Lilywhite Skrevet 17. august 2010 #821 Skrevet 17. august 2010 Ikke en dum bivirkning av graviditeten at puppene vokser forresten Jeg har jo allerede en del størrelse på mine, men kjære gleder seg likevel til den siden av graviditeten
cypress Skrevet 18. august 2010 Forfatter #822 Skrevet 18. august 2010 Ser for meg at mamma kommer til å ta litt av når det blir vår tur også, haha... Mødre har vel gjerne den tendensen... Jeg var på ferie med noen familievenner da de ble besteforeldre for to år siden (de hadde trodd de skulle være hjemme før fødselen, men hun ville ut før tiden), og de hadde sagt de skulle holde seg i skinnet og ikke kjøpe noe mer nå, men på vei hjem var vi innom London, og du kan tro de shoppet da! Men koselig at de kommende besteforeldrene engasjerer seg da Mine foreldre er jo sikker på at vi får en gutt første gangen, og nå i sommer har de til og med funnet på kallenavn til ham, så folk tror vel snart at jeg er gravid allerede! Tror pappa har savnet litt å ha en gutt, så hvis vi får gutt blir det fjernstyrt helikopter og andre gutteleker for alle penga! Hehe... Jeg har sagt at det GÅR jo an å kjøpe sånt til jenter og... Hehe, ja, det er morsomt at de engasjerer seg! Min pappa ønsket seg nok også en sønn (i tillegg til oss jentene selvfølgelig, ikke i stedet ), for han snakket stadig om at han selv ønsket seg elektrisk togbane til jul. Noe han selvfølgelig aldri fikk. Men hadde han hatt en sønn som ønsket seg det, hadde han nok vært kjapp med å kjøpe det til han, så han selv kunne leke med den.. Han kunne selvfølgelig kjøpt det til oss jentene, men han merket nok at interessen ikke var den helt store, og dessuten koster jo sånt ikke lite…
cypress Skrevet 18. august 2010 Forfatter #823 Skrevet 18. august 2010 Ikke en dum bivirkning av graviditeten at puppene vokser forresten Jeg har jo allerede en del størrelse på mine, men kjære gleder seg likevel til den siden av graviditeten Mye vil ha mer!!
Mazilla Skrevet 18. august 2010 #824 Skrevet 18. august 2010 Mye vil ha mer, men jeg synes nok kanskje vi som ikke har stort fra før fortjener det mer!
cypress Skrevet 18. august 2010 Forfatter #825 Skrevet 18. august 2010 Mye vil ha mer, men jeg synes nok kanskje vi som ikke har stort fra før fortjener det mer! Haha, HELT enig!!!
siebaeo Skrevet 18. august 2010 #826 Skrevet 18. august 2010 Mye vil ha mer, men jeg synes nok kanskje vi som ikke har stort fra før fortjener det mer! Ikke ønsk dere for mye nå! Plutselig har man økt 5 str og lurer på hvor det skal ende :dåne: Synes ikke jeg gjør annet enn å snakke om puppene mine her inne om dagen.. Hilsen Boobsie McGiga (psst.. vet dere noe om Pupsie..?)
cypress Skrevet 18. august 2010 Forfatter #827 Skrevet 18. august 2010 Boobsie McGiga... Nei, ikke hørt noe om Pupsi! Kan hende hun bare sover fortsatt da. Eeeeller at det er noe mer moro som skjer..
Devilina Skrevet 18. august 2010 #828 Skrevet 18. august 2010 Store pupper er ikke noe å ettertrakte Mine er helt ødelagte nå... ikke nok med at ingen pupper er like eller symmetriske... men nå SYNES det utrolig godt... en stor og en litt større pupp... ser mega teit ut... og når jeg hadde skikkelig melkespreng her... trodde jeg skulle dø... puppene var større enn mitt eget hode :dåne: og så tunge!!! Nei de som tar silikon, hva tenker de med? :klø: Skulle ønske jeg hadde en B eller C igjen jeg.... 10 år siden sist vel... Straffen for å gå opp i vekt... større pupper
Mazilla Skrevet 18. august 2010 #829 Skrevet 18. august 2010 Jeg vil ihvertfall gjerne gå fra A til B! Og Devilina - tror du ikke de kommer seg litt etterhvert, når hormoner og alt begynner å gå tilbake til normalen?
Neytiri Skrevet 18. august 2010 #830 Skrevet 18. august 2010 Gubbene klager aldri på større pupper......min har døpt dem til Fabulous dolly´s (f-cup) og Devilina....fleste får dem tilbake når melken er borte ellers betaler staten ofte hvis det går over din fysisk/psykisk helse å få dem operert!
cypress Skrevet 18. august 2010 Forfatter #831 Skrevet 18. august 2010 Å bli litt større enn A gjøkke noe nei... Tviler på at vi snakker F på slutten her uansett..
Mazilla Skrevet 18. august 2010 #832 Skrevet 18. august 2010 Å bli litt større enn A gjøkke noe nei... Tviler på at vi snakker F på slutten her uansett.. Jaså cypress, så du har ikke troen på at vi skal komme oss helt dit i alfabetet altså?
Neytiri Skrevet 18. august 2010 #833 Skrevet 18. august 2010 Å bli litt større enn A gjøkke noe nei... Tviler på at vi snakker F på slutten her uansett.. Nei sant det, tviler på du ender på F....men fleste går opp et par cup størrelser ihvertfall, husker at jeg var veldig fornøyd med C-D-cup den gangen jeg hadde det
siebaeo Skrevet 18. august 2010 #834 Skrevet 18. august 2010 Jaså cypress, så du har ikke troen på at vi skal komme oss helt dit i alfabetet altså? Jeg startet på C og har litt dårlig plass nå i G, så si ikke det.. Ender jeg på H kan dere godt ende på F!!
siebaeo Skrevet 18. august 2010 #835 Skrevet 18. august 2010 Nå fikk jeg alfabetsangen på hjernen.. :dåne: Jobbe?? neeeeida, vi tegner stellebord og snakker om pupper på nett! Tror jeg går hjem med den krympende hjernen min..
Mazilla Skrevet 18. august 2010 #836 Skrevet 18. august 2010 Nå fikk jeg alfabetsangen på hjernen.. :dåne: Jobbe?? neeeeida, vi tegner stellebord og snakker om pupper på nett! Tror jeg går hjem med den krympende hjernen min.. Mannen min må synge den sangen hver gang han skal slå opp i en ordbok..
cypress Skrevet 18. august 2010 Forfatter #837 Skrevet 18. august 2010 Jeg kjenner jeg er glad jeg ikke kan denne alfabetsangen... Ikke ta det som en oppfordring til å lære den bort.
Mazilla Skrevet 18. august 2010 #838 Skrevet 18. august 2010 Nå kunne jeg selvfølgelig ha valgt å linke til sesam stasjon-versjonen, men jeg er snill og legger ut en versjon istedet! Denne var jo riktig så pen..
cypress Skrevet 18. august 2010 Forfatter #839 Skrevet 18. august 2010 Dumme meg måtte trykke på linken.... Den sangen ja... Kunne den visst allikevel...
Fremhevede innlegg