Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ååååååå :yvonne:

Så koselig :strix:

Fikk du foresten ny termin? :)

Endret av dinedama
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååå :yvonne:

Så koselig :strix:

Fikk du foresten ny termin? :)

19. januar! :jepp:

Skrevet

Gratulerer med ei lita :babyjente: i magen din!! :strix: Var mannen med? Fikk du med bilde/r? Kan tenke meg at det var utrolig og litt uvirkelig å se den lille dattera di! :rødme:

Skrevet

Gratulerer med ei lita :babyjente: i magen din!! :strix: Var mannen med? Fikk du med bilde/r? Kan tenke meg at det var utrolig og litt uvirkelig å se den lille dattera di! :rødme:

Ååå, dattera mi... Det var en formulering jeg ikke var vandt med å se.. :rødme: Men det er jo sant!! Så herlig!

Ja, mannen var med og holdt meg i hånden. Han syns også det var stas! Vi fikk med 5 bilder, alle av ansiktet. Det er så gøy å ha!! :nigo:

Skrevet

Kan ikke vi faktisk :hoppe: for 18 uker i dag da siden du fikk ny termin to dager før menstermin? :jepp:

Skrevet

Er det forresten lenge til vi får se nytt magebilde..? :lur:

Skrevet

Jo, vi :hoppe: for 18 uker!! Yey!!!

Jeg tok et bilde forrige onsdag, men har fortsatt trøbbel med dataen.. Kanskje jeg skal få med pappaen (altså Mannen ;) ) og kjøpe ny pc i kveld rett og slett!! I så fall kan det komme magebilde før dere aner det! ;)

Skrevet

Jeg vil lage ny ticker, men hvor finner man en der det er forskjell på jente og gutt?? :klø:

Skrevet

Gratulerer så mye med en frisk og fin!! :babyjente::strix:

Den tickeren jeg har finnes både i rosa og blå :)

Skrevet

Nei, jeg har visst ikke lenger jeg :ler:

Skrevet

:fnise:

Jeg får lete videre. Nettet går litt tregt her nå, så blir litt utålmodig...

Skrevet

Hurra for liten prinsesse!!! :strix::hoppe: Endelig gjettet jeg riktig! :fnise: Så gøy med liten jente.. :rødme: Jeg blir helt dårlig når jeg ser på barneklær for det er SÅ mye fint til jenter!! Men jeg skal ikke skjemme ut lillegutt og kjøpe kjoler til han.. :fnise:

Nå er det bare å lete etter navn! Og det er MYE enklere å finne jentenavn enn guttenavn.. :dåne:

Og :hoppe: for at alt lille jenta var frisk og fin! det er jo det aller aller viktigste.

:klem:

Skrevet

families.com har mange fine tickere :jepp:

Skrevet (endret)

Åååh, så koselig med ei lita jente :rødme:

Og at alt er bra med henne! :)

Endret av Minttu
Skrevet

ahhhh gratulerer med en jente i magen!!! :hoppe:

Nå må du kjøpe noe ordnlig RÅSA!!!!!!!! :hjerte:

Skrevet

Hurra jeg gjetta riktig for første gang!

Så artig at hun ikke var sjenert. :hoppe:

Skrevet

Gratulerer med jente baby i magen!

Skrevet

Gratulerer med en jente! :klem:

Jeg bommet visst kratig på tippinga der ja :fnise: Ingen synske evner her i gården nei :roll:

Kjekt med termin flyttet til tilbake da :hoppe:

Skrevet (endret)

Det er kos med jenter, ja! :strix:

Er ikke min ticker litt sånn kjønnet? :fnise:

Edit: Nei, det er den ikke, men man kan velge rosa eller blå dr om man vil..

Endret av Iril
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...