pusla Skrevet 15. august 2011 #3601 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Så fint at dere koste dere Det er gøy ja, nå som de begynner å få mer og mer glede av hverandre Jeg får nok heller ta ut fleksidager når dere har treff med disse barn nr 2 jeg da Vi skal ikke prøve igjen neste sommer, for å si det sånn Endret 15. august 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. august 2011 Forfatter #3602 Del Skrevet 16. august 2011 Vippestol vs. tripp-trapp-stol: 0-1!! Jeg trodde A var for liten for tripp-trappen jeg, siden hun ikke sitter uten støtte enda. Men jeg prøvde å sette henne i den allikevel for et par dager siden, med et håndkle oppi som polstring, og det fungerer kjempebra! Hun spiser faktisk mye mer når hun sitter i den! De to siste kveldene har hun spist så godt til kveldsmat at hun har kuttet ut det første nattmåltidet sitt kl 23. Det måltidet har hun våknet til i flere måneder, men de to siste nettene har hun altså bare sovet forbi det. I går sov hun fra kl 19 til kl 5 i ett strekk! Og i natt fra 19 til 3. Begge dagene har hun da fått pupp, og deretter sovet videre til kl 7. Det må jeg si jeg er veldig fornøyd med altså!!! Håper det holder seg sånn!! I går var vi på lunsj med svigermor på et senter utenfor byen. Hun bor ca 30 minutter kjøring fra oss, men i går var det skjedd noe i en tunell, så det var masse kø og vi brukte halvannen time... Utrolig dritt å stå i kø i tunell! A syns tydeligvis heller ikke det var noe stas, for hun ville ikke sove, og bare gråt inntil vi kom opp i fart igjen. Rart det der. Det var hyggelig på cafe da, selv om jeg får litt angst av svigermor innimellom. Hun er så nervøs på noen ting, og ekstremt påstålig på andre. Eks: hun syns det var så tungt å holde vognen på rullebåndet, så derfor mente hun at vi måtte holde den sammen. Jeg sa at jeg syns IKKE det er tungt, jeg gjør jo det alene hele tiden. Det hadde hun VELDIG vanskelig for å akseptere, for hun syns jo selv det var så tungt... Da jeg fortalte at vi pusser tennene til A, ble hun helt himmelfallen, for det hadde ikke hun gjort med sine barn, så det kunne hun ikke skjønne at var nødvendig. Og hun mente at det ikke går an å få hull i fortenna, for det hadde ikke hun, selv om hun er 75 år!??! Hvordan fungerer den logikken?? JEG har det ikke, så derfor eksisterer det ikke??!!? Koko... I dag har vi ingen planer. Det er litt deilig egentlig. Tror vi bare skal kose oss hjemme i dag. Foreløpig sover A i vognen sin ute på verandaen. Snille jenta mi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 16. august 2011 #3603 Del Skrevet 16. august 2011 Går ikke an å få hull i fortennene? Det hadde vært noe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. august 2011 #3604 Del Skrevet 16. august 2011 Vi sliter alle med våre svigermødre en gang i blant Innom bare for å huke deg av på mine innlegg igjen. Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. august 2011 #3605 Del Skrevet 16. august 2011 Svigermoren min kan være ganske slitsom og påståelig hun også Så flink A har blitt på natten da Kanskje hun vet at mamma snart skal begynne å jobbe igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. august 2011 #3606 Del Skrevet 16. august 2011 Må litt av svigermoren din.. Det er vel gjerne litt aldersbetinget og være så påståelig også? Håper dere får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. august 2011 #3607 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg har heller aldri hatt hull i fortennene, så jeg støtter din svigermor! Så kjekt at A sover så bra for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. august 2011 #3608 Del Skrevet 16. august 2011 Disse svigermødrene altså Jeg har en som er omtrent like påståelig som din, egentlig. Men når det er sagt, så har jeg aldri hatt hull i fortennene jeg heller Så fint at tripp-trapp-stolen fungerer så fint Og bedre nattesøvn er jo supert!! Det går fint å støtte de opp litt med teppe ja, tulla satt også i tripp-trappen en stund før hun satt