Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Hvis du er villig til å flytte på deg er kanskje dette drømmeboligen? :sjenert:

Sjekk den bildeserien! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Er det hjemmet til de syv dvergene i Snehvit eller?

Lignet mistenkelig på husene man ser i eventyrene (skuvsengen minnet meg om 7.ende far i huset) :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Goodness!! For en bolig!! :dåne: Jeg likte spesielt fargekombinasjonen på kjøkkenet.... :spy:

Jeg er sikker på at drømmeboligen dukker opp cypress, så bare ha is i magen litt til dere! :jepp: Det fungerte jo for oss, selv om vår is handlet om at vi satset på å kjøpe før vi solgte enda så mye trøbbel vi hadde med det!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Takk så mye for tipset, Mazzi, men jeg troooor vi står over...

I natt hadde jeg den sykeste drømmen. I drømmen var jeg sammen med en mann jeg hadde et forhold til i virkeligheten for lenge siden, for kanskje 8-9 år siden. Han var et skikkelig asshole, så jeg vet ikke hvorfor han plutselig var min utkårede i drømmen men... Jaja, uansett, jeg hadde reist fra han, vi bodde åpenbart på landet, for jeg var dratt til Oslo, for å drive undercover-virkomhet, og spionerte på en stakkar som jeg kjenner i virkeligheten nå. Han skulle avsløres i en artikkel jeg skulle skrive om han. Oppi alt dette møtte jeg han som i virkeligheten er min Mann, og ble stormende forelsket i han! Vi innledet rett og slett et forhold, og snek oss rundt på hoteller og klinte over alt og oppførte oss som nyforelskede tenåringer. Det var veldig gøy! Og til slutt måtte jeg innrømme overfor han at jeg var der på oppdrag for å henge ut han andre mannen, men det gjorde visst ingenting. Jeg måtte også fortelle at jeg var gravid med han som bodde på landet. Det gjorde heller ingenting, vi kunne forte oss å gifte oss, slik at vi var gift når babyen kom, og på den måten kunne Mannen bli juridisk far til ungen. Så det endte jo riktig så lykkelig! :rødme:

Jeg bestemte meg også for å droppe artikkelen om han andre stakkaren, og i stedet skrive en artikkel om meg selv(!).

Det var gøy å drømme at jeg ble så forelsket i mannen min igjen altså!! Følelsen satt i da jeg våknet og, det var moro. Jeg er jo fortsatt forelsket i han, men ikke på samme måte som før. Vi har jo sett hverandre hver dag i snart 5 år nå, så det kiler i ikke i magen hver gang han ser på meg akkurat. Men det gjorde det i drømmen, og det var kult! :rødme:

Og så sto jeg opp og gikk på do, og kastet opp... Hva skjer med at jeg bare gjør det mer og mer?!!? Det skal jo liksom gi seg nå!!! :sinna:

Forresten: 11 uker!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk drøm :ler:

Gudene vet hvor det kommer fra :fnise:

Hyggelig at du fikk litt "gamle" følelser for mannen igjen da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg drømte for en stund siden at min venninne ble sammen med en kar vi gikk på ungdomsskolen sammen med, og som ingen av oss har kontakt med eller har sett på årevis. Jeg syntes det var slik en flott idé da jeg våknet, og synes det egnetlig fortsatt også, så prøvde å følge opp litt på hemmeligbursdagen i går. Hun er fortsatt ikke helt enig..... :sukk::ler:

Da er det bedre med sånne drømmer som du hadde, der mannen sannsynligvis nyter godt av påfunnene en stund! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såkoselig drøm :fnise:

Det er deilig å våkne med forelska følelsen i kroppen :rødme:

:hoppe: 11 uker :hoppe:

Bare en liten uke igjen til de magiske 12 :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 11 uker! :klemmer:

Hørtes ut som en heeeerlig drøm! :) Forelsket følelsen er den beste i verden! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes svangerskapet ditt raser fortere av gårde enn det gjorde på meg i starten :fnise:

Gratulerer med 11 uker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tidlig skjedde noe jeg syns var litt rart. Jeg våknet av at jeg måtte tisse, og av en eller annen grunn kjente jeg nederst på magen før jeg sto opp. Der var det en liten hard kul!! Rett over benet liksom! Jeg var helt i søvn-ørska, så jeg bare kjente på den, uten å se. Jeg sto opp og gikk på do, og da jeg var ferdig der, var kulen borte... Kan det ha vært at den fulle blæra presset livmoren opp??? :klø: Og at den falt ned igjen når blæra var tom?? Jeg syns ikke det kjentes ut som det var blæra heller, jeg har måttet tisse før liksom, uten at magen står ut med en hard liten klump. Høres dette helt rart ut?? :vetikke:

Jeg var såpass trøtt at i ettertid ble jeg redd jeg hadde drømt det hele.. Men jeg tror ikke det altså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å yey, nå ble jeg glad for å høre at du og har opplevd det!! Så stas!!! :strix:

Og nå er det bare 5 dager til UL!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjeeer?? Jeg snakket bare litt med den ene sekretæren vår her nå, om ferie og løst og fast. Så plutselig senker hun stemmen og spør, "Du, skal du ha baby?? Jeg har det så på følelsen!!" Jeg ble så innmari satt ut, og fikk meg ikke til å lyve for henne. Det er jo tross alt veeldig nære 12-ukers"grensen", så jeg tenkte det går bra. Og hun er bare søt og hyggelig, så det gjør meg ingenting om hun vet det. Hun sa hun hadde tenkt på det leeenge før sommerfesten da jeg ikke drakk, så det var ikke det som gjorde at hun lurte. Og nå måtte hun bare spørre.. Jeg skjønner ikke hvordan noen damer bare har feelingen for sånt?!? :klø: Men hun hadde jo helt rett da.. :fnise: Hun ble helt sånn Åååå, så koselig!! Så det var hyggelig!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt utrolig at noen får det sånn på følelsen....jeg hadde et par damer spørre meg, og var rundt 12 ukers perioden.

ohhh du nærmer deg nå, synes det er bare i går du ble gravid jeg....går fort gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har bare en sånn sjette sans på det der tror jeg :klø:

Jeg hadde en mannlig kunde i 60-70årene som var sånn. Når jeg var kommet over tolv uker hadde han time og kom inn på salongen min og det første han spurte var "Når skal du nedkomme?"

Jeg ble helt sånn ----> :hakeslepp:

Og neste gang han kom lurte han på hvordan det gikk med jenta i magen... Jeg hadde fått vite dagen før at det var en jente selv :dåne:

Helt merkelig sånn der... men han fortalte meg at han bestandig hadde hatt "evnen" til å se/føle det på seg når folk var gravide.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...