Gjest ~Milla~ Skrevet 1. juli 2011 #3501 Del Skrevet 1. juli 2011 Finnes det en sånn app til HTC også? Ja Men husker ikke navnet, samboern har den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. juli 2011 #3502 Del Skrevet 1. juli 2011 Obs, obs! Jeg hadde glemt å skrive 1 ts kanel i dessertoppskriften! Skal være i sprømiksen. Måtte bare si fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #3503 Del Skrevet 1. juli 2011 Hehe, takk! Fint du sier fra, da legger jeg til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 2. juli 2011 #3504 Del Skrevet 2. juli 2011 Hei Cypress Vet ikke om jeg har skrevet her før, men har lest her titt og ofte Men jeg tenkte bare jeg skulle høre med deg om en sak. Jeg lleste i boka til Siebaeo tror jeg det var, at du har samme wallstickers som vi har kjøpt, dette treet, stemmer det? I tilfelle, var det vanskelig å sette opp? Kjøpte det på ebay, og det fulgte ikke med noen instruksjoner eller noe, men det er vel bare å klistre opp eller? Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. juli 2011 #3505 Del Skrevet 2. juli 2011 Jesse: Jeg har et litt lignende tre på kjøleskapet fra Søstrene Grene, og det var vanskelig ja!! Prøvde mange ganger, men det ble ikke likt. Skulle vært litt nøyere da jeg tok av klistremerkene, men jeg var litt for rask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. juli 2011 #3506 Del Skrevet 3. juli 2011 Ser du er i full gang med å planlegge ferieturen. Skjønner at det plutselig blir ganske mye mer å tenke på med baby på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. juli 2011 #3507 Del Skrevet 3. juli 2011 Spent på å høre hvordan første langreisen med baby gikk når du kommer hjem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #3508 Del Skrevet 4. juli 2011 Hei Cypress Vet ikke om jeg har skrevet her før, men har lest her titt og ofte Men jeg tenkte bare jeg skulle høre med deg om en sak. Jeg lleste i boka til Siebaeo tror jeg det var, at du har samme wallstickers som vi har kjøpt, dette treet, stemmer det? I tilfelle, var det vanskelig å sette opp? Kjøpte det på ebay, og det fulgte ikke med noen instruksjoner eller noe, men det er vel bare å klistre opp eller? Ha en fortsatt fin helg! Hei! Hyggelig at du er innom boka mi! Jo, stemmer, jeg har det treet på barnerommet her. Det var litt vanskelig å få de lengste delene rett på, men jeg hadde hjelp av en venninne, og da var det mye enklere. I bruksanvisningen står det bare at man skal vaske veggen først, slik at det ikke er støv,fett e.l. på den. Så er det bare å klistre i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #3509 Del Skrevet 4. juli 2011 Ja, nå er det snart ferie. YEY! Og i går fikk jeg kjøpt en softbag som jeg er SÅ fornøyd med! Den er smal nok til å kunne ligge inni reisetrillen, slik at A kan ligge i den helt til trillen må inn på flyet, da løfter vi den bare ut og hun kan fortsette å ligge. Vi testet den i sted, og hun lo av fryd da jeg svingte på den. Så det blir bra tror jeg. Den er bare akkurat lang nok for henne, så dette blir nok første og siste gang vi får brukt den da. Får ikke håpe hun vokser veldig mye i løpet av turen! Ellers begynner det å gå opp for meg at permisjonen går mot slutten! Det er vedmodig, samtidig som jeg gleder meg til å jobbe igjen. I det siste har jeg kost meg så utrolig masse sammen med A, hun er så utrolig søt og herlig å være sammen med! Jeg kan sitte og se på henne i en evighet når hun sover, og vil bare kose og susse på henne hele tiden. Og når hun er våken er hun så blid og glad, og ler så herlig. Det er helt fantastisk hvor glad man kan bli i et lite menneske! For min del, opplever jeg i mye større grad nå enn da hun var helt nyfødt, at jeg er veldig, veldig glad i henne. I begynnelsen var det en enveis-kommunikasjon som egentlig ikke ga meg så mye, for å være ærlig. Nå derimot, føler jeg mer at jeg får feedback fra henne, og det gjør det mye bedre. Jeg har hele tiden følt at jeg har vært glad i henne, men når jeg ser tilbake på det nå, merker jeg at følelsene er mye, mye sterkere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. juli 2011 #3510 Del Skrevet 4. juli 2011 Kjenner meg veldig igjen i det du skriver Super løsning med bagen og trillen! Tror dere har gjort et lurt valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 4. juli 2011 #3511 Del Skrevet 4. juli 2011 Morskjærlighet Flott bilde av dere to på fb! Hun er en søtnos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. juli 2011 #3512 Del Skrevet 4. juli 2011 Dere er utrolig pene på fb Så herlig med ferie snart. Går nok veldig fint, så godt som du har planlangt Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Tenk at det går an å være så glad i en så liten skapning . Og tenk at alle synes at de har den søteste babyen Rart hvordan naturen har fått til det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. juli 2011 #3513 Del Skrevet 4. juli 2011 Og tenk at alle synes at de har den søteste babyen Rart hvordan naturen har fått til det der Hæ?? Stemmer det ikke altså?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. juli 2011 #3514 Del Skrevet 4. juli 2011 Hæ?? Stemmer det ikke altså?? Er nok jeg som har trukket det lengste stået gitt Men jeg ser at dere synes Bolla er den skjønneste. Han er fryktelig søt. Er litt gøy å prøve å se barn fra foreldrene sine øyne. Spesielt etter at jeg fikk barn selv. Kunne som sagt ikke skjønne at det gikk at å bli så glad i et annet menneske. Synes jo barn var fryktelig søte, men hadde null problem med å se objektivt på de i jobbsammenheng. Lurer på om det blir annerledes nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. juli 2011 #3515 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg har hele tiden følt at jeg har vært glad i henne, men når jeg ser tilbake på det nå, merker jeg at følelsene er mye, mye sterkere nå. For et koselig innlegg! Skjønner godt at det vemodig at permisjonen nærmer seg slutten, samtidig som man gleder seg til jobb igjen Pose og sekk skulle man vel gjerne hatt Ha en super ferie Cypress! Gleder meg til å høre masse detaljer og lærerik info når du kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. juli 2011 #3516 Del Skrevet 7. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3517 Del Skrevet 7. juli 2011 Dette blir nok siste innlegg fra meg på en stund. Vi reiser grytidlig i morgen (flyet går 05.50.... Snork!!), så nå skal jeg straks legge meg. Nå håper jeg vi har fått med oss alt!! Tror det altså. Etter så lang planlegging er det nesten flaut hvis ikke! Men ting kan jo kjøpes der også. Prates i august hvis jeg ikke kommer over noe wi-fi! Ha det fint så lenge alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. juli 2011 #3518 Del Skrevet 7. juli 2011 God tur! kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 7. juli 2011 #3519 Del Skrevet 7. juli 2011 God ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. juli 2011 #3520 Del Skrevet 7. juli 2011 Håper dere får en kjempefin ferietur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg