DDuck Skrevet 15. april 2011 #3141 Del Skrevet 15. april 2011 Håper du får en fin kveld på tross av dagens grinebiter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. april 2011 Forfatter #3142 Del Skrevet 15. april 2011 Takk jenter! Jeg satte henne til slutt i vippestolen foran tven og satte på en Drømmehagen-DVD. Da følte jeg meg som verdens dårligste mor altså. Men det funka en liten stund, lenge nok til at mannen rakk å komme hjem. Da begynte hun å sutre igjen, sikkert kjempe overtrøtt. Til slutt ba jeg mannen om å ta henne med ut i vogna en tur. 10 minutter etterpå fikk jeg melding om at hun hadde sovnet... Angrer på at jeg ikke bare tok henne med ut for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. april 2011 #3143 Del Skrevet 15. april 2011 Om du er en dårlig mor, så er iallefall jeg det Her har Disney playhouse og vippestolet blitt brukt ved flere anledninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. april 2011 #3144 Del Skrevet 15. april 2011 Sånne dager er tunge, men så kommer man seg gjennom dem og da er de glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 15. april 2011 #3145 Del Skrevet 15. april 2011 Innedager kan være utfordrende.. har inntrykk av at både mor og barn har godt av en liten svipp ute for å få litt frisk luft. Bra mannen din kunne ta henne ut en tur! Du trenger jo å koble helt ut også. Og håper kvelden blir bedre! Bolla har sett litt på tv han og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. april 2011 Forfatter #3146 Del Skrevet 15. april 2011 Ja, heldigvis glemmer man dem! Og jeg skal egentlig ikke klage, for som regel er A veldig grei å ha med å gjøre. Nå spiser hun litt, jeg håper hun sovner for kvelden. Hun sovner nesten aldri ved puppen på dagtid lenger, så da syns jeg der er litt koselig når hun gjør det på kvelden. Mannen har lagt en varmeflaske i sengen hennes, så hun ikke skal våkne av temperaturforskjellen når jeg legger henne over etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. april 2011 #3147 Del Skrevet 15. april 2011 Playhouse Disney er reddningen flere ganger her også, så du er ikke noen dårlig mor - såfall er vi flere om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. april 2011 Forfatter #3148 Del Skrevet 16. april 2011 Hehe, ok, da sier vi heller at ingen av oss er dårlige mødre. Vi må jo gjøre de grepene vi kan for å ikke bli gærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. april 2011 #3149 Del Skrevet 16. april 2011 Hehe, ok, da sier vi heller at ingen av oss er dårlige mødre. Vi må jo gjøre de grepene vi kan for å ikke bli gærne. Vi ser også på drømmehagen av og til, har hendt hun har sitti litt på fanget mitt og så har vi kika litt sammen. Må ty litt til sånne ting når hun er litt urolig. Vi blir ikke dårlige mammaer av den grunn, nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. april 2011 #3150 Del Skrevet 16. april 2011 Vi ser på tv vi også Og ikke bare barnetv i 10 minutter, men alt mulig rart. Men selvsagt ikke i timesvis. Syns ikke det gjør noe jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. april 2011 Forfatter #3151 Del Skrevet 17. april 2011 Nå er jeg litt i tvil om hva jeg skal tro her. Jeg ga A siste måltid kl 23 i går, så våknet hun og ville ha mat kl 5.30. Hun var våken igjen kl 8, men da ville hun ikke ha mat, hun bare smilte og tullet. Så sovnet hun igjen - og sover fortsatt! Altså bare ett måltid på snart 12 timer!!!! Det kan vel umulig være bra!??! Eller skal jeg bare tenke Jippi, jeg har fått sove ut!!!???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. april 2011 #3152 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Nå er jeg litt i tvil om hva jeg skal tro her. Jeg ga A siste måltid kl 23 i går, så våknet hun og ville ha mat kl 5.30. Hun var våken igjen kl 8, men da ville hun ikke ha mat, hun bare smilte og tullet. Så sovnet hun igjen - og sover fortsatt! Altså bare ett måltid på snart 12 timer!!!! Det kan vel umulig være bra!??! Eller skal jeg bare tenke Jippi, jeg har fått sove ut!!!???? hmm hun er ikke noe syk da? er det sånn en gangs tilfelle ville jeg bare nytet det......men man skal passe på at dem ikke snur døgnet. Du kan ikke vekke henne å gi henne mat da? edit: leste litt nærmere nå........altså hun er nesten 3 mnd nå, og da ofte endrer dem sovemønsteret......så de kan sove mer på natta.......men å ikke spise på morningen syntes jeg hørtes litt rart ut for da pleier dem å være kjempesultne! Endret 17. april 2011 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. april 2011 Forfatter #3153 Del Skrevet 17. april 2011 Ja ikke sant! Det var det jeg syns var så rart og, at hun ikke ville ha noe kl 8. men hun våknet rett etter jeg skrev sist, og slukte en meget full pupp. Hun virker glad og fornøyd, så da er det kanskje ikke noe å bekymre seg for? Skulle gjerne veid henne, har kontroll på helsestasjonen om halvannen uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. april 2011 #3154 Del Skrevet 17. april 2011 Fra kl 23 til 5.30 høres jo flott ut, det er endel babyer som får et sånt langt strekk når de er rundt 3 mnd. Men som Neytiri sier, bruker de jo da å være veldig sultne på morgenen. Så det var litt rart. Men du kan jo bare se an om det blir sånn hver dag, eller om det bare er en dag. Det er jo ikke noe farlig om det er et engangstilfelle. Ha en god søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. april 2011 #3155 Del Skrevet 17. april 2011 Ja ikke sant! Det var det jeg syns var så rart og, at hun ikke ville ha noe kl 8. men hun våknet rett etter jeg skrev sist, og slukte en meget full pupp. Hun virker glad og fornøyd, så da er det kanskje ikke noe å bekymre seg for? Skulle gjerne veid henne, har kontroll på helsestasjonen om halvannen uke. ohja men kanskje hun bare ikke følte seg helt uthvilt....noen ganger kan dem ha søvndager, altså der dem foretrekker søvn framfor mat........har noe med utvikling å gjøre. jeg hadde ikke bekymret meg........du er på tidspunktet hvor mye av mønstrene kan endres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. april 2011 Forfatter #3156 Del Skrevet 17. april 2011 Ok, det var godt å høre dere mener jeg ikke trenger bekymre meg. Hun har spist godt i dag, så det er sikkert ikke noe problem. Deilig var det å få sove ut i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. april 2011 #3157 Del Skrevet 17. april 2011 Vi har nok alle vært der og godt å høre hun har spist bra i dag...tar igjen for natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. april 2011 #3158 Del Skrevet 17. april 2011 Ikke noe er galt, fra Poppel var tre måneder gammel sov hun ofte 12-14 timer i et strekk Bare nyt det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 17. april 2011 #3159 Del Skrevet 17. april 2011 Signerer de andre her! Nyt tiden , og at du og får litt søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. april 2011 #3160 Del Skrevet 19. april 2011 Gratulerer med 3-månedersdagen til A! Så fort tida har gått..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg