Disco Biscuit Skrevet 28. juli 2010 #561 Del Skrevet 28. juli 2010 Humoren er på topp Men duskesame er bedre enn dustesame, det er jeg enig i Cypress! Gleder meg til å se ordentlig magebilde av deg, men nå har vi ihvertfall en anelse om hvor du ligger an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #562 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg har et håp om å få lagt det ut i løpet av arbeidsdagen, for mannen har med kameraet på jobben sin for å laste ut noen bilder vi har tatt av bilen som vi nå må selge ( funker dårlig med cabriolet og barnevogn...), og jeg har bedt han sende meg magebildet når han først er i gang. PCen vår hjemme er helt ubrukelig om dagen, den vil ikke kjenne igjen noen ting vi kobler til den, så det går ikke an å laste over bilder til den. Vi må bare kjøpe oss ny, men vi må nok vente til neste lønning først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. juli 2010 #563 Del Skrevet 28. juli 2010 15 uker med Fostrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 28. juli 2010 #564 Del Skrevet 28. juli 2010 15 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #565 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Bildetid!!! Si hei til Fostrus!! Endret 28. juli 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. juli 2010 #566 Del Skrevet 28. juli 2010 til Fostrus :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juli 2010 #567 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei Fostrus!!! :rødme: Så stas! Tydelig at du ikke kan lyve om den der lenger ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #568 Del Skrevet 28. juli 2010 Nei, det går ikke å late som ingenting lenger. Men den er faktisk ikke så synlig når jeg har løstsittende klær på da, så de to som er på jobben sammen med meg nå tror jeg ikke har sett det. De har i hvert fall ikke kommentert det! Kan jo hende de bare tror jeg har spist litt ekstra godt i ferien da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. juli 2010 #569 Del Skrevet 28. juli 2010 Fostrus! Tipper Fostrus er en jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #570 Del Skrevet 28. juli 2010 Notert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. juli 2010 #571 Del Skrevet 28. juli 2010 Kjempefint magebilde - har definitivt skjedd saker og ting der ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 28. juli 2010 #572 Del Skrevet 28. juli 2010 Kan ikke lyve noe på den nei Jeg synes at magen min bare sånn plutselig ploppet ut....? Først var det bare en eneste stor deigklump, mens nå er den blitt sånn hard slik jeg trodde gravidmager var... *grønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #573 Del Skrevet 28. juli 2010 Kan ikke lyve noe på den nei Jeg synes at magen min bare sånn plutselig ploppet ut....? Først var det bare en eneste stor deigklump, mens nå er den blitt sånn hard slik jeg trodde gravidmager var... *grønn* Det har jeg tenkt litt på også.. Magen er ikke så innmari hard, i hvert fall ikke den øverste delen. Når jeg ligger på ryggen kan jeg tydelig kjenne livmoren, og den er hard, men alle de andre tingene i magen som tydeligvis blir presset opp og ut av livmoren er jo like myke som før. Men hele magen blir hard etter hvert altså?? :klø: Hvor langt på vei ca var du da din ble hard?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 28. juli 2010 #574 Del Skrevet 28. juli 2010 Husker ikke?? For 3-4 uker siden kanskje? Men den er ikke konstant hard altså... Men mest hard, tror jeg... *kjenner etter* Litt hard nå... Morkaken kjenner jeg ikke, men den ligger langt nede hos meg, så jeg skal på kontroll for å få det sjekket når jeg er i uke 32. Jaja, jeg vet ikke jeg... Det er sikkert slik det skal være.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #575 Del Skrevet 28. juli 2010 Hehe, ja sikkert! Vi er sikkert helt normale begge to! Det er bare litt moro å høre om andres erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 28. juli 2010 #576 Del Skrevet 28. juli 2010 Jada, det er det Jeg tenker at det meste er normalt, og så lenge jeg ikke har smerter eller blødninger og jm sier at alt er bra, vel, da er det det Bekymringene kommer sikkert når tøtta blir større og begynner å springe rundt om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juli 2010 #577 Del Skrevet 28. juli 2010 Fine magen :rødme: Fostrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juli 2010 #578 Del Skrevet 28. juli 2010 :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #579 Del Skrevet 28. juli 2010 Fastlegen min er så søt! :rødme: (ikke han teite som sa jeg antagelig hadde abortert, det var bare en jeg tilfeldigvis kom til fordi jeg fikk en hastetime.) Jeg har fått resultatene fra de første blodprøvene mine i posten i dag, og der har han notert på med kulepenn og forklart litt da. Ved siden av et punkt der det står "Rubella virus - positiv" har han skrevet "FINT!" - sikkert for at jeg ikke skulle frike ut over at et av resultatene var positive. Det står sammen med resultatene på hiv-test og hepatitt og andre greier som man helst vil ha negative... Men rubellaen har jeg nå googlet meg frem til at er antistoff mot røde hunder, så der er det ønskelig med et positivt resultat. Han skriver også at de andre prøvene viser fine verdier. Jeg er innenfor referanseområdet på alle tingene de har sjekket, så da satser jeg på at så lenge jeg føler meg i fin form, er det ikke noe å bekymre seg for. Har forresten ikke vært noe kvalm i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. juli 2010 #580 Del Skrevet 28. juli 2010 Så bra at alt er flott med deg Flott mage! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg