Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Gøy med innholdsrike innlegg :jepp:

Da kunne jeg kanskje tatt med noe pålegg og frukt? :jepp:

Kunne du sendt meg adressen din på pm? Søkte opp navnet ditt, men fant bare den gamle adressen din. Kunne du forklart litt grovt om kjøring og parkering? Jeg skal finne frem veibeskrivelse og bruke en gammel gps (som ikke alltid er til å stole på ;) ) , men er så pinglete når det gjelder Oslo. Er der jo aldri.

Fare for at M er ganske sutrete på fredag. Den ene fortanna brøt gjennom i dag og da er ikke den andre langt unna vil jeg tro. Kanskje hun lar seg distrahere av andre babyer :jepp:

Jeg synes og det er morsommere med M nå enn før. Ikke bare fordi hun er enklere, men fordi hun er blitt mere menneske. Skjønner ikke at man kan bli så glad i et så lite menneske. Er så glad i henne at det gjør vondt. Mener å huske du har brukt den beskrivelsen om A og :) Vi er heldige vi :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Regnskrekk :fnise:

Hvis det var det regnskyllet jeg opplevde mens M og jeg satt på terrassen så må du ha blitt våt.. det virkelig fosset i gaten her ute. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnskrekk hadde vært litt hemmende i Norge :fnise: Vi var også ut da det braket løs. Vi var halvveis til skogs og måtte søke ly under en bro. Heldigvis hadde jeg med regnjakke og regntrekk (ligger i vogna by default om dagen..). Men nedenfor regnjakka så det jo ut som jeg hadde badet etter to minutter :daane: Dere måtte jo være våte gjennom absolutt alt!

Da tar jeg med litt bakevarer til kaffen (om det blir kaffe :fnise: ). Tar litt forskjellig så kan vi dele det opp eller noe. Kan jeg få adressen jeg og? Jeg har navigasjon i bilen, egen gps og ikkeeksisterende skrekk for å rote meg bort ;) Dog litt ny og lang bil. Men jeg lukeparkerte i dag så det går nok bra.

Ikke bekymre deg Becky! Her kan alle finne på å slå seg litt vrang vettu ;) Og vi er vant til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig koselig når de blir større og det skjer bare mer og mer i rasende fart :) Så flott at eget rom gikk fint, det trenger ikke å bli mye skriking av nye rutiner; vi har aldri hatt noen problemer med verken overgang til eget rom eller avvenning av mat. Men når vi ler høyt, da skriker hun, så mulig vi har fått oss en liten raring :fnise:

Det er godt å begynne å jobbe igjen også, selvom det er en overgang fra en rolig tilværelse synes jeg. Du harjo ny jobb å glede deg til og, så det blir sikkert flott :)

Mulig jeg får lirket det til i morra, så jeg kan få vært med om det er greit. Vet ikke helt enda, må høre med sambo også må jeg jo isåfall gå tidligere fra jobb.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for veibeskrivelse, jeg og Goffel kommer i morgen :hoppe: Gleder oss til å se dere alle :klemmer: Skal jeg også ta med pålegg? Eller er det noe annet som mangler? Kom akkurat på at jeg har en kilo moreller som jeg kjøpte i går, kan ta med det kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becky: Ikkeno' stress om det blir litt gråting, det kan jo skje alle! Og det er typisk at når man forventer at det skal bli litt uroligheter, så går det helt supert, så vi får satse på det!! ;)

Pålegg og frukt er flott! :)

Pusla: Kjempekoselig om du får det til!

Siebaeo: Kaffe ja, det var godt du sa! Jeg er nesten tom for pods til Nespressoen, men det skal jeg dra og kjøpe i dag!!

Milla: Jeg ble SKIKKELIG våt ja, måtte vri opp undertøyet mitt da vi kom inn.. :fnise: Forresten; du vil ikke komme hit en tur på fredag (altså i morgen) du og da? Du bor jo bare rett borti her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for veibeskrivelse, jeg og Goffel kommer i morgen :hoppe: Gleder oss til å se dere alle :klemmer: Skal jeg også ta med pålegg? Eller er det noe annet som mangler? Kom akkurat på at jeg har en kilo moreller som jeg kjøpte i går, kan ta med det kanskje?

