Pupsilure Skrevet 28. juli 2010 #581 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Kjempefin mage 15 uker Ble litt skremt da jeg så rubella - positiv på mitt ark Legen min var ikke like søt som din Men fikk googlet det fort og fant ut at det ikke var noe farlig Endret 28. juli 2010 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juli 2010 #582 Del Skrevet 28. juli 2010 Neimen, har du sett.. Så fin mage! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. juli 2010 #583 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg syns de skulle laget en duskesame-smiley jeg Jeg skal bli duskesame når jeg blir stor, tror jeg. *nikke alvorlig* -- Jeg tipper jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #584 Del Skrevet 28. juli 2010 Notert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. juli 2010 #585 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg tror det at jeg tipper jente betyr at dere får en gutt. Jeg har tippet feil hver eneste gang så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #586 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg tror det at jeg tipper jente betyr at dere får en gutt. Jeg har tippet feil hver eneste gang så langt. Time will show. Hvor lenge skal du være på ferie? Kanskje jeg vet når du er tilbake?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. juli 2010 #587 Del Skrevet 28. juli 2010 Time will show. Hvor lenge skal du være på ferie? Kanskje jeg vet når du er tilbake?? Neida. Jeg blir bare borte fra lørdag til lørdag. Men da kan jeg sitte hjemme ved dataen og følge spent med hele 16.august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #588 Del Skrevet 28. juli 2010 Neida. Jeg blir bare borte fra lørdag til lørdag. Men da kan jeg sitte hjemme ved dataen og følge spent med hele 16.august. Timen er kl 12.30, så du skal slippe å sitte hele dagen og vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. juli 2010 #589 Del Skrevet 28. juli 2010 Timen er kl 12.30, så du skal slippe å sitte hele dagen og vente. Puh! Det var bra. Men jeg må innrømme at jeg hadde nok ikke avlyst alle avtaler den dagen bare for å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 28. juli 2010 #590 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei,Cypress! Så fantastisk at du er gravid altså....vi er sannelig produktive,vi bryllupsplanleggerjentene! Magen din er aldeles nyyyydelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #591 Del Skrevet 29. juli 2010 Puh! Det var bra. Men jeg må innrømme at jeg hadde nok ikke avlyst alle avtaler den dagen bare for å følge med. Hva!??! Neida, det får være greit for denne gang.. Hei,Cypress! Så fantastisk at du er gravid altså....vi er sannelig produktive,vi bryllupsplanleggerjentene! Magen din er aldeles nyyyydelig :rødme: Hei!! Ja, vi er produktive!! Jeg var riktgnok ikke så effektiv som deg, men jeg fikk det da til etter hvert jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. juli 2010 #592 Del Skrevet 29. juli 2010 Så fin Fostrus magen er Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 29. juli 2010 #593 Del Skrevet 29. juli 2010 Fantastisk profilbilde,MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. juli 2010 #594 Del Skrevet 29. juli 2010 Fantastisk profilbilde,MaiL Ja det er ganske så artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 30. juli 2010 #595 Del Skrevet 30. juli 2010 Så på fb at vi har nesten lik bil. Bare at vi har en litt eldre versjon. Tenker meg det blir hardt for kjære å selge den når vi skal utvide familien. God helg til deg og magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #596 Del Skrevet 31. juli 2010 Så på fb at vi har nesten lik bil. Bare at vi har en litt eldre versjon. Tenker meg det blir hardt for kjære å selge den når vi skal utvide familien. God helg til deg og magen. Ja, den satt litt langt inne her og. Det er en herlig bil!!! Men mannen også skjønte at det var helt uaktuelt å beholde den - selv om det strengt tatt er plass i baksetet til et barnesete, så får vi ikke akkurat en barnevogn i bagasjerommet.. Så it hs to go!!! Håper bare vi får solgt den rimelig kjapt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #597 Del Skrevet 31. juli 2010 Nå stikker jeg på sørlandet og bir borte til i morgen!!! Mye kjøring for lite tid, men skal feire bursdagen til en god venninne, så da må det bli sånn.. Stor klem til alle som er innom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. juli 2010 #598 Del Skrevet 31. juli 2010 God tur, kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. juli 2010 #599 Del Skrevet 31. juli 2010 Kos deg på kort tur til sørlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. juli 2010 #600 Del Skrevet 31. juli 2010 Vi har rett og slett bytta plass i helga, med andre ord.. Håper du koser deg i vår fineste landsdel! Litt nysgjerrig på hvor du er.. PM når du kommer innom her igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg