Mokkon83 Skrevet 3. september 2010 #1041 Del Skrevet 3. september 2010 Kjekt at dere får noen andre til å gjøre det, og til en rimelig penge også Moro at du kjenner bevegelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. september 2010 #1042 Del Skrevet 4. september 2010 Så kjekt at noen kommer for å male, og bare 1000kr! Det var ikke ille synes jeg Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 4. september 2010 #1043 Del Skrevet 4. september 2010 Kjekt med malingsjobb som blir utført til en forholdsvis billig penge. Tror jeg må sjekke ut den nettsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2010 #1044 Del Skrevet 4. september 2010 Ble dere rundstjælt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. september 2010 Forfatter #1045 Del Skrevet 5. september 2010 Ble dere rundstjælt? Vi får se, han kommer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2010 #1046 Del Skrevet 5. september 2010 Åh, da så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1047 Del Skrevet 6. september 2010 Nå har jeg sluppet inn håndverkeren. Det var en skikkelig gammel krok, jeg tror han må være pensjonist. Jeg tipper han bare tar på seg enkelte sånne småkjobber for å ha noe å finne på. Han virket som han hadde greie på tingene sine da, så vi får satse på at ikke kåken er tømt når jeg kommer hjem fra jobb i ettermiddag.... Ellers er det stadig aktivitet i magen, og det er sååå koselig!! Det kjennes fortsatt som små dult. Jeg hadde en rar drøm i natt. Jeg drømte at babyen var født, men den var så liten som en hamster. Den lå i hånden min, men plutselig hoppet den ned og krøp ned mellom putene i sofaen og gjemte seg. Det var litt irriterende. Og den nektet å bli tatt bilde av selv om den var veldig søt, og den løp og gjemte seg hver gang jeg kom med kameraet. Og så drømte jeg at jeg glemte å amme den de første par dagene ( :dåne: ), men da jeg kom på det var det ikke noe problem. Det var masse melk, den sto ut som en liten fontene når jeg bare klemte litt på puppene. Den puppen jeg var til legen med hadde to stråler, en rett frem, og en skjev. Merkelig, merkelig drøm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. september 2010 #1048 Del Skrevet 6. september 2010 Litt av en drøm du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. september 2010 #1049 Del Skrevet 6. september 2010 Det var en innholdsrik og rar drøm, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. september 2010 #1050 Del Skrevet 6. september 2010 Sånne rare babydrømmer har jeg også hatt. Det er helt sprøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 6. september 2010 #1051 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg drømte en gang at jeg fødte et levende lykketroll.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2010 #1052 Del Skrevet 6. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1053 Del Skrevet 6. september 2010 Godt å høre det ikke bare er jeg som er rar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. september 2010 #1054 Del Skrevet 6. september 2010 for at du er over halvveis allerede, enda mer for at du kjenner bevegelser fra den lille, og litt av drømmen din! Det var vel mitt bidrag etter laang tids fravær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1055 Del Skrevet 6. september 2010 for at du er over halvveis allerede, enda mer for at du kjenner bevegelser fra den lille, og litt av drømmen din! Det var vel mitt bidrag etter laang tids fravær! Ja, der var du ja! Jeg var akkurat og etterlyste deg i boka di!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. september 2010 #1056 Del Skrevet 6. september 2010 Ja, der var du ja! Jeg var akkurat og etterlyste deg i boka di!! Man kan jo ikke prioritere sin egen bok når man har vært borte så lenge, mye mer spennende å se hva som skjer inne hos dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. september 2010 #1057 Del Skrevet 6. september 2010 Spent på om dere har eiendelene i behold når du er tilbake fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1058 Del Skrevet 6. september 2010 Spent på om dere har eiendelene i behold når du er tilbake fra jobb Vi hadde det!! Jeg har akkurat vært hjemme og fått igjen nøkkelen til leiligheten og sjekket arbeidet til maleren. Det var ingenting å utsette på det, så han fortjente pengene sine ja! Jeg var i grunn så fornøyd, at jeg spurte han hva han skal ha for å ta soverommet også... Vi klarer det jo selv, men det er jammen godt å slippe også... Må snakke litt med Mannen om det, så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. september 2010 #1059 Del Skrevet 6. september 2010 Send maleren oppover hit når du er ferdig med han, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. september 2010 #1060 Del Skrevet 6. september 2010 VI trenger også en bra maler! Var han dyr..? Tips til alle; ikke puss opp 2 mnd før termin.. Det er litt slitsomt Komisk drøm du hadde Jeg har noen helt ville drømmer om dagen jeg og. Og handler mye om babyer.. Ikke så rart kanskje. Og her for litt siden finn jeg mail fra Babyverden eller hva det nå heter. Der stod det; "Drømmer du mye for tiden?" Nææææida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg