TuttaV Skrevet 12. mai 2011 #3281 Del Skrevet 12. mai 2011 Enig med de to ovenstående! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. mai 2011 #3282 Del Skrevet 12. mai 2011 De hadde jo ikke giddet å ringe referansene dine med mindre du var aktuell, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. mai 2011 #3283 Del Skrevet 12. mai 2011 Guri malla så spennende!! Jeg har en god følelse! Om det skulle ha noe å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. mai 2011 #3284 Del Skrevet 13. mai 2011 Referanseringing er en god ting!! Krysser fingre og tær for deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3285 Del Skrevet 13. mai 2011 Takker og bukker for all heiing og kryssing (og fletting til og med!!)!! Jeg har glemt å skrive hvordan det gikk med sovingen til A etter alle de gode rådene om raping! Jeg har prøvd å være mer bevisst på det, og tar henne opp litt etter hun har spist om natten, slik at hun får muligheten til å rape i hvert fall. Og så er jeg flinkere til å legge henne over i sin egen seng, ikke bare la henne ligge i min. Det syns jeg har hjulpet ganske mye faktisk! Det er ikke like mye klaging om natten, det virker ikke som hun har vondt i magen lenger. Jeg har blitt flinkere til å drikke ammete regelmessig også, og har gitt henne det noen ganger direkte også. Hun rynker skikkelig på nesa når hun får det, men det går ned. Så for det! På den annen side, jeg får ikke sove så veldig mye bedre om nettene, for hun våkner relativt ofte for å spise. Jeg tror i alle fall hun vil ha mat, for hun hiver seg over når jeg tilbyr, og så sovner hun igjen. I natt var det hver annen time. Det syns jeg er litt vel ofte må jeg si!! Jeg blir jo sååå trøtt!!! Det som irriterer meg mest med det, er at på dagtid vil hun ikke ha mat så ofte!!! I alle fall ikke hvis vi er ute på "spennende" steder, der det er masse som må følges med på. Men jeg har prøvd hjemme også, å gå på soverommet og trekke ned persiennene for å dempe lyset litt, men det er ikke alltid hun vil ha da heller. Så det kan virke som hun tar igjen det på natten. Hvis noen vet hvordan jeg kan snu dette, blir jeg takknemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3286 Del Skrevet 13. mai 2011 Som mange av dere fikk med dere på facebook, vi var på babysang for første gang i går! Det var veldig koselig! Det var bare 4 babyer der, det pleier visst å være mange flere. Hun som ledet det var veldig flink. Hun sang faktsik kjempefint, og virket flink med barna. Det morsomste var nok da vi holdt et stort fargerikt teppe over barna og viftet det opp og ned. Barna lå under og var heeeelt trollbundet. Det var gøy å se på. A var den minste av barna der, og den som var minst "med", men det var gøy å se på de litt eldre, hvor artig de syns det var. Så det skal vi nok gå på igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. mai 2011 #3287 Del Skrevet 13. mai 2011 Hva er sammenhengen mellom babysang og et teppe? Men herlig at de ble trollbundne da Jeg har desverre ingen gode råd ang. snuing av matvaner . Alt jeg kan gi er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. mai 2011 #3288 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg har lyst å prøve babysang etterhvert. Synger endel for lille M og hun synes det er veldig spennende Hvor var dere på babysang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. mai 2011 #3289 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Når de ber om referanser betyr det som regel at det er høyst aktuelt ja Spennende!! Jeg tror du får den jeg! Høres ut som snuppa di har blitt en natt-spiser ja, for det er jo på dagene de bør fylle opp så de skal sove litt lengre økter. Og nå som hun er runda 3 mnd skal det jo gå an at de sover mer enn 2 timer av gangen. Men jeg aner ikke hvordan du skal få snudd det, vil hun ikke ha mat på dagen så er det jo vanskelig å tvinge henne og... Endret 13. mai 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3290 Del Skrevet 13. mai 2011 Hva er sammenhengen mellom babysang og et teppe? Men herlig at de ble trollbundne da Jeg har desverre ingen gode råd ang. snuing av matvaner . Alt jeg kan gi er Hun sang samtidig da. Men ellers er det vel neppe noen sammenheng. Hun blåste såpebobler også. A syns det var gøy også. Dvs helt til en boble sprakk i ansiktet hennes - det var kjempeskummelt, så da måtte hun gråte i to sekunder, inntil hun glemte hvorfor hun gråt. Jeg har lyst å prøve babysang etterhvert. Synger endel for lille M og hun synes det er veldig spennende Hvor var dere på babysang? Vi var i Skøyen kirke. Hun som holdt det var virkelig god altså, en ung hyggelig dame. Det er vel ikke nødvendigvis sånn at alle egner seg til å lede sånne samlinger, men hun fikset det kjempebra. Bli med en gang? Det er annenhver uke, men bare to ganger til nå før sommeren. Etter ferien skal de starte å ha det hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3291 Del Skrevet 13. mai 2011 Åh, nå begynner jeg å få høye forhåpninger til den jobben.... Sjefen der har ringt referansene mine i dag, og de ringte meg etterpå begge to og sa at de hadde følelsen av at det gikk veien. Og nå får jeg tidligst vite noe om flere dager!!! Hvordan holde uuuut!!??! *** Nå ligger mannen på gulvet ved siden av meg her og gir A MME på flaske. Jeg tror vi kan konkludere med at vi er kommet over flaskekneika, og at Tommee Tippee-flasken fra Dine er en hit!!! Tusen takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. mai 2011 #3292 Del Skrevet 13. mai 2011 Så flott at flaskekoden er knekt Blir gjerne med engang Når starter de opp etter ferien? Født og oppvokst på Skøyen jeg så kjenner kirken godt sånn sett, men ante ikke at de drev med babysang der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3293 Del Skrevet 13. mai 2011 Så flott at flaskekoden er knekt Blir gjerne med engang Når starter de opp etter ferien? Født og oppvokst på Skøyen jeg så kjenner kirken godt sånn sett, men ante ikke at de drev med babysang der Hehe, nei det er vel ikke sånt man setter seg inn i før man er i den situasjonen. Jeg husker ikke helt hva hun sa om når de starter opp igjen, mener det var i slutten av august. Men de legger det ut på nettsiden når det nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. mai 2011 #3294 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Åh, nå begynner jeg å få høye forhåpninger til den jobben.... Sjefen der har ringt referansene mine i dag, og de ringte meg etterpå begge to og sa at de hadde følelsen av at det gikk veien. Og nå får jeg tidligst vite noe om flere dager!!! Hvordan holde uuuut!!??! For en tortur! Burde ikke vært lov med helg altså. Endret 13. mai 2011 av Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mai 2011 #3295 Del Skrevet 13. mai 2011 Så spennende! Kjedelig at du må vente til over helga da, men forhåpentligvis stemmer det med at den som venter på noe godt osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mai 2011 #3296 Del Skrevet 13. mai 2011 Spennende med jobben da Bare husk å tilby flaska med MME jevnlig nå da slik at dere ikke får problemer med at hun ikke vil ta den igjen plutselig når du skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. mai 2011 #3297 Del Skrevet 14. mai 2011 Nå ligger mannen på gulvet ved siden av meg her og gir A MME på flaske. Jeg tror vi kan konkludere med at vi er kommet over flaskekneika, og at Tommee Tippee-flasken fra Dine er en hit!!! Tusen takk!!! FANTASTISK!!! Så godt å høre at flasken fungerer. Den er helt herlig for oss også, men så har ikke vi prøvd andre flasker da. JIPPI for flaskekodeknekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. mai 2011 #3298 Del Skrevet 14. mai 2011 Hun sang samtidig da. Men ellers er det vel neppe noen sammenheng. Hun blåste såpebobler også. A syns det var gøy også. Dvs helt til en boble sprakk i ansiktet hennes - det var kjempeskummelt, så da måtte hun gråte i to sekunder, inntil hun glemte hvorfor hun gråt. Åh, nå begynner jeg å få høye forhåpninger til den jobben.... Sjefen der har ringt referansene mine i dag, og de ringte meg etterpå begge to og sa at de hadde følelsen av at det gikk veien. Og nå får jeg tidligst vite noe om flere dager!!! Hvordan holde uuuut!!??! *** Nå ligger mannen på gulvet ved siden av meg her og gir A MME på flaske. Jeg tror vi kan konkludere med at vi er kommet over flaskekneika, og at Tommee Tippee-flasken fra Dine er en hit!!! Tusen takk!!! Åh så spennende!! Helgen blir en pinsel nå... for over flaskekneika! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 14. mai 2011 #3299 Del Skrevet 14. mai 2011 Så herlig at hun tar flaske, Får prøve meg på en sånn flakse etterhvert jeg og. Jobbet mye flaske i begynelsen, men hun fikk det bare til et par-tre ganger. Orket ikke jobbe mer med det til slutt, men nå gav du meg motivasjon til å starte opp igjen snart. Må bare jobbe litt med med døgnrytmen henne først Jeg tror jobben er DIN . Vet hvor fælt det er å vente sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 14. mai 2011 #3300 Del Skrevet 14. mai 2011 Snart mandag,da ringer de garantert ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg