Androide Skrevet 2. juli 2010 #441 Del Skrevet 2. juli 2010 Det lyser vel en slags aura eller noe av gravide tipper jeg :rødme: God helg, cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 2. juli 2010 #442 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg fikk sms fra ei venninne med spm. om jeg var gravid samme dagen som jeg testet positivt. Fikk helt hakeslepp, og ville ikke helt si det ennå, så svarte nei da.. Holdt vel i noen dager før jeg måtte si sannheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. juli 2010 #443 Del Skrevet 2. juli 2010 Så merkelig noen folk er, skjønner at folk er gravid når de nesten ikke vet det selv God helg Cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. juli 2010 #444 Del Skrevet 2. juli 2010 Skjønner at du ble litt satt ut da. Jeg har ved tre tilfeller tenkt at "hun er gravid", og det har stemt alle gangene! (Okei, kom på at det er en fjerde gang jeg har tenkt det som det ikke stemte. ) Men jeg har ikke turt å spørre dem da, men de fortalte det litt senere. Er vel denne gløden da. God helg, og god ferie, cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. juli 2010 #445 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg har definitivt IKKE disse antennene - jeg er blind for alle graviditeter Får det ikke med meg før ungen er ute omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. juli 2010 #446 Del Skrevet 3. juli 2010 Håper du har en strålende helg og feirer at ferien er i gang!! Skal du har fire uker eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. juli 2010 #447 Del Skrevet 4. juli 2010 Innom og kikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #448 Del Skrevet 4. juli 2010 Fy søren, for en strålende dag!! Sinnsykt deilig start på feiren! Jeg har ligget på balkongen med en bok store deler av dagen, og har ikke tenkt å gi meg riktig enda. Har tre uker ferie nå. Skulle gjerne hatt mer, men tok jo en uke da i var i New York, og det kan være greit å spare noen dager til høsten/romjulen. Vi blir hjemme og fikser litt i leiligheten og slapper av til onsdag eller torsdag. Da drar vi til Danmark og blir der over helgen. Så kjører vi sydover i Europa. Akkurat nå er det jo så deilig i Oslo at det føles unødvendig å reise noe sted, men det er jo ikke akkurat garantert å vare... Og det er deilig å oppleve nå annet også da. Det skal nok bli bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. juli 2010 #449 Del Skrevet 4. juli 2010 ahhh samme her, nyter været med en god bok ute på terrasen..snakk om tropisk vær vi har fått da Du får nyte ferien, høres hærlig ut å dra nedover i europa, det skulle jeg ønsket jeg hadde ork/lov til..men bor jo i en god sommerby med flotte strender, så skal jo egentlig ikke klage da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. juli 2010 #450 Del Skrevet 4. juli 2010 Nei huff... tror jeg må se å ta nesa mi uttenfor disse fire veggen jeg har her... men savner en egen terrasse/platting!!! Skal man sitte uttenfor her så sitter man jo rett i glaningen og på fortauet omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #451 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja, balkong er gull verdt!! Jeg sitter ikke helt usjenert her heller, men det er heldigvis ikke så mange som kan kikke inn på vår balkong. Så det er helt levelig! I går var vi på besøk hos noen som fikk baby for 6 uker siden. Jeg fikk holde babyen, og den var så bitteliten!! Litt skummelt egentlig, for jeg ANER jo ikke hva jeg driver med!!! Jeg vet jo knapt opp og ned på unger!!! Jeg har en veldig god venninne som skal ha baby i september, så jeg håper jeg får vært en del sammen med henne og plukket opp et triks eller to.. En annen ting jeg "oppdaget" i går på besøk, var at mammaen til babyen hadde så ENORMT store brystvorter!!! Altså, hun har ganske store pupper generelt altså, så de "passer" forsåvidt sikkert. Men jeg fikk litt angst for at mine skal bli like store.. De var nemlig større enn mine pupper er TOTALT nå!!!! Da ville mine bare blitt en eneste stor nipple!! Sykt, sykt... Det skjer ikke det vel??? De står vel litt i forhold til totalstørrelsen?? Håper jeg!!??! Alt man skal bekymre seg for.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. juli 2010 #452 Del Skrevet 4. juli 2010 Selve nipple og areola står vel til resten av puppen, så får håpe dine holder seg sånn de er Ha en fin ferie, kos dere på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. juli 2010 #453 Del Skrevet 4. juli 2010 Nå har jeg da store bryster, og hadde fra før areola som var stor i forhold til andre med mindre pupper.....MEN til og med mannen har kommentert at puppene mine ser anarledes ut nå....da måtte jeg spørre hvordan....jo areola har blitt større og mørkere.....han sa rett og slett...DE SER UT TIL Å VÆRE SUGEKLARE I forhold til dine pupper som du sier er små vil nok ikke areola være like stor sånn som hos noen med store bryster, men jeg hadde forberedt meg på at de forandrer seg, kanskje blir mørkere, kanskje blir litt større.....its for a good cause så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. juli 2010 #454 Del Skrevet 4. juli 2010 Mine har ikke blitt såååå store enda. men det verste er at det er ETTER at man har fått bebisen at de virkelig blir store, er da de fylles opp vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. juli 2010 #455 Del Skrevet 4. juli 2010 jeg har sett de som har areola som er like store som babyens hode omtrent Mine har ikke blitt noe større, men litt mørkere... Så det er vel sikkert veldig individuelt Men selve brystvorten tror jeg faktisk blir litt større... iallefall når man ammmer eller pumper siden vakuumet fra babyens munn drar den ut på en måte... (samme med pumpa da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. juli 2010 #456 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg håper ikke areolaen blir stor og/eller kjempemørk på meg, når jeg får barn.. Det er så rart. Skikkelig kjerringpupper tenker jeg da.. Det er jo nesten ikke farge der nå, så får håpe det ikke kommer så mye heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. juli 2010 #457 Del Skrevet 5. juli 2010 Her var det mye ting jeg ikke hadde tenkt på før.... Håper du får nok en nydelig feriedag cypress! Hva leser du for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. juli 2010 #458 Del Skrevet 5. juli 2010 jeg har sett de som har areola som er like store som babyens hode omtrent Mine har ikke blitt noe større, men litt mørkere... Så det er vel sikkert veldig individuelt Men selve brystvorten tror jeg faktisk blir litt større... iallefall når man ammmer eller pumper siden vakuumet fra babyens munn drar den ut på en måte... (samme med pumpa da) Min er jo langt fra såå stor da!!! men brystvorta her har allerede blitt større.....gjør øvelser nå vettu...in og ut in og ut....uff amming er nok litt vondt i starten tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #459 Del Skrevet 5. juli 2010 Haha, takk for mange tanker angående størrelser på brystvorter. Jeg må vel bare slå meg til ro med at jeg må vente og se! Neferet: Jeg leste ut Saabye Christensens Modellen i går, den var veldig fin! Jeg har ikke kommet i gang med noe nytt, men jeg vurerer å lese siste Harry Potter på nytt, sånn at jeg er klar til (første halvdel av) filmen kommer i desember.. *gleder meg* Men nå maler vi! Jeg må forte meg tilbake så ikke mannen tror jeg boikotter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juli 2010 #460 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva du maler for noe om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg