Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Oppdaget forresten nå at jeg skrev feil over, UL er ikke 26. august, det er 16. august! Det er jo enda snarere!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Det er jo under tre uker til!! :) Har du noen følelse på om Fostrus er gutt eller jente da? Blir veldig spennende å se om h*n vil vise seg fram! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok litt guttefølelse, men samtidig så håper jeg litt på jente. Men egentlig så spiller det ingen verdens rolle. Det viktigste er at ungen blir frisk! (Og pen og morsom og rik pg populær selvfølgelig.. ;) )

Jeg håper i hvert fall den viser seg frem! Ellers kommer jeg til å bestille privat UL helt til vi kan se det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, en UL er ingen garanti ;)

Jeg vet av flere som får først beskjed om ett kjønn og at det ved en senere UL er det motsatte....

Tror de uansett bare sier at de ser ut til å være jente/gutt? Av den enkle grunn at man ikke kan gi noen garantier.

Men, da jeg fikk beskjed om at det var en jente, så føltes det helt rett, så jeg tror ganske sikkert at det er det... Blir det en kontrabeskjed på neste UL, vel, så får det bare bli det, men jeg tror ikke det ;)

Gled deg til UL!! :strix:

Det er veldig koselig å se at den lille ligger der og sparker og man ser alle hjertekamrene, ryggraden, ribbeina og alt. Veldig, veldig moro :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg gleder meg veldig!! Jeg har jo faktisk vært på to ULer allerede, i uke 8(?) og i uke 12, men det blir nok annerledes nå, siden fosteret er såpass mye mer utviklet.

Åååå, arbeidslyst, kom og ta meg!!!! Fy søren, så lite motivert som nå er det lenge siden jeg har vært!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så snytt jeg hadde følt meg den dagen jeg blir gravid om jeg fikk beskjed etter UL at det var en jente, og så viser det seg å være en gutt når den kommer ut. Tenk på AAAAAALT det rosa som må byttes ut da :dåne: Og enda værre for de som tar'n helt ut og maler rommet rosa og :fnise:

Men ok, ungen ville vært like velkommen selvom den rundlurte oss :fnise: Og gutter kan jo bruke rosa de og :lol:

Jeg tipper forresten på gutt for deg - får gutte-vibes :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zia skrev (På 27.7.2010 den 9.15):

Fy søren så snytt jeg hadde følt meg den dagen jeg blir gravid om jeg fikk beskjed etter UL at det var en jente, og så viser det seg å være en gutt når den kommer ut.

Derfor jeg er så glad jeg skal på ny UL i uke 32 ;)

Selv om jeg ikke er i tvil, så er det greit å få det bekreftet en gang til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O skrev (På 27.7.2010 den 9.09):

Arbeidslyst??? :klø:

Sitter jo lissom på jobb da.... :sjenert: Men det er ikke så lett å gjøre noe, når det bare er to andre her, og det generelt er kjempestille... Har egentlig masse å gjøre, men det var bare den motivasjonen da... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cypress skrev (På 27.7.2010 den 9.34):

Sitter jo lissom på jobb da.... :sjenert: Men det er ikke så lett å gjøre noe, når det bare er to andre her, og det generelt er kjempestille... Har egentlig masse å gjøre, men det var bare den motivasjonen da... :sukk:

Sitter i samme situasjon, bare det at jeg sikker heeeeelt alene... :sjener:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zia skrev (På 27.7.2010 den 9.15):

Fy søren så snytt jeg hadde følt meg den dagen jeg blir gravid om jeg fikk beskjed etter UL at det var en jente, og så viser det seg å være en gutt når den kommer ut. Tenk på AAAAAALT det rosa som må byttes ut da :dåne: Og enda værre for de som tar'n helt ut og maler rommet rosa og :fnise:

Men ok, ungen ville vært like velkommen selvom den rundlurte oss :fnise: Og gutter kan jo bruke rosa de og :lol:

Jeg tipper forresten på gutt for deg - får gutte-vibes :popcorn:

:ler: Ja, det hadde vært ganske upraktisk, for å si det mildt! Man får kanskje byttet noen ting, hvis man ikke har tatt av lapper og sånt, men ellers hadde det vel blitt mye som måtte gis bort eller selges tenker jeg. Jeg tror ikke mannen hadde gått med på å la hans sønn gå i rosa klær! :fnise:

Kanskje jeg må lage en kjønnstippeliste? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som den kontrollfriken jeg er så har jeg sikkert tatt av lapper og vasket alle klær i GOD tid før ungen faktisk kommer, så jeg hadde stilt svært dårlig om det bokstavlig talt var en luremus :fnise:

Tippeliste MÅ du ha :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O skrev (På 27.7.2010 den 9.38):

Sitter i samme situasjon, bare det at jeg sikker heeeeelt alene... :sjener:

Felles sjebne, felles trøst! ;)

Jeg skal i hvert fall gå tidlig i dag! Tenkte å snike meg ut rundt kl 15. Mannen og jeg skal ut og hente noen nye dører vi har bestilt til garderobeskapet på soverommet. De gamle er helt utslitt i hjullageret, så vi må bare dra dem bortover skinnene, de ruller ikke lenger. Det er helt håpløst. Vi må først hente bil med hengerfeste hos mine foreldre, så hente en henger vi skal leie, så dra og hente dørene og kjøre dem hjem, og så kaste de gamle dørene, før henger og bil må leveres igjen. This will be fun! :ironi:

Og hvor blir det av det fine været de skrøt av at skulle komme?? :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zia skrev (På 27.7.2010 den 9.41):

Som den kontrollfriken jeg er så har jeg sikkert tatt av lapper og vasket alle klær i GOD tid før ungen faktisk kommer, så jeg hadde stilt svært dårlig om det bokstavlig talt var en luremus :fnise:

Tippeliste MÅ du ha :jepp:

Ja, man blir vel som regel litt redebygger på slutten, og det inkluderer vel ofte vasking av klær til babyen. Så det hadde nok ikke blitt mye bytting på meg heller tenker jeg. Nei, luremus vil vi ikke ha!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippeliste!! :babygutt: eller :babyjente: ??

Cypress: :babygutt:

Zia: :babygutt:

Neferet: :babygutt:

Pupsi: :babygutt:

Dinedama: :babyjente:

Mazilla: :babyjente:

Minttu: :babyjente:

Icing: :babyjente:

Småkjekset: :babyjente:

MaiL: :babygutt:

Muffin!: :babyjente:

Store My: :babyjente:

Devilina: :babygutt:

_lene_: :babygutt:

Iril: :babygutt:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver ett eller annet, merker det, ett eller annet, strykker på det ikonet nærmest smilefjeset, en kjetting med et grønt kryss på, setter inn url'n der og velger sett inn lenke.

Voila!

Edit... Eh... LESE nøye hva du spør om... :sjenert:

Vil tro at om du velger svar på det nøyaktige innlegget du vil henvise til, og bruker oppskriften jeg har sagt her, så kommer du til det nøyaktige innlegget.

Test: Tilfeldig valgt innlegg hos Supramundane, innlegg av fairygirl

Edit, nei... Det ble ikke helt riktig.

Tror du bare må legge inn den url'n som står på den siden innlegget gjør.

Nei, jeg vet ikke... *trodde jeg var smart, men neida.... :kari:*

Sikkert noen andre som vet :)

Endret av O'hara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...