tett nese, men det gikk over
cypress Skrevet 7. september 2010 Forfatter #1070 Skrevet 7. september 2010 Haha, jeg tok akkurat en sånn tullete "test" på mammanett, der man skulle finne det perfekte navnet på babyen, basert på mors og fars fødselsdatoer og navn. Resultatet ble HULDA!!! No offence, hvis noen som leser her heter det i virkeligheten, men det blir det IKKE!!
Devilina Skrevet 7. september 2010 #1071 Skrevet 7. september 2010 Vettu... det HET faktisk oldemoren til snuppa mi... Hulda Wichtoria, så er henne hun er oppkalt etter men Hulda var og er et grusomt navn og helt uaktuelt og kalle henne
Gjest Neferet Skrevet 7. september 2010 #1072 Skrevet 7. september 2010 Hihihi, det hadde jo vært et originalt navn i det minste, tror ikke det er mange som kalles det nå for tida! Håper du ikke blir kjempeforkjøla cypress! Jeg er litt snufsete i dag jeg også, tror jeg lider av min egen overkompensering med lufting på soverommet etter vi kom hjem fra Kypros... Vi hadde et airconditionanlegg som var veldig veldig dårlig, så det var varmt om natten, så jeg satte på full lufting første natta hjemme med 3 grader ute... Har roet ned litt igjen nå da, men spørs om jeg får betale med en forkjølelse likevel!
Tusle Skrevet 7. september 2010 #1073 Skrevet 7. september 2010 Jeg vet om en som heter Hulda og hun har stort, krøllete rødt hår og er kunstner
DDuck Skrevet 7. september 2010 #1074 Skrevet 7. september 2010 Min Hulda er pensjonist, men mer tøff på håret enn mange jeg kjenner og utrolig trivelig
Androide Skrevet 7. september 2010 #1075 Skrevet 7. september 2010 Så søt avatar du har! Jeg liker sånne temaiske avatarer!
siebaeo Skrevet 7. september 2010 #1076 Skrevet 7. september 2010 Skal bli! Tusen takk! Tenker jeg hører med han jeg. Skal bare sjekke mittanbud først side dette er en større jobb. Lure greier! Høres utrolig deilig ut å komme hjem til ferdigmalt stue.. Og du, det er ikke farlig å ta paracet. Så om du blir dårlig kan du godt ta det. Og anbefaler nesehorn! (ikke dyret ) Det er utrolig bra og renser opp så man ikke trenger så mye nesespray. Har reddet meg ut av flere bihulebetennelser.
Mazilla Skrevet 7. september 2010 #1077 Skrevet 7. september 2010 Gledesdreper-Mazzi kan herved fortelle om undersøkelsen det stod om her om dagen, som viste at bruk av paracet under graviditeten økte sjansen for at barnet fikk astma og allergi..
siebaeo Skrevet 7. september 2010 #1078 Skrevet 7. september 2010 Oh! Det var jo ikke hyggelig lesning Jeg har tatt fire paracet i løpet av svangerskapet (pga feber). Men så er jo ikke feber bra heller... Ikke lett å trå riktig når det er så mye man må passe seg for hele tiden. Jeg satser på at det går bra og prøver å unngå å ta flere...
Mazilla Skrevet 7. september 2010 #1079 Skrevet 7. september 2010 Ja, det er sannelig mye å tenke på.. Men jeg tror egentlig ikke 4 paracet er noe problem. Verre om man knasker det som godteri gjennom hele svangerskapet, vil jeg tro!
Gjest Iril Skrevet 7. september 2010 #1080 Skrevet 7. september 2010 Tror det handler mest om at terskelen for å ta paracet er gått veldig ned, jeg kjenner folk som tar en bare de har bittelitt hodepine, selv om de likegjerne kunne lagt seg litt. Og det tror jeg ikke er helt uvanlig dessverre. Jeg tar paracet av og til, med god samvittighet. Og ungen min er endatil disponert for astma og allergi. Men det er så sjelden, hittill har jeg tatt tre siden jeg ble gravid, og jeg tror ikke det gjør noen stor skade.
Fremhevede innlegg