Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er jo sant! Jeg tenkte at det var akkurat 40 uker, men det er det jo ikke! Da kan jeg feire halvveis litt til!! :danse::hoppe::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for halvveis.

Jeg synes tiden fra halvveis og fremover noen uker har sprunget avgårde! Tiden frem til 16-17 uker sneglet seg liksom avsted... :sjenert:

158 i puls?! Her har tøtta bare 120...

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... Jeg fikk akkurat høre at en jeg studerte med døde i en trafikkulykke i går.. Så utrolig tragisk!! Jeg kjente han ikke spesielt godt, men godt nok til at jeg ville stoppet og sagt hei til han på gaten liksom. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist med han som døde. Man blir alltid litt satt ut når man får sånne nyheter, selv om det ikke var noen man kjente godt. :klemmer:

Vet ikke om jeg har sagt det før (går litt i surr for meg av og til), men gratulerer med halvveis! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, det er bare så utrolig kjipt når noen mister livet på den måten... Sånn plutselig er de borte.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(:kose:

Åh, tenk at du er halvveis! Jammen går tida fort! :strix:

Så morsomt å ta bilde hver uke, man kan sette de i sammen også ser man hvordan magen vokser/har vokst :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at du er halvveis! :hoppe: Plutselig raser ukene av sted.. :)

Trist med han bekjente som døde.. Noen kommer og noen går. Rart å tenke på hvor små brikker vi er i den store sammenhengen. Jeg tenker på at jeg går med et helt nytt liv i magen. Hvem blir han og hva skal han gjøre.. Får skikkelig følelsen av å føre slekten videre inn i framtiden når jeg tenker sånn. :)

Husk å merke bildene med hvilken uke det er! Det glemte nemlig vi og nå er det litt usikkert når de første bildene ble tatt.. :roll:

Tenkte jeg skulle vise en sammeligning av uke 12 og uke 32 en dag. Morsomt å se endringen! :fnise: Så jo helt rar ut før synes jeg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemte nemlig vi og nå er det litt usikkert når de første bildene ble tatt.. :roll:

Det står jo gjerne i filnavnet :)

(Går ut fra at dere har tatt det digitalt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo gjerne i filnavnet :)

(Går ut fra at dere har tatt det digitalt.)

Krymphjerne står fram her.. Vi tok de første bildene med iPhone og inne på telefonen får man (så vidt jeg har funnet ut) ikke noe info om noe som helst. Står heller ikke i filnavnet. Men datoene for oppretting kommer jo selvfølgelig fram når de legges inn på data! Innså det da du sa det.. Krisen avblåst.. :roll: Det går treeeegt her om dagen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for halvveis.

Jeg synes tiden fra halvveis og fremover noen uker har sprunget avgårde! Tiden frem til 16-17 uker sneglet seg liksom avsted... :sjenert:

158 i puls?! Her har tøtta bare 120...

Ha en super dag!

Jeg tror pulsen varierer litt også. Sist jeg målte var den 130 eller noe. Og ifølge doppleren er begge deler normalt! :jepp:

:(:kose:

Åh, tenk at du er halvveis! Jammen går tida fort! :strix:

Så morsomt å ta bilde hver uke, man kan sette de i sammen også ser man hvordan magen vokser/har vokst :happy:

Ja, tiden går superfort!!! Jeg gleder meg til å se utviklingen på magen, bare jeg får opp en data som fungerer... :sur: Jeg har en venninne som jeg trener sammen med en gang i uken, og hun sier at når hun ser meg såpass jevnlig men skjelden, ser hun forskjell fra gang til gang. Det gjør jo ikke jeg, som ser meg selv hele tiden...

Hurra for at du er halvveis! :hoppe: Plutselig raser ukene av sted.. :)

Trist med han bekjente som døde.. Noen kommer og noen går. Rart å tenke på hvor små brikker vi er i den store sammenhengen. Jeg tenker på at jeg går med et helt nytt liv i magen. Hvem blir han og hva skal han gjøre.. Får skikkelig følelsen av å føre slekten videre inn i framtiden når jeg tenker sånn. :)

Husk å merke bildene med hvilken uke det er! Det glemte nemlig vi og nå er det litt usikkert når de første bildene ble tatt.. :roll:

Tenkte jeg skulle vise en sammeligning av uke 12 og uke 32 en dag. Morsomt å se endringen! :fnise: Så jo helt rar ut før synes jeg nå..

Ble litt filosofisk et lite øyeblikk der gitt!! Men det er jo virkelig et lite mirakel, det å få bringe frem et nytt liv. Tenk for et avsvar vi som foreldre får, for hvordan det går med de små. Det er litt skummelt - og litt fint! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk malt enda mer i leiligheten etter jobb i går. Jeg har på skikkelig gassmaske mens vi holder på, så det er ganske latterlig ut, men mannen har gitt meg streng beskjed om å ha den på, så da er det bare å lystre... :sjenert: Det blir så fint! Nesten så jeg ville blitt boende selv.. Men nei, DET skal vi ikke! Det er alt for lite!!

I dag reiser mannen bort med jobben, og blir borte til fredag. :sukk: Derfor ringte jeg pappa i går, for å høre om han kan komme og hjelpe meg med det siste strøket. Det skulle han gjøre. *snille pappan*

Da jeg snakket med han spurte han plutselig: "Hvordan går det med Dronninga da?" Jeg skjønte første ikke hva han mente, trodde kanskje han mente hvordan JEG hadde det, men neida! Det var babyen som nå heter Dronninga visstnok! Jeg tror det er ganske representativt for hvordan mine foreldre ser på dette å skulle bli besteforeldre for første gang. Mamma ringer stadig og forteller om noe nytt hun bare ikke klarte å la være å kjøpe, og pappa bare ser jeg på at gleder seg skikkelig. Han ble helt blank i øynene da jeg hadde med doppleren dit så de fikk høre hjerteslagene, og alle ultralydbilder jeg har tatt er blitt nøye scannet inn på dataen hans og foreviget.. Han er søt da.. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gidder du ikke bla deg bakover for å finne det ut altså?? ;)

Jeg mener vi fortalte det i uke 8 eller 9. Rundt da en gang. :jepp: Har dere bestemt dere for når dere skal si det enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi "blir nødt" til å fortelle det nå til helga. Altså rett før uke 9. Men jeg synes det er litt skummelt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis allerede! :hoppe:

Så koselig at besteforeldrene gleder seg sånn. :jepp:

Trist med han som døde. :tristbla: En får en støkk og en oppvekker når sånt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig med engasjerte besteforeldre :strix: Her er besteforeldrene på begge sider veldig engasjert, men det er kun oldeforeldrene på min side som engasjerer seg, og bestemoren min gjør det til gangs kan man si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...