Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Jeg er langt ifra trønder, så prøvde å google litt.. Men uten hell dessverre!

Du får spørre mazzi, hun har sikkert sett noen skikkelig trønderdamer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er langt ifra trønder, så prøvde å google litt.. Men uten hell dessverre!

Du får spørre mazzi, hun har sikkert sett noen skikkelig trønderdamer :fnise:

God idé, jeg prøver henne!

Googling hjalp ikke meg heller.. Fikk bare opp masse bilder av Åge Alexandersen og Bjarne Brøndbo eller hva han heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: bortsett fra trønderbunad - bruker vi helt vanlige klær :ler:

Det er nok heller slik at trøndermennene stikker seg mer ut enn trønderdamene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg er nok rimelig blank gitt.. Det er selvfølgelig mange med rare klær rundt omkring i Barteby, men det er det jo overalt! ;)

Trønderfest.. Merkelig ting å invitere til! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal være veldig dristig, kan du jo ta på deg en felleskjøpkjeledress :skratte:

Det er trønderbunad det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli itj nå fæst uten skinnvæst

Bli itj nå fin uten mokkasin

Bli itj nå fart uten bart

Får itj råna uten Ascona

Bli itj nå trønder-rock uten tennis-sokk

Bli itj nå barsk uten karsk

Du e itj kvass uten Adidas

Du veit ka du får, me bleika hår

Du e itj nå racer uten blazer

Du får itj klådd uten sodd

Du bli itj pula uten Bula

Det bli itj nå knullings uten rullings

Det bli itj nå liv uten kniv

Det bli itj nå døll så læng du har øll

Du får itj rota hvis rutan itj e sota

Du bli itj millionær før du kjøpe sukker å gjær

Du bli itj idrettsmainn uten spritkainn

Her er noen tips for å få liv i festen, iallefall! :enig:

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi var på trønderfest for ikke så lenge siden, og det var visstnok veldig moro. :jepp: Kjæresten hennes sparte bart for anledningen også. :fnise: Du kan være glad du slipper karsken da, cypress. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg er nok rimelig blank gitt.. Det er selvfølgelig mange med rare klær rundt omkring i Barteby, men det er det jo overalt! ;)

Trønderfest.. Merkelig ting å invitere til! :fnise:

Ja, det er kanskje et litt spesielt tema.. De som skal ha festen er Mossinger, og Moss er vel for mange mest kjent som drittluktbyen og en by med veldig mye kriminalitet, så kanskje de prøver å ta fokuset litt bort fra det... :vetikke: I don't know!

(Ikke noe stygt om Moss fra min side altså, i tilfelle noen ble fornermet - jeg jobbet en periode i Moss, og syns det var en veldig koselig by - særlig når man hadde vendt seg til lukta..)

Hvis du skal være veldig dristig, kan du jo ta på deg en felleskjøpkjeledress :skratte:

Det er trønderbunad det også ;)

:hoho: Det snakket Mannen om også! Jeg vet ikke om det finnes noe Felleskjøp i Oslo, men litt utenfor må det jo i hvert fall finnes. Hvis jeg ikke kommer på noe bedre, kan det hende at det blir det!! Det høres veldig komfortabelt ut da!! God plass til magen og alt!! :tommelopp:

Bli itj nå fæst uten skinnvæst

Bli itj nå fin uten mokkasin

Bli itj nå fart uten bart

Får itj råna uten Ascona

Bli itj nå trønder-rock uten tennis-sokk

Bli itj nå barsk uten karsk

Du e itj kvass uten Adidas

Du veit ka du får, me bleika hår

Du e itj nå racer uten blazer

Du får itj klådd uten sodd

Du bli itj pula uten Bula

Det bli itj nå knullings uten rullings

Det bli itj nå liv uten kniv

Det bli itj nå døll så læng du har øll

Du får itj rota hvis rutan itj e sota

Du bli itj millionær før du kjøpe sukker å gjær

Du bli itj idrettsmainn uten spritkainn

Her er noen tips for å få liv i festen, iallefall! :enig:

FANTASTISK! :skratte: Takk for at du ga meg en god latter på morgenkvisten. Der var det flere jeg aldri hadde hørt før og!

Venninna mi var på trønderfest for ikke så lenge siden, og det var visstnok veldig moro. :jepp: Kjæresten hennes sparte bart for anledningen også. :fnise: Du kan være glad du slipper karsken da, cypress. ;)

Mannen snakket også om å spare bart, det er fortsatt to uker til nemlig, så han rekker jo å få en liten en. Men jeg sa nei.... :sjenert:

Karsk kjenner jeg at det ikke er så farlig at jeg går glipp av ja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det enkleste er jo bare å kle seg ut som en mann. Da er det bare å skaffe alt det "vanlige". Håper i såfall å finne noe på Fretex eller noe. Jeg eier verken skinnvest eller mokkasiner fra før.... Tror faktisk ikke jeg har hvite tennissokker en gang. Alle de gode gamle er nok kastet..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?! Har du ikke?? Da er det på HØY tid å skaffe nye! :opplyser: Da gjennstår det bare å rulle opp jeansen og flasje krittvhite nye tennissokka. To cool for school :smoke::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja NYE hvite tennissokker (helst med en blå og rød stripe, selvfølgelig) tipper jeg vil gi meg status!

Og jeansen skal rulles altså, ikke brettes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, det er såpass kult ja! Det er bra, det hadde vært ok å slippe å snuse, men må jeg så må jeg.

Og tennissokker inni Adidas-slippers, det må vel også være en innertier?? I tilfelle jeg ikke finner mokkasiner, mener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:opplyser: Jeg krever at det blir tatt bilde av deg på denne festen!!! :jepp:

Og tennissokker med blå og rød stripe er det jammen lenge siden jeg har tenkt på! Det er garantert å få tak i fortsatt, hvis man går inn for det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg lover å ta med kamera!

Litt usikker på hvor positivt det er å være edru på en sånn fest egentlig - hvis det er karsk og hjemmebrent det skal gå i. Det er mulig jeg syns de andre blir litt vel slitsomme da..

(Da er det jo herlig å tenke på at det bare er en times kjøretur hjem før jeg får lagt meg... :sukk: Kanskje vi må ta med telt og låne en del av hagen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennis-sokk i Adidasslippers..... :dåne: Må ha, må ha, MÅ HA!! Tror jeg må ofre en feriedag for å gå ut og skaffe meg det. Til kjæsten og! :jepp::ler: Synes trønderfest høres litt morsomt ut jeg! Du må selvfølgelig ha med deg en flaske hjemmebrent og termos med kaffe! :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...