Nam, moreller er jo kjempegodt! :sikle: Ta gjerne med det!

Vet ikke, trenger vi noe mer?? Foreløpig har vi dette:

Jeg kjøper brød (orker ikke styre med rundstykker... Hvis noen har motforestillinger mot det, så ta gjerne med rundstykker! :fnise: ), juice og lager en omelett. Og så har jeg forhåpentligvis kaffe etter dagens eksepdisjon! :jepp:

Siebaeo tar med bakverk.

Becky tar med pålegg/frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupsilure: Hvis du skal ta med pålegg, så kan du f.eks ta med kjøttpålegg, som ikke akkurat er min ekspertise ;)

Tusen takk for veibeskrivelse :klemmer: Gleder meg kjempemasse! :hoppe:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnskrekk - hadde vært dumt om hun fikk det i Norge :ler: Håper ikke min baby utvikler det, da er jeg redd vi må holde oss innendørs, for her jeg bor regner det jo mest i hele landet :fnise:

Godt og lesa at du koser deg med lille A, og utviklingen hennes :jepp: Tenk at du snart skal begynne å jobbe igjen :daane: synes nettop at du fikk lille A jeg..

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupsilure: Hvis du skal ta med pålegg, så kan du f.eks ta med kjøttpålegg, som ikke akkurat er min ekspertise ;)

Tusen takk for veibeskrivelse :klemmer: Gleder meg kjempemasse! :hoppe:

Ok, da gjør jeg det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Milla: Jeg ble SKIKKELIG våt ja, måtte vri opp undertøyet mitt da vi kom inn.. :fnise: Forresten; du vil ikke komme hit en tur på fredag (altså i morgen) du og da? Du bor jo bare rett borti her!!

Det skulle jeg veldig gjerne, men har en lunsjavtale med en venninne som kommer nordfra på gjennomreise, hun har ikke sett Mathilde enda, så jeg lovet henne lunsj hos meg imorgen :)

Håper det kommer flere muligheter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ikke vært hjemme før nå, morro vk blir så mange! Lurer på hva jeg kan ta med? Jeg kommer vel nærmere 12 tror jeg.

Noe dere trenger fra søta bror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ikke vært hjemme før nå, morro vk blir så mange! Lurer på hva jeg kan ta med? Jeg kommer vel nærmere 12 tror jeg.

Noe dere trenger fra søta bror?

Tja, si det.. :klo: Jeg eeelsker å gå i matbutikker i utlandet, jeg koste meg skikkelig i sommer da vi handlet i Spania. De har så mye gøy som ikke finnes i Norge! Så der misunner jeg deg litt Neytiri! :jepp: Men jeg vet jammen ikke om vi trenger noe mer? Kanskje yoghurt? Syltetøy? Noe gøyal juice som ikke finnes i Norge?? Vet ikke jeg altså, jeg bare prøver å være kreativ. Egentlig trenger du sikkert ikke ha med noe heller. Det blir uansett ikke noe kjempefancy måltid, så det er ikke så jeg ikke kan stå for det meste av det som trengs.

Jeg har fått kjøpt kaffe i dag i hvert fall!!

Nå skal jeg se om det går an å støvsuge uten å vekke babyen.... Hvis det ikke går, får dere unnskylde støvdottene i morgen altså... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok skal se om jeg rekker butikken i morra, avhengig av Bumba og hvor fort jeg får pakket i morra tidlig :sjenert:

Ikke stress med det!!! Får du dårlig tid, så dropper du det bare! Vi har sikkert nok! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dere har en skikkelig koselig dag foran dere i morra! Hakket før jeg setter meg på en buss for å joine! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har en skikkelig koselig dag foran dere i morra! Hakket før jeg setter meg på en buss for å joine! :fnise:

Jeg og... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører jo et stykke da, men usikker på hvor langt dere er fra hehe.......for alt jeg vet er dere langt opp nord liksom.........

synes det er koselig at to ganger på rad jeg skal in til oslo så blir det treff jenter, morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...