Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til med sjeden :hoppe:

Det går nok helt sikkert mye bedre enn du frykter :fnise:

Edit: Jeg velger å la skrivefeilen min i første setning stå, fordi at det er gøy med litt rumpehumor samt at jeg ønsker deg lykke til med sjeden under fødselen når den kommer :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Hehe, litt festlig trykkleif for sjefen der Dinedama! :fnise:

Skrevet

:hoho: Ja, lykke til med sjeden! Nå måtte jeg le høyt her! :skratte: Først tenkte jeg: "ja, men det er fint at noen tør SI det som sikkert mange tenker på!"

Og lykke til med sjeFen og ;)

Husjakt har aldri vært enkelt! Men dere finner nok noe dere begge blir fornøyd med. :jepp: Du må bare la mannen skjønne hvor mye av oppussingen han må gjøre selv dersom dere kjøper oppussingsobjekt så blir han nok kurert ;)

Skrevet

Fikk du sagt det, eller må jeg ta telefonen til hjelp og gjøre alvor av truslene i morra? :sjarmor:

Skrevet

Haha, jeg er jo uhelbredelig, så jeg turte ikke si noe... MEN!!!! Jeg sendte e-post til han etter at han hadde gått for dagen. Så katta er ute av sekken!! :strix: Spent på reaksjonen i morgen...

Skrevet

Nå har jeg vært på trening. Jeg hadde masse energi, så timen fløy av gårde. Deilig!! Håper virkelig formen holder seg så bra som dette i månedene fremover!! Da skal jeg ikke klage et sekund!! :hoppe:

Forresten, glemte å kommentere Dinedamas skriveleif.. :dåne: Takk for at du lot den stå!! :hoho:

Skrevet

Bra ordtrix, dinedama! :ler: Vil heller kalle det det, enn en skrivefeil :Nikke:

Skrevet

Tenker det blir spennende å sjekke innboksen i morra tidlig! :jepp: Selv om han forhåpentligvis ikke svarer pr mail, men gratulerer deg ansikt til ansikt! :strix:

Skrevet

Grattis med 17 uker! :klemmer:

Håper du og mannen kommer til enighet når det gjelder nytt bosted. Jeg må si meg enig med deg, en liten grønn flekk hvor barnet kan utfolde seg er viktig. :)

Skrevet

Tenker det blir spennende å sjekke innboksen i morra tidlig! :jepp: Selv om han forhåpentligvis ikke svarer pr mail, men gratulerer deg ansikt til ansikt! :strix:

Enig!! Jeg håper han kommer inn på kontoret mitt og sier noe, ikke bare svarer på mail. Vi sitter helt i hver vår ende av lokalet, så normalt ser vi ikke hverandre før til lunsj. Men i morgen BØR han komme bort!!

Grattis med 17 uker! :klemmer:

Håper du og mannen kommer til enighet når det gjelder nytt bosted. Jeg må si meg enig med deg, en liten grønn flekk hvor barnet kan utfolde seg er viktig. :)

Ja, ett eller annet må vi bare finne ut.. Så får jeg prøve å spille på min kvinnelist og la det gå dit jeg vil... :lur:

Gjest Neferet
Skrevet (endret)

Spennende å høre hva sjefen sier i dag!!! :popcorn:

...og jeg håper han har vett til å mobbe deg litt fordi du ikke har sagt noe før nå... ;)

Endret av Neferet
Skrevet

:fnise:

Sjefen jobber hjemmefra i dag, så det lå en mail og ventet på meg, pluss at han ringte meg.

Dette var virkelig ikke noe å grue seg for, og jeg føler meg dust som har hatt SÅ store kvaler med dette. :flau:

Sitat fra mailen hans:

Gratulerer så mye til dere begge, det var hyggelig å høre!!!

(...)

Jeg ringer deg i morgen tidlig. Du trenger ikke å bekymre deg, dette vil alle synes er hyggelig.

Og noe av det samme ble sagt i samtalen..

Så nå kan jeg puste lettet ut!! :nigo:

Skrevet (endret)

Lenge siden jeg har oppdatert denne. Egne opplevelser er flettet inn. :sjenert:

Unnfangelsen finner sted omkring: 28. april 2010

Cypress får positiv test for 1. gang: 11. mai 2010

Hjertet begynner å slå: 23. mai 2010 Bryllupsdagen vår!! :strix:

Cypress får en blødning og tror at bebissen er død: 31. mai 2010

Cypress er på ultralyd og ser et bankende hjerte: 1. juni 2010 :yvonne:

Embryoet beveger seg: 16. juni 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 23. juni 2010

Alle indre organer er ferdig formet: 23. juni 2010

Risikoen for spontanabort avtar: 7. juli 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 14. juli 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 21. juli 2010

Fosteret svelger og tisser: 4. august 2010

Tid for ultralyd: 16. august 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 18. august 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 1. september 2010

Fosteret begynner å høre: 22. september 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 20. oktober 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 24. november 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 31. desember 2010

Antatt termindato: 21. januar 2011

Endret av cypress
Skrevet

Så bra sjefen tok det så fint. :) Ikke noe grunn til å grue seg til det, nei.

Snart tid for ultralyd nå, jo! :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet

:fnise: Det var jo det vi fortalte deg hele tida! :opplyser: Og det du selv fortalte om profilen til firmaet før du begynte å jobbe der! :ler: Så godt at du slipper å bekymre deg mer ihvertfall da, regner med du kjenner deg noen kilo lettere.... :kose:

:klemmer:

Skrevet

:skratte: feiler aldri å bli i godt humør av ting du skriver Dinedama!!!!

så bra sjefen tok det så bra da!!! :hoppe:

og ja lykke til med sjeden Cypress :legrine:

Skrevet

Å, så bra at det ordnet seg! :nigo: Det var nok en lettelse for deg ja :Nikke:

Skrevet

Hurra for hyggelig mail og telefon fra sjefen :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...