Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guri, håper jeg slipper unnas bokstavøkninger når det blir min tur - dere som vil ha litt ekstra kan få min kvote og, med glede :fnise:

Kunne heller tenkt meg mindre - fryktelig upraktisk å passere B-cup spør du meg :filer:

:fnise:

Skrevet

åeh.. bokstavkjeks fikk jeg lyst å nå.. :sukk: Its hard to be a pregnant hormonwoman :ler:

Skrevet

åeh.. bokstavkjeks fikk jeg lyst å nå.. :sukk: Its hard to be a pregnant hormonwoman :ler:

:fnise: Det skal så lite til for å fremkalle lyster på det ene og det andre om dagen! Sitter selv og kjemper mot lysten til å lage brownies nå.... :sikle:

Skrevet

:opplyser: Jeg vil ihvertfall gjerne gå fra A til B! :sjenert:

Og Devilina - tror du ikke de kommer seg litt etterhvert, når hormoner og alt begynner å gå tilbake til normalen? :vetikke:

Ja det var det da... for den ene puppene er nå en størrelse G/H på sitt verste og den andre er mere E/F.

Looks crazy :hoho:

Skrevet

Nå har jeg vært flink! :jepp:

Jeg har vasket en maskin tøy og tatt ned og brettet rent tøy.

Jeg har ryddet i skuffen min med bukser og lagt bort alle som ikke passer lenger - og det var mange!!! :dåne: Vi skal jo (forhåpentligvis) flytte innen jeg passer inn i buksene igjen, så de kan like gjerne pakkes ordentlig ned og gjøres klare til flytting.

Jeg har satt opp en (lang) liste over ting og tang vi må skaffe til bebissen kommer.

Men nå er det Paradise Hotel, så da får jeg si meg fornøyd med dagens innsats, og si hei til sofaen.. :veslejenta: Jeg har til og med trent i dag, så jeg syns jeg fortjener litt :sjokolade::jepp:

Begynner å få litt halsbrann forresten... :snurt: Hadde det både i går kveld og i dag.. :sur: Har googlet tips og triks, så jeg skal handle Love Hears og Biola i morgen. :jepp:

Skrevet

Link fungerer også utrolig bra :jepp:

Skrevet

Link er apotekvare, er det ikke? :klø:

Skrevet

Så flink du har vært idag :jepp:

Greit å få ryddet unna litt klær da :)

Du fortjener litt :sjokolade: ja :jepp:

Skrevet

Liste ja, den ble lang her også gitt. Godt vi har planer om å ønske oss litt til jul ;)

Skrevet

Ja, det passer veldig godt med en julefeiring rett før fødsel altså!! :tommelopp: Og (forhåpentligvis) fortsatt tid etterpå til å kjøpe det man ikke får til jul. :jepp:

Skrevet

Flinkis! :jepp: Ja, det er ikke lite disse små trenger har jeg skjønt. Søstra mi har allerede lovt meg at jeg skal få arve masse når det blir aktuelt, så det er jo helt supert. :Nikke:

Skrevet

Arvng er helt knall! Det er så masse man bare bruker en liten stund, så hvis man kjenner giveren, og vet at det ikke er en ekling, har jeg ingenting i mot at ting er brukt før. :)

I går var vi på privatvisning på en leilighet som faktisk både mannen og jeg likte kjempegodt. Det eneste det er å si på den, er at den har litt lite bodplass. Men det kan vi leve med. Ellers har den stor balkong, er ganske nybygd, og kan dermed flyttes rett inn i, og til og med fortrinnsrett til en barnehage som ligger rett ved siden av! :tommelopp: Det kan være gull verdt her i byen! Så jeg tror vi skal gi bud på den på mandag. Den har fellesvisning på søndag, så vi tenker å dra og se på den en gang til da, for å bli helt sikre. Den er litt dyr da, men så lenge den ikke går aaaalt for mye over takst, så skal vi greie det.

Jeg håper virkelig det blir noe av at vi får kjøpe den!!!! :hoppe: Nå må dere krysse fingrene jenter!!!! :jepp:

Skrevet

Jeg har hatt så halsbrann de siste kveldene, så i går var jeg innom et apotek for å kjøpe Link. Hun som jobbet der sa at de fleste gravide kjøper noe annet som heter Gaviscon, så jeg lot meg påvirke til å kjøpe det i stedet. Det var noen rare tabletter som når jeg tygget på dem ble helt til noe skumlignende. Minner litt om LoveHearts, bare mye kraftigere. Det funket som bare rakkern! Så da skjønner jeg også hvorfor mange syns LoveHearts hjelper. Det legger seg vel som et lite skumlag over magesyren, og hindrer at det kommer oppover i halsen. :tommelopp:

Apotekerdamen da forresten at "man" sier at hvis man har mye halsbrann, får babyen mye hår! På meg stemmer det sikkert, for selv hadde jeg den løvemanken (men med sort hår) da jeg ble født. Så hvis ungen slekter på meg (noe den jo gjør...), så kan det godt hende den har mye hår på toppen. :jepp: Stemmer det på dere andre som har født som hadde mye halsbrann??

Skrevet

*kryssekrysse for leilighet*

Skrevet

Krysser alt som er for leiligheten!! :hoppe: Så spennende! Og så bra at dere begge liker den. Greit å slippe oppussing... Vi holder på med litt renovring siden vi skal selge rett over nyttår, men guuuuri malla jeg er glad vi da flytter inn i kliss nytt! Jeg er lei etter en helg.. Og det er ikke JEG som gjør den store jobben en gang.. :dåne:

Jeg har tygget og drukket Gaviskon til den store gullmedlajen! Drikkevarianten er skikkelig ekkel! :eeh: Men den funker. Så den tar jeg når jeg er hjemme, før sengetid f eks, og tyggetabelettene når jeg er på farta og har en vulkan i halsen :jepp: I tillegg ligger jeg på en sammenbrettet dyne når det er ille så jeg får hevet overkroppen.. Mange triks etterhvert. :) Banan som hjelper for noen bare forverrer det noe helt grusomt for meg f eks.

Mye morro i et svangerskap du! :ler:

Skrevet

Ja, huhei så mye moro!! :ironi::fnise: Det med å heve overkroppen er sikkert lurt, det skal jeg teste om hjelper. Eller, kanskje jeg egentlig ikke trenger å teste det, den gavisconen funket jo så bra at jeg midlertidig ble kvitt det..

Skrevet

Det kan du jo spare til magen har kommet lenger opp og sender magesekken helt opp i spiserøret... ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...