støtt selv på gulvet. Sålenge det bare er korte stunder av gangen, tror jeg ikke det gjør så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. august 2011 #3609 Del Skrevet 17. august 2011 Da kan jeg motbevise den teorien, for kusina mi hadde hull i fortanna... tvers igjennom faktisk (fra undersiden og opp til rota), den var blå der hullet var og dette var i tillegg i en melketann, så tannlegen gjorde jo ikke noe med det. For den skulle jo falle ut Jøss... Svigermora di er like gammel som bestemora mi eller bestemor er 3 år eldre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. august 2011 #3610 Del Skrevet 17. august 2011 må le av svigermora di! vi måtte støtte Bumba sånn i starten i matstolen sin fordi hun prøvde rett og slett å komme seg ut av vippestolen og det var bare tull å prøve mate henne. Syntes det var vel tidlig, men var kun til matinga og ikke lenge av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. august 2011 #3611 Del Skrevet 18. august 2011 av svigermoren din... Det blir litt som en fyr på videregående sa til en annen i klassen "Du er vel ikke smarteste kniven i skuffen, du" Greit å tenke seg om to ganger før en sier noe innimellom Så bra med bedre soving etter kveldsmåltid! Håper det fortsetter sånn! Så lenge hun bare sitter oppe kortere perioder av gangen vil jeg ikke tro hun tar noen skade av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. august 2011 #3612 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Hadde det ikke vært for at jeg ikke har noen brødre ville jeg ha tippet at din svigermor var min mor Det er til å bli smårar av - ulempen er at du må holde ut i større grad når det er svigermor - kan liksom ikke si i fra på samme måten... Endret 18. august 2011 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3613 Del Skrevet 19. august 2011 I dag er A 7 måneder!! Hurra!! Og litt hjelp, hvor blir tiden av?? I natt sov hun skikkelig dårlig igjen, våknet tre ganger, så det var en kortvarig glede med soving fra 19 til 5 gitt!! I helgen skal vi kjøre avvenning, og ikke gi pupp om hun våkner på natta... Wish us luck... Jeg har vært på massasje i dag (groupon) og det var utrolig digg!! Han satte noen nåler og kopper på meg og, aldri fått det før. Det var så bra at jeg vurderer sterkt å gå tilbake dit altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2011 #3614 Del Skrevet 19. august 2011 Gratulerer med sjumåndering i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. august 2011 Forfatter #3615 Del Skrevet 20. august 2011 Avvenningen i natt gikk ganske bra. Hun våknet kl 22.30 som hun pleier, men da gikk mannen inn og ga beskjed om at restauranten var stengt. Hun sovnet igjen etter 50 minutter. Så sov hun til ca 3. Da brukte hun ca 45 minutter før hun sovnet igjen. Da sov hun til 7. Flink jente spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. august 2011 Forfatter #3616 Del Skrevet 21. august 2011 I natt sov A fra 19 til 7!! vi hørte at hun var våken en gang i 4-5 tiden, men hun sovnet igjen uten å skrike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. august 2011 #3617 Del Skrevet 21. august 2011 Det er jo kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. august 2011 #3618 Del Skrevet 21. august 2011 Flinke A! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. august 2011 #3619 Del Skrevet 21. august 2011 wow! det er utrolig bra gjort!! så flink A er Å sove natten gjennom må være FANTASTISK!!!! *lengter...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. august 2011 Forfatter #3620 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg vet! Megaflinkis!!! Krysser fingrene for at det fortsetter sånn.. Vi dytter på med mat så hun i alle fall ikke skal være sulten. I morgen begynner vi på babysvømming. Det blir spennende!! Gleder meg til å se henne i vannet igjen. Vi badet jo i sommer, så jeg håper det går bra. Men det er jo litt annerledes når vi liksom skal lære noe og ikke bare plaske rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg