Becky1 Skrevet 11. august 2011 #3581 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg har kjøpt gulost, ridderost, agurk, paprika, bringebærsyltetøy og druer. Så det trenger du evt ikke å kjøpe, Neytiri Tror vi har nok jeg. Skal vi ikke bare spise lunsj da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. august 2011 #3582 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg kjører jo et stykke da, men usikker på hvor langt dere er fra hehe.......for alt jeg vet er dere langt opp nord liksom......... Jeg et fra Sunnmøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. august 2011 Forfatter #3583 Del Skrevet 11. august 2011 Jo, jeg tipper vi har plenty til en enkel lunsj! Bare å hoppe på bussen jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. august 2011 #3584 Del Skrevet 11. august 2011 Endelig på nett! Jeg kommer i bil, men jeg parkerer der det er plass. Blir det gateparkering er det ikke noe problem. Så koselig dette blir! Tar mer med picnikteppe i tilfelle og satser på å være der ca 12..? Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. august 2011 #3585 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg et fra Sunnmøre kanskje litt langt å busse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. august 2011 #3586 Del Skrevet 12. august 2011 Nå sitter jeg her på jobb og furter litt for at jeg ikke får vært med i dag Men kos dere masse jenter, det blir nok hyggelig som alltid (selvom det er uten pusla og tulla ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. august 2011 #3587 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) kanskje litt langt å busse? Ja, er nok det Kos dere i dag!! Endret 12. august 2011 av chico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3588 Del Skrevet 12. august 2011 Nå sitter jeg her på jobb og furter litt for at jeg ikke får vært med i dag Men kos dere masse jenter, det blir nok hyggelig som alltid (selvom det er uten pusla og tulla ) Synd! Etter hvert som vi alle blir working girls, så får vi begynne med helgetreff eller kveldstreff i stedet. Og så får de som skal ha et barn nr to bare planlegge bra, så de kommer samtidig, og vi kan ha permisjon sammen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. august 2011 #3589 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg er veldig for helgetreff altså Søndager er i grunn fine for sånt, har jeg funnet ut. Kanskje vi skal tvinge mennene våre med i sosialiseringa og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. august 2011 #3590 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg er veldig for helgetreff altså Søndager er i grunn fine for sånt, har jeg funnet ut. Kanskje vi skal tvinge mennene våre med i sosialiseringa og Baby nummer 2 likt høres også bra ut Og helgetreff får vi begynne med når vi er ute i jobb igjen ja Har dere forresten tenkt no mer på nummer to Cypress? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. august 2011 #3591 Del Skrevet 12. august 2011 VI planlegger baby nr 2 neste sommer! Dvs ikke at den blir født da altså men laget.. Så heng dere på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3592 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg kunne godt tenke meg å lage nr to neste sommer! Mannen er litt opptatt av at jeg burde jobbe minimum et år i den nye jobben før jeg går ut i perm igjen (han mener det er lurt karrieremessig), og det rekker jeg jo da!! Jeg må antagelig ha litt legehjelp igjen for å få det til, så det kan jo ta litt tid. På 6-ukerskontrollen så legen at jeg fortsatt har cyster på eggstokkene, så jeg vil antagelig fortsatt ha problemer med å få eggløsning. Håper det holder med en runde Pergotime eller to nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. august 2011 #3593 Del Skrevet 12. august 2011 Vi tenker også å begynne med nummer 2 neste sommer (mest sannsynlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. august 2011 #3594 Del Skrevet 12. august 2011 Du dere ikke snakk om det her, blir nesten litt frista å bli med gjengen.... Men tviler noen takler meg+gravid en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. august 2011 #3595 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg vil også!! Håper mannen har ombestemt seg innen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. august 2011 #3596 Del Skrevet 12. august 2011 Og tusen takk for hyggelig treff i dag, Cypress, Siebaeo, Neytiri og Becky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. august 2011 Forfatter #3597 Del Skrevet 13. august 2011 Ja, tusen takk for koselig treff!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. august 2011 #3598 Del Skrevet 13. august 2011 Ja, det var kjempekoselig! *gruppeklem* Må bare lage en hjemmelaget variant av klemmen. Må si som Neytiri sa (i boka si) at alle babyene (barna.. ) var så flinke og blide! Det var jo bare ren idyll! Det er så gøy nå som de begynner å få glede av andre barn. Jeg ser jo at Bolla STORKOSER seg sammen med andre barn. Det skjønner jeg jo godt, vokse er ganske lange, rare og til tider kjedelige Og det som er fint er jo at når barna koser seg sammen kan mødrene kose seg med "litt" kake og annet snadder Må si at jeg synes det blir enda litt hyggeligere å møtes for hver gang. Naturlig selvfølgelig siden vi blir mer kjent for hver gang. Og det er også utrolig hyggelig å ha fulgt barna fra de faktisk bare var et ønske. Men tiden går alltid så fort! Ser fram til oppstart neste sommer. Og det tror jeg kjære også gjør! Du får kjøre på med pergo Cypress Jeg aner jo ikke om vi hadde griseflaks eller om det går like lett denne gangen... Kan jo være jeg bommer litt pergo av deg Ha en finfin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. august 2011 #3599 Del Skrevet 13. august 2011 Ja takk for treffet, så koselig vi ble så mange Pupsilure du og mannen min må komme opp med en stragegi for å få oss med neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. august 2011 #3600 Del Skrevet 13. august 2011 Så koselig det høres ut til at dere har det på treff da Håper du får en god helg, Cypress - kos deg med A på tampen av permisjonen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg