Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Huff ja... Det kommer vel alltids anledninger der jeg trenger mer enn ett knep av gangen.. Din mage begynner å bli stor nå eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nå er det ganske så framtredende.. :gravid: Hun dama der er bare ikke stor nok! :ler: Jeg målte magen rundt for en uke siden og da var den 104! Og er nok enda større nå. Navelen er stort sett ute på vift.. Skoene er aaalt for langt ned og jeg lurer på hvor stor jeg egentlig skal bli :dåne: en det har jeg jo tenkt hele veien.. Det er jo stort sett magen som er stor, jeg er ganske normal. Det som er gøy med magen nå er hvor mye den beveger seg! Gled deg! Det er kjempekos. Bølger og spretter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gleder jeg meg skikkelig til!!! Jeg har fortsatt ikke kjent et eneste lite spark (eller boble som sprekker eller sommerfulgvinge eller hva folk nå sier det føles ut som i begynnelsen..), og legen sa at det kan gå lang tid fortsatt pga morkaken ligger som en pute mellom. Kjiiipt! Glad jeg har doppleren, så jeg kan høre på hjertelyden innimellom i hvert fall, så jeg vet at det er liv der inne! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkene kommer! Og så blir de sterkere og sterkere. I starten kjente jeg mest pressing når han flyttet på seg. Veldig rart.. Så kom det noen små dunk etterhvert, og når man har kjent det ordentlig innser man kanskje at man faktisk har kjent det før men ikke innsett hva det var. :)

Jeg har morkaka foran og den tok litt av morroa i starten, men nå som han har blitt så stor og morkaka har vokst seg litt utover på siden i stede kjenner jeg føtter som dunker og lager en "stripe" over magen og sånn.

Mange kjenner det jo ikke før de er noen og 20 uker på vei. Men du kan plutselig kjenne det nå og. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for leilighetskjøp :)

Angående teorien om halsbrann og hår funket ikke her... mye hår på henne, men lite halsbrann i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Innom og snikleser litt! :)Jeg lurer veldig på når jeg skal få mage...ingen antydning enda en gang, men så har jeg også litt fett på magen, da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for leiligheten!!!

Teorien funket IKKe her....mye halsbrann, ikke mye hår, men ikke lite heller da.

Liker forresten nye avataren din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat passe med halsbrann her og akkurat passe med hår :jepp:

Jeg liker også avataren din :ler:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så koselig at den lille er :babyjente: !! Selv om jeg tok feil igjen..... :sjenert:

Kjempemasse lykke til med budrunde i morgen! Det må jo bare gå deres vei når både du og mannen er fornøyd! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ingenting av avatar-greiene... Jeg skjønner jo at dere ser at jeg har byttet, men jeg gjør det ikke selv?!??! For meg har bare det gamle bildet jeg hadde strukket seg og ser rart ut.. Og jeg har sett på to ulike pcer, resultatet er det samme.. :klø:

I dag blir en spennende dag ja.. Vi ble litt i tvil i helgen, for da så vi at neste helg er det visning på et par tomannsboliger der vi får enormt mye mer for pengene. De ligger riktignok litt mer usentralt, men.. Så nå vet vi ikke helt.. Det vil si, vi skal fortsatt by på leiligheten, men hvis det blir en veldig heftig budrunde, tror jeg vi gir oss relativt raskt. Vi var på visning på den igjen i går, og det var MASSE folk der, og mange som skrev seg på listen, så det spørs nok om ikke den blir dyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å refreshe siden? Det gjør jeg når jeg har bytta avatar og da dukker den opp :)

Spennende med boligjakt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd å refreshe siden? Det gjør jeg når jeg har bytta avatar og da dukker den opp :)

Spennende med boligjakt :jepp:

Hehe, det var akkurat det som skulle til! Takk! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ganske nybygd leilighet ganske sentralt i Oslo, 4 rom og balkong og heis og garasje og alt vi kan ønske oss!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...