Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner heller ikke det der med de som ikke vil være med på leken! Hvorfor møte opp da..? Etterhvert blir folk så voksne at de tør være barnslige.. ;) (evt har man til da silt ut de som ikke er det..?)

En venninne av meg hadde maskerade/karneval på 30 årsdagen sin. GJETT om folk hadde gått helt bananas!! :ler: Der var det ingen som ikke fulgte opp.. Har et dødskult bilde av en engel som får rødt kort av en fotballdommer. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, det er så KULT når folk tar den helt ut og virkelig kler seg ut!!! Det var noen helt fantastiske kostymer på festen vi var på også, parykker og rullingspakker i brystlommene etc.. :fnise: Men det skumle når noen er kledd ut, mens andre ikke er de, er at man må vokte seg vel for å kommentere folks antrekk, i tilfelle de IKKE er utkledd! :flau: Det var faktisk en dame i går som syntes at slangeskinnsjakken min var KJEMPEFIN!!! Helt på alvor!! :dåne: :spy:

Skrevet

ååååå fester der man kler seg ut er såååå morro! Vi har et årlig Halloween fest...som regel et sted i Oslo.....utrolig morsomt....og de som IKKE kler seg, ja for å si det sånn de blir nesten sjalu at vi andre har turt :gjeiper:

Husker jeg var Corpse Bride i fjor...alle holdt på å dø når dem så øya mine(hadde hvite linser) :hoho:

Er man ordnlig harry utkledd så skjønner vel folk at man ikke har det på i hverdagen ville jeg tro :klø:

Skrevet
:skratte: Litt flaut å ta feil av kostyme og vanlige klær!
Skrevet

:ler:

Jeg håper virkelig vi får se noen bilder :fnise:

Skrevet

:fnise:

Håper vi får se noen bilder :jepp:

Skrevet

Herregud, her sitter hormonella, det er det ingen tvil om!!! Mannen er ute på tur, og jeg trodde han skulle komme hjem for lenge siden. Jeg ringte han akkurat for å høre hvor det ble av han, og fikk høre at han ikke kommer hjem før halv 8. Og da begynte jeg å GRINE! Som om det gjør noe at han kommer hjem senere!??! Hva skjer??!!? :klaske:

Skrevet

Beklager at jeg :fnise: litt.. Det er som å se meg selv. Det er HELT normalt! Her er det verst om jeg er litt sliten. Eller, jo mere sliten, jo verre er jeg. Jeg kan bli lei meg FORDI jeg er sliten rett og slett. Skal ikke mere til enn det.. Litt godt å kjenne på følelser av og til og egentlig. Til vanlig er man jo så fattet og fornuftigog holder alt inne (i af meg). Enjoy the crazyness.. ;)

Du sitter på hormontoget nå. Det er bare å spenne seg fast! :klem:

:buss: <---- hormonbuss i mangel på tog.

Skrevet

Og nå var det en som røk ut av MasterChef!!! :grine:

Skrevet

Så pass ja.. :klem: Da er det bare kjærste, god mat og sjokoladekake som hjelper her! Anbefales når nøden er så pass stor.... ;)

Skrevet

Jeg er ikke så glad i å kle meg ut, jeg.. Kan hende det har noe med saken å gjøre at jeg gikk på dramalinja i tre år.. Så blir litt oppgitt når jeg skal på bursdag/hallooween til ei venninne. Så jeg har alltid verdens dårligste kostymer. Jeg er egentlig litt oppgitt over meg selv. Hehe.

Skrevet

Og nå var det en som røk ut av MasterChef!!! :grine:

Uffa, hvilken tragedie. ;):fnise:

Skrevet (endret)

:hoppe: Halvveis :hoppe:

Det er ikke noe moro å være så hormonella :klemmer:

Nå ble jeg plutselig i tvil om jeg skrev halvveis riktig? :fnise:

Endret av Tusle
Skrevet

Ja, tenk det, i går var vi halvveis (er vel riktig å skrive det sånn?? Bli usikker selv jeg nå... :ler: )!! :strix: Det har gått så fort!!! Helt utrolig!! Innimellom tenker jeg fortsatt at jeg bare innbiller meg hele greia, og at jeg må trekke inn den tjukke magen min.. Men jeg har jo tre ultralyder som har sagt noe annet, pluss diverse andre tester, og en doppler som senest i går viste oss 158 hjerteslag i minuttet. :yvonne: Så det er nok noen inni der! :rødme:

I går tok jeg og mannen oss fri fra jobben, og brukte dagen på å male i leiligheten. Vi var ganske effektive syns vi selv, og fikk tatt to strøk på stua i tillegg til en dør og flere karmer. Det blir så fint at vi angrer på at vi ikke gjorde dette for lenge siden!! Nå skal vi jo bare bo der et par måneder til selv, og får ikke så mye glede av det. Men men.. Det er enda bedre dit vi skal!! :jepp:

I morgen skal jeg til legen og høre om han har noe peiling på om det vil bli noe problem for meg å amme selv om jeg har en liten hard kjertel i den ene brystvorten. Den er litt vond å klemme på, så jeg er litt bekymret for hvordan det vil gå når en baby tar i med alt den har...

Skrevet

Har du snart tenkt å vise oss her inne den tjukke magen din igjen? :nigo:

Skal si dere var effektive i går! Jobb igjen i dag da, eller?

Halvveis er forresten riktig! ;)

Skrevet

Jobb igjen i dag ja. (Er det ikke herlig at når jeg har fri er jeg ikke logget på her en eneste gang, mens når jeg er på jobb, er jeg konstant på... Flott fokus her... :sjenert: )

Tjukkemagen ja.. Jeg har tatt bilder hver uke siden uke 16, så det står ikke på det!! Men jeg har ingen data hjemme som vil laste inn bilder, så jeg må få ordnet det på annet vis.. Jeg KAN jo gjøre det på jobben, men det er litt flaut hvis noen ser det... Ellers har vi en plan om å kjøpe ny pc hjemme, men vi har bare ikke kommet så langt..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...